Aleksi Valavuori – urheilupersoona

  • 3 590 320
  • 13 567

Aatelinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Glen Metropolit, New England Patriots





Aleksi päässyt lehteen taas.


Tämä on varmaan ainut keissi missä olen Valeksin puolella. Koko tuo epäoikeudenmukaisuustapaus, mistä syytteet on tulleet, on omaan oikeustajuun täysin käsittämätön juttu.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Tämä on varmaan ainut keissi missä olen Valeksin puolella. Koko tuo epäoikeudenmukaisuustapaus, mistä syytteet on tulleet, on omaan oikeustajuun täysin käsittämätön juttu.
Tässäkin on kaksi tapaa kommentoida:

1. "Mä menen erittäin mielelläni oikeuteen. Mä olen jopa onnellinen siitä, että joudun syytteeseen"
2. "MÄ en halua kommentoida tätä. Mä annan viranomaisten tehdä rauhassa työnsä"

Arvausleikki, kumpi on Valeksin kommentti ja kumpi Armanin.
 

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Tässäkin on kaksi tapaa kommentoida:

1. "Mä menen erittäin mielelläni oikeuteen. Mä olen jopa onnellinen siitä, että joudun syytteeseen"
2. "MÄ en halua kommentoida tätä. Mä annan viranomaisten tehdä rauhassa työnsä"

Arvausleikki, kumpi on Valeksin kommentti ja kumpi Armanin.

No vain toisella on omaisuutta, jolla voi joutua vastaamaan puheistaan.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Tämä on varmaan ainut keissi missä olen Valeksin puolella. Koko tuo epäoikeudenmukaisuustapaus, mistä syytteet on tulleet, on omaan oikeustajuun täysin käsittämätön juttu.
Piti just tulla skrivaamaan samaa, tuon tapauksen nainen on kyllä niin oksettavan oloinen limanuljaska, ettei paremmasta väliä, ja ansaitsee kaiken negan mitä siihen suuntaa menee…
 

Vilko93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jukurit
Piti just tulla skrivaamaan samaa, tuon tapauksen nainen on kyllä niin oksettavan oloinen limanuljaska, ettei paremmasta väliä, ja ansaitsee kaiken negan mitä siihen suuntaa menee…
Juuri näin. Tässä on taustalla pahimman luokan narsisti, paljon Velaksia pahempaa laatua. Toivottavasti oikeus vielä toteutuu tässä.
 

Aatelinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Glen Metropolit, New England Patriots
Tässäkin on kaksi tapaa kommentoida:

1. "Mä menen erittäin mielelläni oikeuteen. Mä olen jopa onnellinen siitä, että joudun syytteeseen"
2. "MÄ en halua kommentoida tätä. Mä annan viranomaisten tehdä rauhassa työnsä"

Arvausleikki, kumpi on Valeksin kommentti ja kumpi Armanin.

Valeksi kommentoi tuttuun tyyliinsä huomiota hakien, samalla kun Arman valitsi neutraalin ja viisaan kommentoinnin. Silti tässä asiassa hän on oikealla puolella, ei vaan pysty esittämään kantaansa normaalin ja fiksun ihmisen tapaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oopi

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Voin kuvitella, kuinka Valavuori myhäilee parhaillaan etelän lämmössä sikari huulessa, kun lueskelee tämän päivän hänelle tulleita kannustusviestejä, joita on saanut. Ensin aamulla betseistään, ja nyt sen jälkeen tässä oikeusjutussa puolustamisestaan.
 

Tuamas

Jäsen

Liitteet

  • BF174ABD-E1E6-485D-99FC-367291BD8F90.jpeg
    BF174ABD-E1E6-485D-99FC-367291BD8F90.jpeg
    63,1 KB · kertaa luettu: 372

J.Petke

Jäsen
Yllättyneet parijonoon ja Verottajalle tipsiä, ettei taas kerkeä häviämään kovin isoja affituloja vedonlyönnissä verottajan ulottumattomiin.
Ei liene sattumaa, että mies myy tota sen jälkeen, kun on "muuttanut" Espanjaan. Olettaisin, että myös tulot menevät Espanjaan. Toki hän ei ymmärrä sitä, että ei se oleskelumaa muuta sitä mainontaa yhtään sen laillisemmaksi, jos se suuntautuu suomalaisille. Toki viranomaisten on hankalampi asettaa uhkasakkoa, jos ei ole Suomessa kirjoilla.

Jos Valavuori on muuttanut pakoon veromaksuja, niin siinä saa vietää aika monta kesää Espanjassa kaukana lapsista.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei liene sattumaa, että mies myy tota sen jälkeen, kun on "muuttanut" Espanjaan. Olettaisin, että myös tulot menevät Espanjaan. Toki hän ei ymmärrä sitä, että ei se oleskelumaa muuta sitä mainontaa yhtään sen laillisemmaksi, jos se suuntautuu suomalaisille. Toki viranomaisten on hankalampi asettaa uhkasakkoa, jos ei ole Suomessa kirjoilla.
Twiittien kielen vaihtaminen englantiin lienee pääkeino yrittää näyttää, ettei mainonta kohdistu suomalaisiin.
 

Vilko93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jukurit
Olen tuossa elatusmaksukiistassa täysin Kylä-Harakka puolella, eli miehen joka joutuu maksamaan elatusmaksuja lapsesta joka ei ole hänen. Hän on joutunut aivan kohtuuttoman oikeusmurhan kohteeksi. Mutta en ole aivan varma, että hänelle on ollenkaan hyväksi että todella huonon karman omaava Velaksi on twitterissä asettunut hänen puolelleen, harrastaen nyt Hanelle tyypillistä maximum attackia tuota vastapuolen naista ja myös Suomen valtiota kohtaan. En sano että joku tuomari nyt lukee noita twiittejä, mutta yleisesti ottaen onni ei tapaa suosia tahoja, jotka ovat Velaksin kanssa samassa veneessä. Pysyisi nyt Varainkerjuumies vain kokonaan pois tuosta keissistä, kuten Arman nyt asiallisesti tekee, ja antaisi viranomaisten hoitaa asiat.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Allulla ne ei ideat lopu. Lennä Espanjaan, laittele sieltä affilinkkejä, muuta kieli englanniksi ja homma on laillista. Kait nyt Allukin ymmärtää sen, että ei tuolla tavalla pysty mitään veroja kiertämään. Twitteriin englanniksi kirjoittaminen ei poista sitä tosi asiaa, että mainonta on suoraan suunnattu suomalaisille. Vai onko allulla näiden kiinalaisten haamujen lisäksi paljonkin ulkomaalaisia seuraajia? Valeksihan on tähän asti twiittaillut aina suomeksi. Muuttaminen Espanjaan ei tarkoita viikon oleskelua hotellissa, vaan siellä pitäisi olla yli puolet vuodesta, jotta ei olisi verovelvollinen suomeen. Allu on kuin pieni lapsi joka tietää, että kieli tarttuu pakkasella rautaputkeen, mutta pitää sitä kuitenkin yrittää nuolaista.
 

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Veikkaan että Velaksi ei tajunnut että tuo linkki näkyy tuolla affimaisella tavalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös