Aleksi Valavuori – urheilupersoona

  • 3 585 539
  • 13 553

Les Crusher

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ducks
Tässä kun miettii mikä taho tuota touhua vielä tukee niin tulee väkisin mieleen onko rahoitus jotenkin ehdollista?

Tykit on suunnattu aina kohti ”kommareita” ja varsinkin pääministeriä. Aika kivasti osuu syvän pään agendaan. Ostettuja tai ei, niin Gary on kuitenkin Suomi-Twitterin seuratuimipia tyyppejä.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Haluan toki uskoa(vaikka HAN ei näin kertonutkaan) että siellä on tehty "cavity search" ja löydetty Valeksin kakkosesta valtava kaktus.
Tämähän on ihan Discoveryn true crime osastoa. Han Solo jail story - Cactus in the ass
 

Vilko93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jukurit

Tosiasiassahan Emil oli erävoiton päässä neljännesvälierästä. Velaksi myös huuteli, että nyt oli kaikkien aikojen sauma finaaliin. Siis finaaliin, jonne olisi tuon ottelun voittamisen jälkeen ollut vielä kolme voittoa matkaa, ja seuraavana vastassa Medvedev, jota vastaan Emilillä olisi ollut hyvin ohuet saumat. Velaksi jaksaa mouhota lajeista joiden päällle ei ymmärrä mitään, ja menee aina maanisesti asioiden edelle.
 

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Paljonkohan anti-Midas hävisi? Niin kovaa seurasi matsia että varmaan taas omaisuus, se vähäinenkin, liossa.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ai kuinka verenpaineeni nousee hetkessä, kun mietin, että saisin Aleksin kaltaisen huipputietäjän viereeni peliin paasaamaan.

Ihminen, joka luulen olevansa kovakin asiantuntija, vaikka ei ole keskivertoa tyhmempää karjalalippistä kummempi. Helvetillinen tuomiopäivän pasuunana möliseminen ja rehvakas jinksaus vuorotellen.
Voisi tulla sanottua jossakin kohtaa aika ikävästi.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Velkavuori sanoi ettei pääse Jenkkeihin ESTAlla enään ja voi vain B-2 viisumilla päästä.
Voi olla tiukassa tuokin viisumi, koska yritti kusettaa Jenkkien koneistoa (epäilen ettei Allu missään Jenkeissä edes käynyt). No nyt ei kun vaan Usan konsulaattiin hattu kourassa ja suoraselkäisenä veijarina lapa pystyyn virheen merkiksi. Kyllä ne siellä varmasti ymmärtää sen, että pikkuisen tässä koitin kusettaa, mutta nyt on jälleen aivan erilainen tilanne.

Totuus: Allu ei tule koskaan pääsemään Jenkkeihin. Ei vaikka puhuisi konsulaatissa kuin Runeberg.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Velkavuori sanoi ettei pääse Jenkkeihin ESTAlla enään ja voi vain B-2 viisumilla päästä.

Tämä olisi toki pitänyt olla hänellä tiedossa jo ennen matkaakin.

Saattaapi olla, että seuraava USA-matka saa odottaa sitä, että vähintään sakkovelat on maksettu. Eli, ei ihan näillä näppäimillä. Ja vaikka nyt pystyssä olevat velat joskus vanhenevatkin, koko ajan taitaa tulla lisää uutta? Valavuori on jenkkiviranomaisten näkökulmasta ihan aikuisten oikeasti ei-toivottu henkilö.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Tämä olisi toki pitänyt olla hänellä tiedossa jo ennen matkaakin.

Saattaapi olla, että seuraava USA-matka saa odottaa sitä, että vähintään sakkovelat on maksettu. Eli, ei ihan näillä näppäimillä. Ja vaikka nyt pystyssä olevat velat joskus vanhenevatkin, koko ajan taitaa tulla lisää uutta? Valavuori on jenkkiviranomaisten näkökulmasta ihan aikuisten oikeasti ei-toivottu henkilö.
Joo, aika paljon olen joutunut vuosien mittaan asioimaan jenkkien lähetystön kanssa erinäisissä jutuissa ja niiden kanssa kannattaa ihan aikuisten oikeasti unohtaa kaikki valehtelu, puolitotuudet ja kertomatta jättämiset mikäli on aikomuksena saada asioitansa edistettyä. Enhän minä tiedä, mutta tuo vaan kuulostaa aika mahdottomalta yhtälöltä kyseisen herran liikkeitä näin ulkopuolisena seuranneena.

Ja tuossa Valavuoren tilanteessa olisi myös olennaista esittää mahdollisimman selkeästi maahanpääsyä puoltavat dokumentit ja nyt kun on kerran jäänyt kusetuksesta kiinni, niin saatan epäillä ehtojen täyttymistä hänen kohdallaan. Kyllähän sinne voi tientynlaisista rikoksista tuomittukin saada luvan matkustaa, mutta, mutta...
 

redpecka

Jäsen
Ihminen, joka luulen olevansa kovakin asiantuntija, vaikka ei ole keskivertoa tyhmempää karjalalippistä kummempi. Helvetillinen tuomiopäivän pasuunana möliseminen ja rehvakas jinksaus vuorotellen.
Voisi tulla sanottua jossakin kohtaa aika ikävästi.
En harrasta vedonlyöntiä, mutta tästä ketjusta lukenut, että Allu tekee jotain ihme affijuttuja ja saa jotain osinkoja mitä enemmän jengi häviää hänen kauttaan tai jotain. Voisiko siis olla että Vala on oikeesti todella hyvä vedonlyöjä ja antaa vääriä vihjeitä tarkoituksella urpoille seuraajilleen lyöden itse tosiasiassa päinvastoin? Eikö ollut joku sellainen tyyppi tuolla twittereissä joka alkoi lyömään aina päinvastoin kuin Allun hot tipsit? Miten sillä on mennyt?
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Voisiko siis olla että Vala on oikeesti todella hyvä vedonlyöjä ja antaa vääriä vihjeitä tarkoituksella urpoille seuraajilleen lyöden itse tosiasiassa päinvastoin?

Ei ole. Kuten itsekin tuossa totesit, huonojen vihjeiden antaminen tarkoittaa sitä, että tiedät myös mitkä kohteet ovat hyviä.

Eikö ollut joku sellainen tyyppi tuolla twittereissä joka alkoi lyömään aina päinvastoin kuin Allun hot tipsit? Miten sillä on mennyt?

Mennyt miten mennyt, mutta todella ison määrän vetoja saa painaa sisään ennen kuin on varmuus siitä, ovatko pelaaajan vedot keskimäärin voittavia vai häviäviä. Varianssi pitää siitä huolen, että pienellä otannalla et tätä tulkintaa voi tehdä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo, aika paljon olen joutunut vuosien mittaan asioimaan jenkkien lähetystön kanssa erinäisissä jutuissa ja niiden kanssa kannattaa ihan aikuisten oikeasti unohtaa kaikki valehtelu, puolitotuudet ja kertomatta jättämiset mikäli on aikomuksena saada asioitansa edistettyä. Enhän minä tiedä, mutta tuo vaan kuulostaa aika mahdottomalta yhtälöltä kyseisen herran liikkeitä näin ulkopuolisena seuranneena.

Ja tuossa Valavuoren tilanteessa olisi myös olennaista esittää mahdollisimman selkeästi maahanpääsyä puoltavat dokumentit ja nyt kun on kerran jäänyt kusetuksesta kiinni, niin saatan epäillä ehtojen täyttymistä hänen kohdallaan. Kyllähän sinne voi tientynlaisista rikoksista tuomittukin saada luvan matkustaa, mutta, mutta...

Itse olen siinä käsityksessä, että kun sut on kerran rajalta käännytetty selkeästi virheellisen toiminnan vuoksi, kynnys myöntää viisumi on todella korkea, vaikka rikoshistoria olisi puhdaskin. Antaisin Aleksin USA:n matkailulle jatkossa siis noin 1%:n todennäköisyyden. Ja silloinkin uskon sen vaativan jonkinlaisen muun syyn kuin huvimatkan. Työmatkojen osalta todennäköisyys lienee ihan siinä 0%:n tuntumassa.

Sinänsä rikosrekisteri ei välttämättä täysin poissulje USA:han matkustamista, mutta se päätös tehdään joka tapauksessa etukäteen konsulaatin toimesta ja heille pitää toimittaa kaikki heidän vaatimansa asiakirjat ja selvitykset. Jos viisumi myönnetään, se ei tietenkään takaa maahanpääsyä, mutta todennäköisyys on kuitenkin aivan huomattavan paljon suurempi, sillä viisumia varten asiat on jo kertaalleen tarkastettu. Kyllä siinä maahantuloviranomaisella pitää olla aika järeät syyt tehdä päinvastainen päätös, kun asian on päättänyt kuitenkin viranomainen eikä mikään automaatti.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mojo

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Itse olen siinä käsityksessä, että kun sut on kerran rajalta käännytetty selkeästi virheellisen toiminnan vuoksi, kynnys myöntää viisumi on todella korkea, vaikka rikoshistoria olisi puhdaskin. Antaisin Aleksin USA:n matkailulle jatkossa siis noin 1%:n todennäköisyyden. Ja silloinkin uskon sen vaativan jonkinlaisen muun syyn kuin huvimatkan. Työmatkojen osalta todennäköisyys lienee ihan siinä 0%:n tuntumassa.
Toi boldaamani on se olennaisin. Mikäli, kuten voisi tässä tapauksessa olettaa, on kyseessä ollut selkeä kusetus, niin homma on aikalailla taputeltu tulevaisuudenkin osalta. Pitäisi olla melkein jotain aivan välttämättömiä duunijuttuja tai perhe/sukulaisuussuhteella perusteltavissa oleva syy ja aika vaikea uskoa näiden Valavuoren kohdalla toteutuvan. Mummorullan pyörittely tai Teemun tapaaminen eivät oikein riitä tuossa tilanteessa.

Sinänsä rikosrekisteri ei välttämättä täysin poissulje USA:han matkustamista, mutta se päätös tehdään joka tapauksessa etukäteen konsulaatin toimesta ja heille pitää toimittaa kaikki heidän vaatimansa asiakirjat ja selvitykset. Jos viisumi myönnetään, se ei tietenkään takaa maahanpääsyä, mutta todennäköisyys on kuitenkin aivan huomattavan paljon suurempi, sillä viisumia varten asiat on jo kertaalleen tarkastettu. Kyllä siinä maahantuloviranomaisella pitää olla aika järeät syyt tehdä päinvastainen päätös, kun asian on päättänyt kuitenkin viranomainen eikä mikään automaatti.
Se menee juuri näin. Olet tiedostava sekä viisas nainen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös