Mainos

Aleksi Valavuori – urheilupersoona

• 4 009 074
  • 14 778

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Kyllä minä ihmettelen, seuraajia tilillä on alle kolme ja puoli tuhatta. Niitä kun on vaikeampi/kalliimpi ilmeisesti ostaa youtubessa. Klikkejä sen sijaan saa verrattain edullisesti.
Harvemmin noita tilejä ainakaan itse tulee tilailtua, joiden pätkiä vaikka YouTubesta katsoo. Eli siellä on allekirjoittaneeltakin ne katselukerrat tullut merkatuksi per jakso, vaikka en tilaaja olekaan.

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Kun nyt muistetaan kuinka paljon Valevuori pumppasi aikanaan oman alkuperäisen twitter-tilinsä renkaita ostamalla kymmeniätuhansia bottiseuraajia, niin tuskin on epäilystäkään etteikö nytkin yritetä pumpata omia renkaita samalla tekniikalla.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kyllä minä ihmettelen, seuraajia tilillä on alle kolme ja puoli tuhatta. Niitä kun on vaikeampi/kalliimpi ilmeisesti ostaa youtubessa. Klikkejä sen sijaan saa verrattain edullisesti.

Kanavien tilaaminen ei nykyään ole mikään välttämättömyys katsojille, vaikka haluaisikin seurata jotain tiettyä kanavaa.

Youtube kyllä tietää, jos olet katsonut esim. Valavuoren videon alusta loppuun. Ja jos olet katsonut, niin Youtube kyllä tuo esille Valavuoren uusimmatkin videot.

Suhteellisen usein tulee vastaan suosittujakin Tubevideoita, joiden lopussa videon tekijä kertoo kuinka "95% katsojista ei ole kanavan tilaajia ja kuinka kanavan tilaaminen auttaisi kovasti".

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olipa todella tuore ja innovatiivinen idea listata Suomen kaikkien aikojen TOP5 urheilijat. Valavuori pisti siis parastaan pöytään jo kolmannessa jaksossa, kuka olisi ikinä uskonut Valavuoren tuollaista keksivän…

Pääsi raati siinä samalla myös tuomaan hyvin esille ystävyyttään useaan suomalaiseen kaikkien aikojen urheilijaan. Selväksi tuli myös että puhelinnumeroita löytyi kännyköistä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy