Saako luottotiedoton kulutusluottoa?Ostaakohan Valavuorikin itselleen kilometrejä kulutusluotolla? BankNorwegianilta ja varmaan muiltakin saa sen 50 ulos ymmärtääkseni suht helposti.
Saako luottotiedoton kulutusluottoa?Ostaakohan Valavuorikin itselleen kilometrejä kulutusluotolla? BankNorwegianilta ja varmaan muiltakin saa sen 50 ulos ymmärtääkseni suht helposti.
Kaverit kysyi viikonloppuna, että muistatko Valavuoren vierailun videotreffeissä - sanoin, että jotenkin, mutta katsotaan;
En muistanut sen olevan ihan näin raskasta. Hyppäsikö selkään illan päätteeksi, tarina ei kerro.
Niin ja edelleen edessä on todennäköisesti selvittely siitä, onko sitä liiketoimintakieltoa nyt sitten rikottu vai ei.Mä oon ihan jännityksellä seurannut Valahiihtoprojektia, että voisiko se jollain käsittämättömällä tavalla onnistua siinä. Ja oikeestaan toivonut, että onnistuisi. Mutta ei ne myynnit vaan kasva; mainostila, treeniohjelmat ja bileliput eivät ole tehneet kauppaansa toivotulla tavalla. Sama 34% on törröttänyt mittarissa jo ties kuinka kauan. Omien sanojensa mukaan myyntiä olisi noin 380t€.
Vieläkö se yrittää väittää pääsevänsä kuiville miljoonan myynnillä? Ei saa sillä maksettua edes puolia veloistaan, joita on reilusti yli miljoona.Sanamuoto ”jos onnistun Valahiihdossa, saan kerralla pöydän puhtaaksi..” on vaihtunut muotoon ”kun onnistun Valahiihdossa, saan pöytää puhtaammaksi…”, eli realiteetit on tullut vastaan ja itsekin on jo tovin ymmärtänyt/hyväksynyt, että siihen miljoonan tavoitemyyntiin ei päästä.
Eilen katsoin pitkästä aikaa jotain edellisten päivien Valavuori Liveä nauhoitteena sieltä Twichistä ja siellä joku katsoja chatissä kysyi aikooko Aleksi hiihtää kuitenkin koko matkan, vaikka miljoonaa metriä ei myytäisikään - johon mies totesi, että ”kyllä mä oon sen ihan koko matkan ajatellut hiihtää” tai jotain sinne päin.
Niin ja edelleen edessä on todennäköisesti selvittely siitä, onko sitä liiketoimintakieltoa nyt sitten rikottu vai ei.
Eikös tuonkin joku laskenut auki, että esim tuo 380k myynti ei riitä yhtään mihinkään, kun korot alkavat iskemään kunnolla?
Onneksi silti on varaa ostella Välimäeltä tonnin lahjakortteja, kun sille päälle sattuu. Ihan hyvin vaikuttaa menevän siis.
Vieläkö se yrittää väittää pääsevänsä kuiville miljoonan myynnillä? Ei saa sillä maksettua edes puolia veloistaan, joita on reilusti yli miljoona.
Väitti pitkään saavansa pöydän puhtaaksi, nyt näyttää tekstit muuttuneen muotoon "pöytää puhtaammaksi". Edelleen puhuu reilun puolen miljoonan ulosottoveloista vaikka velkaa on reilut tuplat. Eikä se pysty itse päättämään mitä lyhentää. Vouti ulosmittaa palkasta mikä ulosmitattavissa suorittaa lyhennykset. Itselleen jäävästä suojaosuudesta pystyy sitten vapaaehtoisesti lyhentämään maksamalla suoraan velkojalle. Käytännön tasolla sen pöytä ei muutu yhtään puhtaammaksi vaikka saisi tuolla kusetuksella jonkin verran lyhennettyä. Edelleen jää velkaa niin paljon ettei pysty koskaan maksamaan. Pahoin pelkään että tästä projektista seuraa vain lisää velkaa ja ehdoton tuomio jatketusta verovilpistä ja liiketoimintakiellon rikkomisesta.Ei kai se semmoista väitä. Ilmeisesti on koko ajan puhunut vain sen isoimman n. puolen miljoonan euron verovelan kuittaamisesta, jonka pelkät korkomenot ovat hirmuiset. Muista veloistaan ei kai ole niin avoimesti puhunut. Siinä mielessä ”pöytä puhtaaksi” on kyllä aika harhaanjohtavaa.
Mutta senkin suhteen siis realiteetit ovat nyt se, että kuten yllä kirjoitin, kotisivuillaan teksti on muuttunut muotoon ”pöytää puhtaammaksi”.
Sehän on selvää, että tuollaisella 380t€ myynnillä, kun siitä vähennetään ensin kaikki Valahiihdon kulut ja sen jälkeen maksetaan tuloverot, niin eihän siitä paljoakaan jää vanhojen velkojen maksuun. Jäiskö reilut 100t€ kuitenkin.
Ei kyllä kateeksi käy minkälaiseen suohon on ittensä perseillyt.
Tällä hetkellä pääpaino on varmasti Valahiihdossa, luultavasti tajunnut ettei välttämättä kannata vetää niin räikeää persulinjaa keskellä kerjuukampanjaa. Tosin ihan hirveän hyvä idea ei ole samaan aikaan kehuskella lahjakorteilla ja taulukaupoilla.Eduskuntavaalien (PerS) suhteen kaveri ajaa enemmän kuin kaksilla rattailla (rokotteita vastaan & puolesta, vasemmistoa ja oikeisto vastaan jne.), joten voip olla, että sotkeutuu omaan näppäryyteensä?
