mustaoranssi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
muutaman päivän kun kävi Suomessa nöyristelemässä niin nyt taas Espanjassa maistuu elvistely kuin jollain juntilla joka ensimmäisen kerran päässyt ulkomaille.
Toki ensin voittajan on hankittava lennot ja hotelli vielä tuntemattomaan NHL matsiin. Varmaan Allu sitten ohjeistaa sen, että voittaja voi sitten sopia itse niistä VIP-lippujen yksityiskohdista olemalla yhteydessä siihen organisaatioon mihin ikinä nämä liput tulevatkaan olemaan.Sitä vaan ihmettelen, että VIP-lippujen arvo on herran mukaan 850€. Sillä hinnalla pitää päästä jo vähintään Valeksin syliin.
Tätähän siellä tehdään jo, tämä Twitter-tili lyö aina päinvastoin mitä Velaksi ehdottaa ja vähemmän yllättäen osumatarkkuus on ollut näin päin parempi:
Ehkä Aleksin kannattaisi liihotella ihan suosiolla pois änärin parista, kun ei ole selvästikään ihan sormi pulssilla liigan ja joukkueiden suhteen, sen verran outoja hakuja on harrastanut jo useaan otteeseen. Päälle vielä tuo naisselostajan tosiäijjämäinen haukkuminen. Aivan klovnitouhua.
Aleksi Valavuorta ja Arman Alizadia syytetään rikoksista
Rikosepäily liittyy miesten kirjoituksiin tai sanomisiin erikoisia piirteitä saaneesta elatusmaksuasiasta.www.is.fi
Aleksi päässyt lehteen taas.
Tässäkin on kaksi tapaa kommentoida:Tämä on varmaan ainut keissi missä olen Valeksin puolella. Koko tuo epäoikeudenmukaisuustapaus, mistä syytteet on tulleet, on omaan oikeustajuun täysin käsittämätön juttu.
Tässäkin on kaksi tapaa kommentoida:
1. "Mä menen erittäin mielelläni oikeuteen. Mä olen jopa onnellinen siitä, että joudun syytteeseen"
2. "MÄ en halua kommentoida tätä. Mä annan viranomaisten tehdä rauhassa työnsä"
Arvausleikki, kumpi on Valeksin kommentti ja kumpi Armanin.
Kyllä mä luulen että Armanillakin omaisuutta löytyy.No vain toisella on omaisuutta, jolla voi joutua vastaamaan puheistaan.
Piti just tulla skrivaamaan samaa, tuon tapauksen nainen on kyllä niin oksettavan oloinen limanuljaska, ettei paremmasta väliä, ja ansaitsee kaiken negan mitä siihen suuntaa menee…Tämä on varmaan ainut keissi missä olen Valeksin puolella. Koko tuo epäoikeudenmukaisuustapaus, mistä syytteet on tulleet, on omaan oikeustajuun täysin käsittämätön juttu.
Juuri näin. Tässä on taustalla pahimman luokan narsisti, paljon Velaksia pahempaa laatua. Toivottavasti oikeus vielä toteutuu tässä.Piti just tulla skrivaamaan samaa, tuon tapauksen nainen on kyllä niin oksettavan oloinen limanuljaska, ettei paremmasta väliä, ja ansaitsee kaiken negan mitä siihen suuntaa menee…
Tässäkin on kaksi tapaa kommentoida:
1. "Mä menen erittäin mielelläni oikeuteen. Mä olen jopa onnellinen siitä, että joudun syytteeseen"
2. "MÄ en halua kommentoida tätä. Mä annan viranomaisten tehdä rauhassa työnsä"
Arvausleikki, kumpi on Valeksin kommentti ja kumpi Armanin.
Ibetin leivissä nettomaksaja näköjään:
Maksaa ja Valavuori eivät mahdu samaan lauseeseen.Noissa palkinnoissa, arvo yli 160e, pitäis maksaa arpajaisverot, kyllä järjestäjän eli Hanen
Maksaa ja Valavuori eivät mahdu samaan lauseeseen.
Tuossa on kaksi lausetta.Hyvin mahtuu: "Valavuori järjestää, joku muu maksaa."
Jos joku muuta väittää, ei taju bisneksistä yhtään mitään. Ettäs tiedätte perkele.