Aleksi Valavuori – urheilupersoona

  • 3 615 291
  • 13 602

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Minä veikkaan että Valavuori saa tuon miljoona metriä hiihdettyä. Pitää kuitenkin muistaa, että siitä otetaan pois ekana verot ja tellit ja lellit niin eihän siinä jää hiihdettävää enää kuin tuollainen 300 kilsaa.
Pitää kuitenkin muistaa ettei Valavuori saa euroakaan yhdestäkään hiihdetystä metristä ellei joku hyväuskoinen hölmö siitä maksa. Oleellista ei ole siis se saako hiihdettyä, vaan se saako myytyä hiihtämänsä metrit. Jos jollain ihmeellää saa mytyyä, niin sitten paljonko rahoista päätyy velkojen maksuun asti vai päätyykö mitään.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Veli Valavuori onnistunee isosta keräyssummasta ja isoista kilometreistä huolimatta tällä tempauksella vielä kasvattamaan omaa velkaansa (debt) ja tästä kokonaisuudesta koituneita/koituvia rikosoikeudellisia seuraamuksia (jail). Mark my words! BT Osmo Rapeli, Hanhi #13
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Noh onko niitä loppubileitä tulossa vai huijasiko Han meita?
Vois ehkä olla jos sais tilat, esiintyjät sun muut täysin ilmaiseksi ja kaikki pääsyliput omaan liiviinsä. Tätä tuskin tapahtuu, joten loppubileet on murroksessa.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Vois ehkä olla jos sais tilat, esiintyjät sun muut täysin ilmaiseksi ja kaikki pääsyliput omaan liiviinsä. Tätä tuskin tapahtuu, joten loppubileet on murroksessa.
16.3 on Hullussa porossa Elastinen ja Lenni-Kalle Allstars esiintymässä.
sanaakaan ei ole mainittu Valagaalasta. Tiedä sitten häntä.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
16.3 on Hullussa porossa Elastinen ja Lenni-Kalle Allstars esiintymässä.
sanaakaan ei ole mainittu Valagaalasta. Tiedä sitten häntä.
Tarra keikkajulisteen päälle, ja tadaa, Valagaala on syntynyt kuin itsestään.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuleeko katkeraa tykitystä Twitterissä kun veli Putin nyt vei huomion tältä urheilun megatapahtumalta? Oottelihan se Putte jotkut olympialaiset loppuun eikä ne ny ketään ees kiinnostanu. Tätä jännittävää ja elämää mullistavaa näytelmää kuitenkin ehkä seuraa joku (?).
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Tarra keikkajulisteen päälle, ja tadaa, Valagaala on syntynyt kuin itsestään.
Eikä yllättäisi vähäänkään. Ilmoittaa vaan että Ela ja Lenni-Kalle on ystäviään niin siinähän se loppugaala jossa esiintyy ystävänsä.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Eikä yllättäisi vähäänkään. Ilmoittaa vaan että Ela ja Lenni-Kalle on ystäviään niin siinähän se loppugaala jossa esiintyy ystävänsä.
Voin itsekin laskea Lenni-Kallen ystäväkseni, on kerran tervehtinyt minua. Työn merkeissä tosin, mutta sillähän ei ole mitään väliä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
"Koronarajoituksien vuoksi Valagaala on jouduttu perumaan. Hallitus voi istua torspoon, kun vaikeutti mun elinkeinoa ja estää yrittämisen."

"Voi sua Allu, olet sä huigee jäbä!!"

Tätähän se tulee olemaan. Marraskuussa julkaistaan sitten Valafesti ja ehdokkuus 2023 vaaleissa.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Voin itsekin laskea Lenni-Kallen ystäväkseni, on kerran tervehtinyt minua. Työn merkeissä tosin, mutta sillähän ei ole mitään väliä.
Sittenhän voit huoletta mainostaa että Hullussa Porossa sun bileet silloin. Tulen ehdottomasti paikalle, kun sopivasti juuri silloin syntymäpäivät ja töistäkin näkyy olevan vapaapäivä.
 
Viimeksi muokattu:

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Nyt tämä ajatusten Tonava paukuttaa päätään Twintterissä kuinka ”meidän pitäisi pystyä parempaan kuin €15’m ja telttojen lähettämiseen Ukrainaan”… On siinä urpålla otsaa pauhata avustusten lähettämisestä kun ei itse ole laittanut kys. kassaan whittu euroakaan (veroja) moneen vuoteen!
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Hiihdän miljoona metriä kuukaudessa ja myyn jokaisen metrin eurolla. Hiihtopäiviä on 30, joiden aikana tulette näkemään monia tunnettuja suomalaisia hiihtämässä rinnallani, samalla teemme myös Valavuori LIVE -talk show’ta joka päivä klo 12-15 + sunnuntaisin tuplalähetyksenä klo 12-15 ja klo 21-23.

Valahiihdon ajankohtana on 14.2.-16.3.2022, tapahtumapaikkana upea Suomen Lappi.

Valahiihto päättyy suuriin juhliin Levin Hullu Poro Areenalla, jossa nähdään monia ystäviäni
esiintymässä.


Joko näitä tunnettuja suomalaisia on näkynyt
 

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Joko näitä tunnettuja suomalaisia on näkynyt
Niin, kuka nyt on tunnettu ja kuka ei? Mutta joku wannabe formulakuski Vilander, hiihtäjä RL Roponen ja Teme8 tietty. Nämä olen bongannut instasta. Juhlista saatikka esiintyjistä on Valeksi ollut hiiren hiljaa... Ja Han ei ole itse ehtinyt lähetyksiin vaan joku jonne on hoitanut pääsääntöisesti ne
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Joko näitä tunnettuja suomalaisia on näkynyt
Eilen tuntui olevan virallinen ystävä T88mu ainakin saanut sukset jalkaan. Instassa toivotteli tsemppiä ja hehkutti kuinka hienoa kun doeri lähtenyt talkoisiin. Minulla on ollut tähän asti vähän erilainen käsitys talkoista. Käsittääkseni talkoissa tehdään vastikkeetonta työtä jonkun toisen hyväksi auttamisen merkeissä, ei kuseteta hyväuskoisia hölmöjä maksamaan omia rikoksilla hankittuja velkoja pois. Saas nähdä mitä T88mu vastaa kun asiasta kyselin.
 

Liitteet

  • talkoot.jpg
    talkoot.jpg
    16,3 KB · kertaa luettu: 442
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Niin, kuka nyt on tunnettu ja kuka ei? Mutta joku wannabe formulakuski Vilander, hiihtäjä RL Roponen ja Teme8 tietty. Nämä olen bongannut instasta. Juhlista saatikka esiintyjistä on Valeksi ollut hiiren hiljaa... Ja Han ei ole itse ehtinyt lähetyksiin vaan joku jonne on hoitanut pääsääntöisesti ne
Siis Vala kertonut jo useamman viikon ajan että päätös gaalan esiintyjät julkistetaan lähiaikoina…taitaa olla hiljaista esiintyjä rintamalla
 

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Siis Vala kertonut jo useamman viikon ajan että päätös gaalan esiintyjät julkistetaan lähiaikoina…taitaa olla hiljaista esiintyjä rintamalla
Juuri näin, mutta itse esiintyjistä ei sanaakaan. Ja tämän viikon alkupuolella piti olla HulluPoron kanssa palaveri. Mies oli ladulla eikä ehtinyt tai sitten unohti sen tyystin. Ja keskiviikkona piti julkaista esiintyjät. Näin insta stories jutuissa
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Juuri näin, mutta itse esiintyjistä ei sanaakaan. Ja tämän viikon alkupuolella piti olla HulluPoron kanssa palaveri. Mies oli ladulla eikä ehtinyt tai sitten unohti sen tyystin. Ja keskiviikkona piti julkaista esiintyjät. Näin insta stories jutuissa
Ei kai se aika kaikkeen riitä, kun on niitä metrejä niin helvetisti hiihdettävänä. Ihan villinä veikkauksena, että kunhan tämän projektin kaikki selvittelyt ovat viranomaisten puolelta tehty, istuu kyseinen herra jossain ihan muualla kuin jossain lomamökissä tai siivouskomerossa.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Siis Vala kertonut jo useamman viikon ajan että päätös gaalan esiintyjät julkistetaan lähiaikoina…taitaa olla hiljaista esiintyjä rintamalla
T88mu tulee karaokeen karjumaan pari biisiä läpi, siinä on staraesiintyjää kerrakseen.
 

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Kuulin huhua, että päätösgaalan tähtiesiintyjä olisi Kosonen (pehmeellä s:llä). Liput on ihan melkeen pian myynnissä.
 

masa90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Nhl
Huikeaa tekemistä taas. Eikös sitä livenä pitänyt suoraa laduilta tosiaan vieraiden seurassa tulla? Nyt virallisten ystävien seurassa lyhyt parinkymmenen sekunnin ig-klippi.

Toivottavasti kukaan ei lahjoita senttiäkään tuohon vaan kaikki ennemmin esim. Ukrainan kärsiville.
 

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Jos lukemisen tai luetun ymmärtämisen kanssa on haasteita, suosittelen parhaillaan tulevaa Valavuoren twitch liveä. Aleksi lukee ääneen omia twiittejään viime päiviltä. Kohta ensimmäinen tunti täynnä.
 

Crank

Jäsen
Jep. Teukka Salami ja Vilanderin Toni kävi mm. hiihtämässä ja someen tuli varmaan 10 sekunnin klippi.
Satuin viime viikolla katsoon Selänteen IG storyja, kun oli omalla porukallaan Levillä ja myös hiihtämässä. Suksiessaan oli vähän videota kuvannut ja naureskeli ettei ole Valavuorta näkynyt. Sitä en tiedä hiihtikö aina edes samoilla laduilla, mut eräässä videossa tämä sitten sivakoikin vastaan ja pitivät siinä juttutuokion, missä Allu valitteli huonoja hiihtokelejä runsailla kirosanoilla höystettynä. Eli tän perusteella saattoi olla ihan sattumaa, että sai Selänteen "mukaansa" hiihtämään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös