Mainos

Aleksi Valavuori – urheilupersoona

• 4 017 848
  • 14 792

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
muutaman päivän kun kävi Suomessa nöyristelemässä niin nyt taas Espanjassa maistuu elvistely kuin jollain juntilla joka ensimmäisen kerran päässyt ulkomaille.

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Sitä vaan ihmettelen, että VIP-lippujen arvo on herran mukaan 850€. Sillä hinnalla pitää päästä jo vähintään Valeksin syliin.
Toki ensin voittajan on hankittava lennot ja hotelli vielä tuntemattomaan NHL matsiin. Varmaan Allu sitten ohjeistaa sen, että voittaja voi sitten sopia itse niistä VIP-lippujen yksityiskohdista olemalla yhteydessä siihen organisaatioon mihin ikinä nämä liput tulevatkaan olemaan.

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tätähän siellä tehdään jo, tämä Twitter-tili lyö aina päinvastoin mitä Velaksi ehdottaa ja vähemmän yllättäen osumatarkkuus on ollut näin päin parempi:

Ehkä Aleksin kannattaisi liihotella ihan suosiolla pois änärin parista, kun ei ole selvästikään ihan sormi pulssilla liigan ja joukkueiden suhteen, sen verran outoja hakuja on harrastanut jo useaan otteeseen. Päälle vielä tuo naisselostajan tosiäijjämäinen haukkuminen. Aivan klovnitouhua.

Aatelinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Glen Metropolit, New England Patriots

Aleksi päässyt lehteen taas.

Tämä on varmaan ainut keissi missä olen Valeksin puolella. Koko tuo epäoikeudenmukaisuustapaus, mistä syytteet on tulleet, on omaan oikeustajuun täysin käsittämätön juttu.

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Tämä on varmaan ainut keissi missä olen Valeksin puolella. Koko tuo epäoikeudenmukaisuustapaus, mistä syytteet on tulleet, on omaan oikeustajuun täysin käsittämätön juttu.
Tässäkin on kaksi tapaa kommentoida:

1. "Mä menen erittäin mielelläni oikeuteen. Mä olen jopa onnellinen siitä, että joudun syytteeseen"
2. "MÄ en halua kommentoida tätä. Mä annan viranomaisten tehdä rauhassa työnsä"

Arvausleikki, kumpi on Valeksin kommentti ja kumpi Armanin.

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu

1. "Mä menen erittäin mielelläni oikeuteen. Mä olen jopa onnellinen siitä, että joudun syytteeseen"

No vain toisella on omaisuutta, jolla voi joutua vastaamaan puheistaan.

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Piti just tulla skrivaamaan samaa, tuon tapauksen nainen on kyllä niin oksettavan oloinen limanuljaska, ettei paremmasta väliä, ja ansaitsee kaiken negan mitä siihen suuntaa menee…

Vilko93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jukurit
Piti just tulla skrivaamaan samaa, tuon tapauksen nainen on kyllä niin oksettavan oloinen limanuljaska, ettei paremmasta väliä, ja ansaitsee kaiken negan mitä siihen suuntaa menee…
Juuri näin. Tässä on taustalla pahimman luokan narsisti, paljon Velaksia pahempaa laatua. Toivottavasti oikeus vielä toteutuu tässä.

Aatelinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Glen Metropolit, New England Patriots

Valeksi kommentoi tuttuun tyyliinsä huomiota hakien, samalla kun Arman valitsi neutraalin ja viisaan kommentoinnin. Silti tässä asiassa hän on oikealla puolella, ei vaan pysty esittämään kantaansa normaalin ja fiksun ihmisen tapaan.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Oopi

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Voin kuvitella, kuinka Valavuori myhäilee parhaillaan etelän lämmössä sikari huulessa, kun lueskelee tämän päivän hänelle tulleita kannustusviestejä, joita on saanut. Ensin aamulla betseistään, ja nyt sen jälkeen tässä oikeusjutussa puolustamisestaan.

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Eiköhän Valavuorella tässäkin asiassa ole pääpointtina oman näkyvyyden maksimoiminen.
Ei sillä ihan pöyristyttävä tapaus tuo kaikkineen on, mutta Valavuori on taas haistanut sauman
päästä huutamaan mikrofoniin ja saada itselle helppoa näkyvyyttä.

Tuamas

Jäsen

Liitteet

• BF174ABD-E1E6-485D-99FC-367291BD8F90.jpeg
    BF174ABD-E1E6-485D-99FC-367291BD8F90.jpeg
    63,1 KB · kertaa luettu: 388
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy