Mainos

Alkusyksyn NHL Fantasy Draft 2010: Varaukset

• 68 266
  • 1 132

Ralph

Jäsen
Seuraavat 10:
221. DET -
222. OTT -
223. TOR (ANA) -
224. SJS -
225. CBJ -
226. VAN -
227. CHI -
228. NYR -
229. PIT -
230. PIT (EDM)

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Mitä vittua hei? Jos ei drafti kiinnosta, niin kaupatkaa mulle ne vuorot... jk

Mutta kerrankin kun olisi aikaa, niin täällä vedetään yhtä hitaasti kuin JutiTimo valssia Pyhäselän lavatansseissa.

Rapala

Jäsen
Pahottelut kun Detroit kirjaimellisesti nukkui onnensa ohi. Venähti vähän päikkärit, mutta otetaan Chris Kunitz meille paukuttelemaan. Rästivuorona siis tämä.

Ralph

Jäsen
Anteeksi, sekoitin tämän ja viime draftin.

Viimeksi muokattu:

Niksuli_

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja Dallas Stars.
Häh, kyllähän minä itse varaukseni hoidan kun en listaa ole kenellekkään lähettänyt?

Aliarvostettu Toni Lydman tuomaan laajuutta pakistoon.

Chicagon vuoro tosiaan.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Onkos minulla nyt aikaa 15 minuuttia vai 30 minuuttia tuossa vuorollani? Yksi treidi on vielä keskusteluasteella, joka vaikuttaa aika paljon siihen mitä tulisin varaamaan.

Ralph

Jäsen
Onkos minulla nyt aikaa 15 minuuttia vai 30 minuuttia tuossa vuorollani? Yksi treidi on vielä keskusteluasteella, joka vaikuttaa aika paljon siihen mitä tulisin varaamaan.

Kun vartti on mennyt, tulee toisen varauksesi vuoro mutta kun vanha on rästissä niin vuoro seuraavalle. Eli sulla on 15min aikaa.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Pittsburgh varaa ensin puolustukseen Matt Carlen ja toisella vuorolla hyökkäykseen J.P Dumont. Seuraavana taisi olla Gendron?

Ralph

Jäsen
Eikun nyt on vuorossa St.Louis, sitten Boston, Washington, Carolina, Colorado, Atlanta, New Jersey, Calgary, Philly, Tampa ja kierros ohi.

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Alunperin maalivahti piti varata vasta 10. kierroksella, mutta en riskeeraa ja otan huippumaalivahdin Sveitsistä, Jonas Hiller.

Avalanche&Gada

Ralph

Jäsen
Keith Baillard Coloradoon.

Tai siis Ballard, ihan sama.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy