Liian työlästä. CTRL+F painat etusivulla ja etsit nimellä pelaajaa. Jos löytyy niin todennäköisesti varattu.
Kiitos tästä vinkistä!
Ja heti perään varaus: Jason Blake
Liian työlästä. CTRL+F painat etusivulla ja etsit nimellä pelaajaa. Jos löytyy niin todennäköisesti varattu.
Tuplapickillä varaan Craig Andersonin ja Sheldon Sourayn!
Anatsu tais vaan olla se sienimies? Oli varmaan eka luullut että Brodeur olisi vapaana mutta sitten paikkaili virhettään kehumalla sua..
Minulla olisi huomiselle menoa klo. 17:sta eteenpäin, joten kuka hoitaisi huomisillan varaukseni?
Eikä? Tajusin kyllä tuon ja naureskelin anatsun paikkaukselle täällä puolella näyttöä.
Ite taas olin ihan sekasin kun nopeesti luin Brodeurin nime ja perään ton Clowen: "..Marty kierroksella 7...". Luulin että olit vahingossa varannut Mike Brodeurin :)
Rästeillä Devin Setoguchi ja Dennis Wideman Washingtoniin.
Minä varaan tänään vielä, mutta kiihkeät hetket on menossa, etten ehdi aivan omalle vuorolleni :D
Sähän oot kun anatsu silloin joskus. Paitsi että sillä sentään oli edes yksi pakki valittuna 13 kierrokseen mennessä.Rästillä Chicagoon Matt Stajan ja Steve Sullivan.
Sähän oot kun anatsu silloin joskus. Paitsi että sillä sentään oli edes yksi pakki valittuna 13 kierrokseen mennessä.