Aleksi Valavuori – urheilupersoona

  • 3 588 629
  • 13 562

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
"Sinut on estetty seuraamasta käyttäjää @Valavuori ja näkemästä käyttäjän @Valavuori twiittejä. " Onko Valis sulkenut tilinsä? Vai estikö hän oikeasti meikäläisen kun kävin kommentoimassa silloin betsikusetusgaten aikoihin. Jos näin on, niin aika turhamainen äijä. Mullakin alle 20 twiittiä koko palvelussa.
Eikai somekuningas nyt twitteriään poistaisi, poistaa vaan ne huonot twiitit välistä sillon tällöin ja estää kaikki hanhinaamat. Ei siis ole sulkenut tiliänsä.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
PS. Siistejä nuo Allun eiliset betsit Twitterin puolelta katsottuna, ei nopealla vilkaisulla ollut yhtä ainutta oikein mennyttä betsiä.
Godfather laskeutui minun tasolle, voitot kääntyy tappioiksi yliajan viimeisillä sekunneilla ja muuta vastaavaa, kyllä se juomaan pistää kun tappiot alkaa olemaan miljoonissa, ei minulla vaan managerimogulilla. Tami voisi tehdä väliintulon ja sitten yhdessä kirjoitetaan kirja isolla fontilla, että saadaan sivumäärää paisutettua, jossa kerrotaan miten tästä sortumisesta noustaan tunkion päälle kuin kukko.
 

Tuamas

Jäsen
"Sinut on estetty seuraamasta käyttäjää @Valavuori ja näkemästä käyttäjän @Valavuori twiittejä. " Onko Valis sulkenut tilinsä? Vai estikö hän oikeasti meikäläisen kun kävin kommentoimassa silloin betsikusetusgaten aikoihin. Jos näin on, niin aika turhamainen äijä. Mullakin alle 20 twiittiä koko palvelussa.

Valavuoren blokkikäsi on jopa betsikättä nopeampi.
Blokatut lasketaan vähintään tuhansissa.
Nimim. yksi retwiittaus liikaa.
 

Barney

Jäsen
Instagram (linkki vie Valavuoren Instagramiin)

Eiköhän Valeksi ole juopotellut koko ajan. Tai voihan se olla, että jollain on kaksi bisseä tai Valeksin bisse on alkoholitonta, mutta uskoo ken tahtoo. Valeksin historia rehellisyyden osalta on sitä luokkaa, että itse ainakin epäilen ja rajusti. Todennäköisesti kuitenkin muutaman kuukauden päästä päivittelee Twitteriin, että ei ole käyttänyt alkoholia muutamaan vuoteen. Sitten kun joku tulee lyömään hänelle faktat tiskiin, niin blockikäsi käy tiuhaan tahtiin. Hieno mies. Doers do ja hanhinaamat kaakattaa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Valavuori on pari viikkoa sitten Suomen Kuvalehden "Viikon hän". Luen aina nuo Kuvalehden henkilöjutut, mutta harvemmin on ollut tuollaista juttua, jossa itse artikkeli koostuu yhden ihmisen sekavasta vaahtoamisesta rahapelimonopolia kohtaan ja sitten jutun lopussa toimittaja on joutunut korjailemaan pahimmat Allun väitteistä.

Eikös tämä Kuvalehden juttu ollut sen bussipaskojan kirjoittama? Kyllähän siitä jutusta jäi vahvasti sellainen fillis - muutamista korjauksista huolimatta - että siinä mentiin Allun sanelemana ja toimittaja ei koittanut edes hakea mitään toista katselukantaa tai haastaa kohdetta mitenkään.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Eikös tämä Kuvalehden juttu ollut sen bussipaskojan kirjoittama? Kyllähän siitä jutusta jäi vahvasti sellainen fillis - muutamista korjauksista huolimatta - että siinä mentiin Allun sanelemana ja toimittaja ei koittanut edes hakea mitään toista katselukantaa tai haastaa kohdetta mitenkään.

Njaa, itse jäin boldatusta eri käsitykseen, sillä artikkelin lopussa nimenomaan tartuttiin Valavuoren huutelemaan "Tanskan malliin" ja todettiin toimittajan suulla, että ihan ei mennyt niin kuin Strömsössä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Njaa, itse jäin boldatusta eri käsitykseen, sillä artikkelin lopussa nimenomaan tartuttiin Valavuoren huutelemaan "Tanskan malliin" ja todettiin toimittajan suulla, että ihan ei mennyt niin kuin Strömsössä.

