Gostisbehere
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Philadelphia City of Brotherly Love
Käsi vain ylös virheen merkiksi..En suinkaan , mutta voimat vaan saattoivat loppua.
Käsi vain ylös virheen merkiksi..En suinkaan , mutta voimat vaan saattoivat loppua.
Näyttää olevan vaihtanut nimeään "gamblerscast" jooh.... Jonkin sortin uudelleen brändäystä kun uudet IG sivutkin tehnyt ja näemmä Youtube kanavan.Doer kaikessa hiljaisuudessa poistanut Twitch kanavansa? Vai onko banneilla.. Eikös tuonne aikoinaan niitä pitkiä mainossopimuksia myyty joilla näkyvyyttä kanavalla olisi saanut. Aleksin kanssa mainossopimuksen tehneet firmat varmaan tyytyväisiä
Näyttää olevan vaihtanut nimeään "gamblerscast" jooh.... Jonkin sortin uudelleen brändäystä kun uudet IG sivutkin tehnyt ja näemmä Youtube kanavan.
”Emmä oikeen tiiä tosta seurantalaitteesta hiihdon aikana. Mä en oikeen tykkää ajatuksesta että jengi tietää missä mä oon. Mun pitää viel miettii tota.”Vihjaatko mahdollisesti että kaikkia kilometrejä ei hiihdetty?
Vaikka ei miljoonia sataisi niin avioitumisen jälkeen ei Salon klassikkoa tarvitse sentään tältä osin ehkä lainata.Kylläpäs Valeksin öyhöttäminen ja muu perseily on näyttänyt rauhoittumisen merkkejä sen jälkeen kun Han lensi takaisin kotoonsa auringon alle. Golfi ja rouva vie ilmeisesti niin paljon aikaa ettei jaksa keskittyä pikkuasioihin. Mutta onneksi huomenna alkaa marraskuu ja kaikki selviää. Kaikki.
Ei tarvitse peitellä enää mitään, kun on ukkomies. Tai vaimo on piilottanut lakin.Joku on selvästi nyysinyt velaksilta mittaamattoman arvokkaan lippiksen. Onkohan alamaailman leipureihin oltu jo yhteydessä.
Eikö sen uuden talkshown pitänyt alkaa lokakuussa, jota salamyhkäisesti on kuvannut Espanjassa?
Tämä luonnollisesti paljastetaan marr...tässä kuussa!
Ai että Valavuori myöntäisi marraskuussa, että unohti jotain luvattua aloittaa lokakuussa? Sorry. Ei tapahdu. Kaikessa hiljaisuudessa han hiljenee ja toivoo kaikkien unohtaneen.
Han ei ole mukana, koska on kaikkien aikojen TOP5-listan miehiä. Itse asiassa on keksinyt idean TOP5-listoista. Tuskin olette kuulleet, kun Allu ei ole juurikaan pitänyt melua näistä.Urheilugaalan Vuoden sykähdyttävin hetki -ehdokkaat julkistettiin tänään, mutta Han ei ole mukana, vaikka pelkästään hänelta löytyisi toistakymmentä ehdokasta tuohon kategoriaan tänäkin vuonna.
Ai mutta ihmettelinkin, mikä oli tää omituinen tunne kun vallannut mielen ja ilmassa leijailee sellainen erikoinen tuoksu. Marraskuuhan se vaan sieltä tuli ja puheet alkaa tuoksahtaa jälleen kerran paskalta
Joku voisi tehdä top5-listauksen Valeksin top5-listoista. Ehkä jopa Valeksi itse.Han ei ole mukana, koska on kaikkien aikojen TOP5-listan miehiä. Itse asiassa on keksinyt idean TOP5-listoista. Tuskin olette kuulleet, kun Allu ei ole juurikaan pitänyt melua näistä.
Ei toki pelkkää paskaa, vaan nimenomaan aasinpaskaa.Eikös Valeksi ole ennemminkin Top 1 -miehiä? Julistetaan, kuka milloinkin on kaikkien aikojen paras, ja kaikki muut on paskaa.