On se kovaa duunii
Voi muuta sanoo ku hattuu nostaa
Ei jumalauta. Marraskuu vetelee vasta ensimmäisiä päiviä ja työnantaja pakottaa Allun jo töihin. Pitaa pahaa Han on tehnyt?
On se kovaa duunii
Voi muuta sanoo ku hattuu nostaa
Onkohan Velaksilla ollut aamulla paikat kipeänä kun systerisi kaveri on antanut palaa jäätävän kokoisella meisselillään?
Vai homofobiaa! Velaksihan on itse sanonut rakastavansa erilaisuutta ja olleensa Lost & Foundin vakioasiakas. Ja mitä tulee siihen glitterhomo-twiittiin josta napsahti potkut, niin sehän oli alunperin vain Hanen homoystävänsä twiitti, ja Velaksi halusi testata miten reaktio eroaa kun Han itse sen lähettää. Ei tosin koskaan selvinnyt kuka homoystävä oli kyseessä, tai ylipäätään mitään näyttöä kyseisestä twiitistä, mutta mitäpä noista. Velaksi on homojen ylin ystävä ja sillä sipuli.Tämä selittäisi Valeksin homofobiaa, vielä kun naisvihan juurisyy löytyisi.
Selittää myös sen miksi Valeksi puhuu niin paljon paskaa, sulkijalihaksen toimimattomuus kun pakottaa työntämään paskan ulos oraalisesti.
Ei jumalauta. :DHyviä uutisia veljet ! Vielä on löytynyt yksi aitio myyntiin.
Ja tuon twiitin vastaukset ovat myös aika meheviä, just on spot. Ei taida Velaksi ymmärtää että asetti miinan. Itselleen.Ymmärrän että hänellä on yleisemminkin tätä sokeutta omalle toiminnalleen mutta anteeksi mitä!?!?!?!?
Ymmärrän että hänellä on yleisemminkin tätä sokeutta omalle toiminnalleen mutta anteeksi mitä!?!?!?!?
Nyt on Velaksilla kunnon Kummeli-meno, ja Jatkiksen paras topicci toimittaa. Kiitos Velaksi ja Jatkoaika, lisää tätä!Tämä oli loistava ja aiheellinen poltto. Häkellyttävää, että koijauksistaan tunnettu, pohjimmiltaan verojensa maksamattomuuden vuoksi isänmaallisuuden rapistumisesta nillittänyt ja itsensä Espanjaan ulkoistanut Valavuori kykenee ilmeisesti aivan pokkana heittämään sellaisen lauseen kuin "99% trolleista poistuu siinä kohtaa, kun jostain pitää maksaa jotain".
Ymmärrän että hänellä on yleisemminkin tätä sokeutta omalle toiminnalleen mutta anteeksi mitä!?!?!?!?
Itse välillä mietin, että voisiko tämä jollain kierolla tavalla olla jokin itseironinen performanssi, mutta eipä taida. Velaksilla on ihan oikeasti pokkaa louskuttaa mistä vaan.Nyt on Velaksilla kunnon Kummeli-meno, ja Jatkiksen paras topicci toimittaa. Kiitos Velaksi ja Jatkoaika, lisää tätä!
Velaksi on perseennuolennan lisäksi myös ironian maailmanmestari. Ei noiden twiittien ironiaa voi kukaan ylittää, mitenkään.
Huvittavinta tässä melkein on, ette Valeksi itse ole todennettu twitter-käyttäjä...Niin, Valeksi ei vissiin tiedä, että tuollaisissa alustoissa pitäisi olla taustatiedoissa luottokortti jossa on nk. pitoa?
Eivätkä Hanen +100k bottiseuraajaansa.Huvittavinta tässä melkein on, ette Valeksi itse ole todennettu twitter-käyttäjä...
Mietin juuri, että eikö Valeksi ymmärrä, että tuolla muutoksella hänelle jäisi n. 4 seuraajaa twitteriin? Menisi hyvä öyhötys ja uhriutuminen ihan hukkaan.Eivätkä Hanen +100k bottiseuraajaansa.
Noiden massiivisten ja järjestelmällisten veropetosten osaltahan Valeksi jaksaa aina vedota alkoholiongelmiinsa kun "etenkään kännissä kirjanpito ei ole vahvuus." Ja ihan täyttä paskaahan tämäkin vähemmän yllättäen on. Jos herralla olisi edes hitusen yhteiskunnallista vastuuntuntoa, niin hän olisi delegoinut tuon homman ammattilaiselle. Varainkerjuumies vaan oikeasti taisi kuvitella, että hän selviää tuostakin kusetuksesta kuivin jaloin.
Eivätkä Hanen +100k bottiseuraajaansa.
Kerrankin tämä pitää oikeasti paikkansa. Se todellakin selviää marraskuussa ja vielä tämän vuoden marraskuussa.Tämä urheilumies ei kuitenkaan osallistu kyseiseen tapahtumaan paikan päällä? Ollako faktaa vai fiktiota?
Vastaus selviää marraskuussa.
En tiedä noista bookeireista joille nettomaksaja hommiaan teki mutta aika monilla ilmeisesti pitää kierrättää affirahat vedonlyönnin kautta ennen kuin niitä pääsee kotiuttamaan. Oli pakko tai ei niin tappiollesti se manioissaan fyffensä pitkälti hassasi. Eli käytännössä hankki puhtaasti omaa hölmöyttään reilun miljoonan velat rahoista joita ei ole koskaan edes nähnyt kuin ohi vilahtavina numeroina pelitilillä.Valavuoren osalta olen melko varma ongelman olleen ennen kaikkea siinä, että kaveri on niin jäätävän huono vedonlyöjä.
Kaveri on saanut affituloja, jotka ovat veronalaista tuloa Suomeen, esimerkiksi 400k€/vuosi, joko suoraan palveluntarjoajan pelitilille tai affilompakkoon, josta olisi pitänyt ikävästi ilmoittaa verottajalle ja tilittää ~puolet, mutta jannu on hassannut affirahat tappiolliseen vedonlyöntiin, jolloin ei ole ollut varaa maksaa verottajallekaan.