Voi olla että ei ole, nyt on sun aika toimia.Onkohan viranomaisilla 2021 ja valahiihto plus lukuisat rahalla leveilyt, jatkuvat hotellit ja luksusautot tutkinnassa?
Harva vetäisi tuollaista menoa 0€ tuloilla.
Jep nimenomaan, tee vaikka rohkeasti anonyymi ilmoitus. Kannattaa tutkia muiden kuviot todella tarkkaan ja laittaa se oma elämä sinne taka-alalle. Mikäs sen parempaa kuin istua soffalla ja katsella sieltä kuinka jollain muulla alkaa mennä huonommin.Voi olla että ei ole, nyt on sun aika toimia.
Niinpä! Doers do ja kateelliset hanhinaamat kaakattaa! It's all good man!Jep nimenomaan, tee vaikka rohkeasti anonyymi ilmoitus. Kannattaa tutkia muiden kuviot todella tarkkaan ja laittaa se oma elämä sinne taka-alalle. Mikäs sen parempaa kuin istua soffalla ja katsella sieltä kuinka jollain muulla alkaa mennä huonommin.
No kyl mua ainakin vähä vituttaa mm. koulukiusaajat, venäjämieliset hämmentäjät ja Pietarin trollit, tavoitteelliset sosiaalipummit ja tukien väärinkäyttäjät, asekauppiaat, väärentäjät ja murtovarkaat, rattijuopot, laittomasti veroa kiertävät mulkut, huijarit ja muut lainrikkojat sekä yhteiskunnan epävakauttajat kun tässä kuitenkin yrittää itse kantaa joka päivä kortensa kekoon hyvinvointiyhteiskunnan puolesta.Jep nimenomaan, tee vaikka rohkeasti anonyymi ilmoitus. Kannattaa tutkia muiden kuviot todella tarkkaan ja laittaa se oma elämä sinne taka-alalle. Mikäs sen parempaa kuin istua soffalla ja katsella sieltä kuinka jollain muulla alkaa mennä huonommin.
Kaverini meni autoliikkeeseen duuniin joskus parikymppisenä. Sillä oli joka viikonloppu joku supra tms. alla kun korpivaaralla oli hommissa siihen aikaan. Siinä oli moni teinipoika ihmeissään. Heitettiin jotain reissujakin sen firman kärryillä. Ihan laillista se tietenkin on automyyjän tutustua tuotteeseen mitä myy.Varsinkin noi XBilin sponssi-Mersut jolla ajelee, ja muut luksusautot kannattaa syynätä tarkkaan!
Parista kaveristani olen kanssa laittanut verottajalle vihiä, kun suht normiliksalla painavat hommia noissa tavallisissa autoliikkeissä myyntipuuhissa ja silti on tulotasoon nähden perkeleen hienoja, upouusia ja kalliita autoja aina alla!
Mahtavasti ymmärretty!Varsinkin noi XBilin sponssi-Mersut jolla ajelee, ja muut luksusautot kannattaa syynätä tarkkaan!
Parista kaveristani olen kanssa laittanut verottajalle vihiä, kun painavat noissa tavallisissa autoliikkeissä myyntipuuhissa hommia ja on kyllä tulotasoon nähden perkeleen hienoja, upouusia ja kalliita autoja aina alla!
No kyllä mä nyt ymmärrän, minähän nostin vaan tuon autoasian enkä mitään muuta esiin Valavuoresta ja touhuistaan.Mahtavasti ymmärretty!
Ja mikäli hän ei vaikka siitä nyt juuri rahaa maksaisikaan, niin saisi sen kiesin käyttöön jotain ”työtä” tai palvelusta tai muuta vastaan, jolloin auton käyttö olisikin verotettavaa tuloa. Tai sitten lahjaveron alaista, mikäli joku vain hyvää hyvyyttään tyrkkäisi Kerjuumiehelle uutta hyrysysyä alle. Tässä maassa tosiaan ei ilmaisia lounaita ole ja nollatuloilla on aika vaikea perustella mitään ”bisnesetuuksia” minään muuna kuin veronkiertona. Yhteistyökumppanille tuossa ei sinällään ole muuta riskiä kuin mainehaitta, jos Hiihtokuningas unohtaisi kertoa näistä diileistään verottajalle, koska sopimukset on voitu laatia siten, että Velaksi on itse vastuussa siitä, että tarvittavat veroseuraamukset tulee hoidettua, eli toinen osapuoli ei tee minkäänlaista ennakonpidätystä tältä osin tai ilmoita verottajalle yhtään mitään. Työsuhteessa monenlaiset edut olisi kohtalaisen helppoa suhmuroida itselleen työnantajan avustuksella, mutta nollatuloisena ”freelancerina” (eli free riderina, tässä tapauksessa) ei oikein mitenkään. Ja kohta taas saadaan lukea, miten kateelliset hanhinaamat sabotoivat Doerin bisneksiä.No kyllä mä nyt ymmärrän, minähän nostin vaan tuon autoasian enkä mitään muuta esiin Valavuoresta ja touhuistaan.
Noin vahvasti julkisuudessa oleva ja XBilin kanssa yhteistyössä oleva Valavuori nyt saattaa ajaa vaikka uusimmalla S-sarjan AMG:lla, niin ei se varmaan sitä itse ole just ostanut niin se nyt ei tavallaan liity kauheasti rahatilanteeseensa.
Toki jos liisaa sitä käyttöönsä jollain tonnila kuussa, niin asia onkin taas eri ja voidaan kysellä että nollatuloinen verovelkainen ukko niin mikä juttu.