Onhan näitä hauskoja seurantoja olemassa.Onko kukaan koittanut lyödä noita Hanen vetoja vastaan? Joku voisi tehdä niin ja laittaa seurannan niistä pystyyn.
Siis mä en nyt ymmärrä ollenkaan. 286-282=4 ja 294-264=30. Ei tällä ole mitään tekemistä noiden uusien vihjeiden kanssa, joita on 5. Tai jos ne 5 vetoa olisi jo merkitty seurantaan pieleen menneinä, niin sitten tuo tilasto olisi vielä enemmän pielessä.Seuraavissa "vedoissa" vasta näkyy sen hetkinen tulos, eli vasta kun nämä on ratkennut. Seuraavassa seurannassa pitäisi olla 35,20€ lisää pakkasella.
Eli 4/5 vituiksi. Panokset 50€, joista Tampa O2.5 tuo 14.80€ takaisinpäin.
Ei taida mestari itsekään ymmärtää. KunHan nyt vaan laittaa jotain tilastoa eetteriin mukamas affilapuistaan.Siis mä en nyt ymmärrä ollenkaan. 286-282=4 ja 294-264=30. Ei tällä ole mitään tekemistä noiden uusien vihjeiden kanssa, joita on 5. Tai jos ne 5 vetoa olisi jo merkitty seurantaan pieleen menneinä, niin sitten tuo tilasto olisi vielä enemmän pielessä.
Enää en tähän asiaan palaa.
Totta muuten, tuota en huomannutkaan. No ei sekään sitten tainnut ihan nappiin Hanelta mennä :DSiis mä en nyt ymmärrä ollenkaan. 286-282=4 ja 294-264=30. Ei tällä ole mitään tekemistä noiden uusien vihjeiden kanssa, joita on 5. Tai jos ne 5 vetoa olisi jo merkitty seurantaan pieleen menneinä, niin sitten tuo tilasto olisi vielä enemmän pielessä.
Huomasitko hanen pelanneen myös Floridan toisen erän voittoa noiden kahden "tipsatun" Floridan lisäksi? Sen lisäksi veto voi mennä voidiksi, jolloin vetoa ei lasketa voitetuksi, mutta saldo pysyy samana. Esimerkiksi maalintekijävedossa pelaaja ei olekaan kokoonpanossa jne. Toinen erä tuossa päättyi tasan, mutta kertoimen perusteella tuo ei ollut dnb, joten tuskin se meni voidiksi. Joku muu veto saattoi olla, mutta en ala penkomaan hanen twitteriään tuolta ajalta läpi, kun ei tuon twiitin kommenteissa ainakaan muuta mainintaa näkynyt.Siis mä en nyt ymmärrä ollenkaan. 286-282=4 ja 294-264=30. Ei tällä ole mitään tekemistä noiden uusien vihjeiden kanssa, joita on 5. Tai jos ne 5 vetoa olisi jo merkitty seurantaan pieleen menneinä, niin sitten tuo tilasto olisi vielä enemmän pielessä.
Varmasti aivan super luxus-matka on ollut jälleen voittajalle tarjolla. Milloin, mihin ja muut matkajärjestelyt voittaja voi sitten itse järjestellä ja maksaa. Valeksi on pikkuisen huono noissa järjestelyissä, mutta tosi Allun fani kyllä löytää keinot hoitaa tuon matkan aikataulut ja kustannukset aivan itse. Muuten voittaja on kaakattava hanhinaama joka ei saa mitään aikaiseksi. Valeksi on kuitenkin järjestänyt tämän mahdollisuuden tähän Super NHL-matkaan, joten kyllä nyt on sitten muiden asia hoitaa homma loppuun.En katsonut eilen Valavuoren livea, mutta ilmeisesti joku onnellinen voitti NHL-matkan.
Taitaisi Aleksin arvonnoissa perinteisemmin voittaa Kaliforniassa asuva Sirpa, joka saa sitten napata puolisonsa matkakumppaniksi.Se vielä puuttuisi, että NHL-matkan voittaisi Kaliforniassa asuva Teemu.
tai Kariyan poikaSe vielä puuttuisi, että NHL-matkan voittaisi Kaliforniassa asuva Teemu.
Jos nyt oikein ymmärsin, niin A. Valavuori ilmoittaa saavansa palkkaa noin 12 000 euroa kuukaudessa.
Jäämme siis odottelemaan, että kateuspäivänä 2024 paljastuu yli 100 tuhannen euron ansiotulot.
Haha, juuri näin. Sieltä meinasi totuus lipsahtaa. Tuo on maksimi mihin Velaksi pystyy totuuden suhteen."...plus ne mitään myyn eteenpäin."
Hauska freudilainen lipsahdus Allulta.
Onko Allulla jotain "mummorulla t-paitoja" myynnissä vai mitä ovat nämä mainosvaatteet?
Ajattelin Doerin lähteneen isolla moukarilla mukaan merkkaribisnekseen ja tuotteistaneen oma mahtavan brändinsä vaatteiden muotoon. No nyt jäi ilmeisesti Suomen oma "Tommy Hilfiger" sitten näkemättä. Edelleen vaikka Allu pitäisi Moskovitzin takkia päällään niin 12k€/kk on aivan puhdasta paskapuhetta.Varmaan viitattiin tohon kuvaan jossa hanella on Leijonien pipo ja joku Fordin takki. On kyllä melkoinen tyyli-ikoni han.
Tuskin, sillä Allu tietää, että vanhassa sanonnassa piilee totuus. "Rumat ne vaatteilla koreilee.”Ajattelin Doerin lähteneen isolla moukarilla mukaan merkkaribisnekseen ja tuotteistaneen oma mahtavan brändinsä vaatteiden muotoon. No nyt jäi ilmeisesti Suomen oma "Tommy Hilfiger" sitten näkemättä. Edelleen vaikka Allu pitäisi Moskovitzin takkia päällään niin 12k€/kk on aivan puhdasta paskapuhetta.
Tai:” Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa”Tuskin, sillä Allu tietää, että vanhassa sanonnassa piilee totuus. "Rumat ne vaatteilla koreilee.”