Minä en näe sitä, että jotain väitteitä on loppuun korjattu muodon vuoksi oikeaan muotoon vielä minään oikeana haastona. Itse olisin lähtenyt siitä liikkeelle, että luultavasti se lotto-tarina oli ainut paikkansa pitävä. Sitten oli vielä ne Kokoomus-henkiset yrittäjyyden korulauseet, joihin olisi ainakin voinut kysellä vähän konkreettisempia esimerkkejä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Minä en näe sitä, että jotain väitteitä on loppuun korjattu muodon vuoksi oikeaan muotoon vielä minään oikeana haastona. Itse olisin lähtenyt siitä liikkeelle, että luultavasti se lotto-tarina oli ainut paikkansa pitävä. Sitten oli vielä ne Kokoomus-henkiset yrittäjyyden korulauseet, joihin olisi ainakin voinut kysellä vähän konkreettisempia esimerkkejä.

Minä olin tuntevani artikkelin rivien välissä jopa pientä kettuilua Valavuoren suuntaan, mm. siinä kun kerrottiin, että Allulla jäi vähän koulut kesken.

Mutta mitäs tästä turhaan väittelemään, jos koit asian eri tavalla, toki minäkin kannatan Valavuoren stoorien suhteen aika jyrkkää palautetta.
 

Eugene

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, SaiPa, Ketterä
Instagram (linkki vie Valavuoren Instagramiin)

Eiköhän Valeksi ole juopotellut koko ajan. Tai voihan se olla, että jollain on kaksi bisseä tai Valeksin bisse on alkoholitonta, mutta uskoo ken tahtoo. Valeksin historia rehellisyyden osalta on sitä luokkaa, että itse ainakin epäilen ja rajusti. Todennäköisesti kuitenkin muutaman kuukauden päästä päivittelee Twitteriin, että ei ole käyttänyt alkoholia muutamaan vuoteen. Sitten kun joku tulee lyömään hänelle faktat tiskiin, niin blockikäsi käy tiuhaan tahtiin. Hieno mies. Doers do ja hanhinaamat kaakattaa.
Vai tälläistä, nyt naurattaa vielä enemmän kun noissa poistetuissa päivityksissään kehuskeli että edellinen olut 2011 ja seuraava 2015.

Ja joo, aika tiuhaan Valavuori blokkailee porukkaa.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
PS. Siistejä nuo Allun eiliset betsit Twitterin puolelta katsottuna, ei nopealla vilkaisulla ollut yhtä ainutta oikein mennyttä betsiä.

Jännä juttu, yleensähän sieltä on sitten löytynyt vielä joku #Moukari jota Allu ei ole esitellyt etukäteen.
 
Vittuako noita elämänkoulu-valavuoren oksennuksia koko ajan uutisoidaan median toimesta Selänteen twiitteinä? Luulis nyt toimittajillakin olevan sen verran ymmärrystä. Oksettavaa. Nyt joku hiton tekstianalyytikko ton viimeisimmän kimppuun ja kohuotksikot Hanen perseilystään seuraavaan painoon. Ja eikö Selännettä kiinnosta että joku oman elämänsä menestyjä käyttää nimeä härskisti omaan kolmen pennin "elämää suurempaan politikointiinsa"? Vai eikö vain haittaa koska joko mielipiteet tai sitten ymmärrys on samalla tasolla Valavuoren kanssa?

Selänne taivastelee Komarovin sakkoa: "Olisi ollut valehtelua, jos Leo olisi sanonut jotain muuta kuin totuuden" - Jääkiekko - Urheilu - Helsingin Sanomat
Teemu Sel8nne Twitterissä: "Onko tässä enää mitään järkeä? http://t.co/mEERNKnNO2"
 
Viimeksi muokattu:

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Selänne on varmaan sen verran tyhmä, ettei tajua päivänpolitiikkaan osallistumisella olevan negatiivinen vaikutus hänen julkisuuskuvaansa ja antaa siksi Valavuoren suoltaa paskaansa nimissään.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Ja eikö Selännettä kiinnosta että joku oman elämänsä menestyjä käyttää himeä härskisti omaan kolmen pennin "elämää suurempaan politikointiinsa"? Vai eikö vain haittaa koska joko mielipiteet tai sitten ymmärrys on samalla tasolla Valavuoren kanssa?
Eiköhän Selänne ole täysin tietoinen Valavuoren touhuista. Minä uskon Selänteen hyväksyvän Betsivuoren kirjoittamat twiitit, koska Teemu saa siinä itse näkyvyyttä. Koko ajanhan kyseinen kiekkolegenda on esillä, jos tilaisuus vain avautuu.

Arvostan Selänteen jääkiekkoilullisia saavutuksia paljon, mutta lopettamisen jälkeen hän on muuttunut hyvin julkisuudenkipeäksi. Seppo Räty nro.2?
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
En ole mikään somen ekspertti niin tulen nyt kysymään selvennystä. Hallinnoiko siis Valavuori tuota twittertiliä nimeltä Teemu Sel8nne?
 

Marre

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, (HIFK)
En ole mikään somen ekspertti niin tulen nyt kysymään selvennystä. Hallinnoiko siis Valavuori tuota twittertiliä nimeltä Teemu Sel8nne?

Tuo on oikeaksi todennettu tili, joten Selänteen se on. Kenet Selänne sitten on palkannut mahdolliseksi haamukirjoittajakseen on toinen juttu. Selkeitä todisteita ei taida kenelläkään olla, mutta aihetodisteet viittaisivat vahvasti siihen, että Valavuori tuota tiliä pääasiassa päivittää. Tai sitten joku, joka on hirveän hyvä matkimaan Valavuorta.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Valavuorihan lorvi tuossa vuoden alussa Selänteen nurkissa varmaan kuukauden. Silloin tuo twittertilikin perustettiin.

Syntyi mielikuva Sirpasta ja Teemusta kahvinkeittimen ääressä aamulla S: "Koska toi kahjo oikein lähtee??" T: "Kyl se pian lähtee, huomenna varmaa, ole rauhassa nyt." A: "Mitä mestari!? Mitäs tänään duunataan? Tennistä, korista, lätkää?? Mä voin sitten heittää muutaman hyvän twiitin makeen kuvan kera."
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Itse luulen että ainakin osa lehdistöstä laittaa ihan täkynä noita Valavuoren Selänne-twiittejä uutisiin ja toivovat että Selänne itse ärähtää asiasta niin saataisiin uusittua tuo Niemisen twittersaaga. Kaverit jotka laatii uutisia ovat kyllä tietoisia että Valavuori on juttujen takana, sen verran paljon somessa ja keskustelupalstoilla pyörivät.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Minun kuvani Teemu Selänteestä on muuttunut nopeasti huonontuvaan suuntaan, uran lopettamisen jälkeen. Enkä muuten ole ainoa, tänä kesänä mökkireissulla pari kaveria sanoi oma-alotteisesti samaa. Hän vaikuttaa sekoitukselta julkisuuskipeää ja varsin tyhmää ex-urheilijaa. Teemu on myös niitä harvoja ihmisiä, jotka ovat kehuneet itse itseään sillä tosiseikalla, etteivät ole lukeneet yhtä ainutta kirjaa.

Teemu taisi itse joskus myöntää olevansa narsisti (ei mitään väärää tässä sinällään, moni huippu-urheilija on), nyt se näkyy sillä lailla, että Valavuoren kaltaiset perskärpäset saavat parveilla ympärillä kehumassa ja nostattamassa egoa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos tuo Valavuori edelleen noita Selänteen Instagrameja sun muita päivittelee, niin on tämän kuvan kommentit kyllä aika huikeutta. Tai pitäisikö sanoa huigeutta.
Linkki vie Instagramiin ja kuvaan Valavuoresta, jossa Selänne tai "Selänne" on kommentoinut.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Jos tuo Valavuori edelleen noita Selänteen Instagrameja sun muita päivittelee, niin on tämän kuvan kommentit kyllä aika huikeutta. Tai pitäisikö sanoa huigeutta.
Linkki vie Instagramiin ja kuvaan Valavuoresta, jossa Selänne tai "Selänne" on kommentoinut.

Kuuleman mukaan "Selänne" on Valavuoren veli Joonas. Kun sen ottaa huomioon niin noiden kommenttien huikeus syvenee vielä lisää. Huigeet jäbät!
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Itse luulen että ainakin osa lehdistöstä laittaa ihan täkynä noita Valavuoren Selänne-twiittejä uutisiin ja toivovat että Selänne itse ärähtää asiasta niin saataisiin uusittua tuo Niemisen twittersaaga. Kaverit jotka laatii uutisia ovat kyllä tietoisia että Valavuori on juttujen takana, sen verran paljon somessa ja keskustelupalstoilla pyörivät.

Jep, aika moni mediastakin tietää että Valavuori pyörittää Selänteen tiliä muttei uskalla sitä ihan suoraan sanoa, syystä tai toisesta, onhan tuo niin läpinäkyvää kuin olla ja voi. Niemisen twitteri-kuvio kosahti jo mutta Temen tili vielä pyörii.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös