Muita töitä ei voi tehdä. Ja eiköhän noita pelialalla olevia ammattilaisia ole Suomessakin. Kertoimen laskijat esimerkiksi.
Pohdin ihan samaa tuota lukiessa, on kyllä melkoisen surullinen komediahahmo.Siis oliko toi tosissaan herran omia sanoja vai joku parodiatilin julkaisu? Ei näistä pysy enää kärryillä.
90-luvun taitteessa menin kihloihin, tienattiin molemmat hyvin ja ostettiin ensiasunto. Otettiin vielä lainaa vähän reilusti, kun sitä oli helposti saatavilla ja remontoitiinkin se kämppä.Kuinka moni Suomessa asuva tekee töitä ja lyhentää samalla ulosotossa olevaa velkaa?
Itse aikoinaan kuittaisin mukavan summan ulosottoon. Itse kaivoin kuoppani mutta niin vain kaivoin itseni sieltä myös ylös ja puhtaalle pöydälle. Hetki siinä meni ja paljon piti tehdä duunia että pääsi taas nollille.
Ja affi-Aleksina pääsee luomaan muutaman tulevan velallisen lisää. Tärkeää työtä.90-luvun taitteessa menin kihloihin, tienattiin molemmat hyvin ja ostettiin ensiasunto. Otettiin vielä lainaa vähän reilusti, kun sitä oli helposti saatavilla ja remontoitiinkin se kämppä.
Sitten tuli lama, molemmat jäätiin työttömiksi. Toisella loppui hommat sisustushommista ja toisella rakennushommista. Koron perkeleet nousi yhdessä yössä 16,5 prosenttiin.
Tuli ero ja kämppä oli ihan pakko myydä, kun edes korkoja ei pystytty maksamaan ja velka lisääntyi ja kasvoi ihan saatananmoista vauhtia.
Ulosottoon ne meni, kun ei muutamaan vuoteen ollut töitä ja sitten, kun oli töitä, niin ei saanut lainaa ihan heti niiden velkojen maksamiseen, kun oli luottotiedot menneet. Aika pitkään tuli maksettua isoja velkoja kalliimman eli ulosoton kautta. Vituttihan se, kun vaikka olin myöhemminkin ihan hyvissä hommissa, niin ei siitä käteen juuri mitään jäänyt. Aina olit P-A.
Ja toisen luokan kansalaisena ulosottovelallista pidettiin ja pidetään edelleen.
Mutta maksettua ne tuli, perkele!
Vituttaa tämmöset Aleksit, jotka ensin kusettaa ja kiinni jäätyään uhriutuu ja sitten kusettaa vielä lisää.
Eniten vituttaa, että velkapakoilija vertaa itseään sinun kaltaisiin ihmisiin, jotka ovat ilman omaa syytä / rehellisesti joutuneet ulosottoon. Hieman eri asia tienata miljoonia ja jättää verot maksamatta kuin ajautua henkilökohtaiseen konkurssiin.Vituttaa tämmöset Aleksit, jotka ensin kusettaa ja kiinni jäätyään uhriutuu ja sitten kusettaa vielä lisää.
Peksi on trolli, pelkkää Varainkerjuumiehen ylistystä tilin sisältö. Camaboom.Ei saatana pitänyt avata tätä ketjua. Niin vaan sormet ovat holtittomat. Nyt kaduttaa.
Katsoin nuo Twitter lainaukset. Einarin Ossi on kyllä minun pelikirjassani valovuoden Karvosen Peksiä edellä. Peksi oikein kiittää? Mahtaako siunata vielä maata mennessään.
Hanhiniemen paikkakunnakseen merkinnyt Pekka Karvonen on mielenkiintoinen henkilö Twitter-kuvauksensa mukaan:Ei saatana pitänyt avata tätä ketjua. Niin vaan sormet ovat holtittomat. Nyt kaduttaa.
Katsoin nuo Twitter lainaukset. Einarin Ossi on kyllä minun pelikirjassani valovuoden Karvosen Peksiä edellä. Peksi oikein kiittää? Mahtaako siunata vielä maata mennessään.
Jos Kakka Pervonen ei ole trolli lupaan lahjoittaa jokaisen maksamani alvin Valeksin seuraavaan kusetukseen.Ei saatana pitänyt avata tätä ketjua. Niin vaan sormet ovat holtittomat. Nyt kaduttaa.
Sehän se mielestäni on tuossa tuon rotan tilanteessa säälittävintä/raivostuttavinta, että käsissä olisi ainakin omasta mielestäni kaikki ja jopa loistavat pelimerkit, että olisi voinut nollata tilanteen kohtuu nopeastikkin.Kuinka moni Suomessa asuva tekee töitä ja lyhentää samalla ulosotossa olevaa velkaa?
Itse aikoinaan kuittaisin mukavan summan ulosottoon. Itse kaivoin kuoppani mutta niin vain kaivoin itseni sieltä myös ylös ja puhtaalle pöydälle. Hetki siinä meni ja paljon piti tehdä duunia että pääsi taas nollille.
Hanhiniemen paikkakunnakseen merkinnyt Pekka Karvonen on mielenkiintoinen henkilö Twitter-kuvauksensa mukaan:
Sporttia, veikkauksen kritisointia, vassareiden vihaamista, sikarin polttoa ja hiihtoa. Vedonlyöntiä ilman taskulaskimia. Menneisyydessä myös sports dad.
Jos Kakka Pervonen ei ole trolli lupaan lahjoittaa jokaisen maksamani alvin Valeksin seuraavaan kusetukseen.
Miltähän näistä Valahiihdossa huijatuksi tulleista Valavuoren kavereista tällä hetkellä tuntuu seurata tän sekoiluja? Olikos jossain jo nimilistaa julkkiksista, jotka tuohon keräykseen osallistui?
Oispa muuten ironista, kun Mäkinen saisi tästä syytteen yllyttämisestä rikolliseen toimintaan.
Ei saatana, tämä sankari taitaa oikeasti pitää itseään jonain isonakin kihona ja kovan luokan ammattilaisena.
Mutta hyvinhän tää meni
No ei muuta kun kaikki ostelee xbiililtä autoja
Aleksi Valavuori - olenhan minäkin ihminenKyllä tämän ketjun voisi nimetä myös näin
Aleksi Valavuori - Persoona.