Pikkuhiljaa vaikuttaa siltä ettei pojua ensi kaudella Lukossa nähdä..
Se on surullista, ettei Lukko pysty hyödyntämään yhtä ikäluokkansa lupaavinta pelaajaa.
Se on surullista, ettei Lukko pysty hyödyntämään yhtä ikäluokkansa lupaavinta pelaajaa.
Mikä pakko on saada Saarela kakkoskenttään? Ei siinä mitään, kyllä niitä tilaisuuksia minunkin puolesta voi antaa, mutta ei mitään ole kuitenkaan saanut aikaan vielä tuloskentissä. Uusikartanolta tänään hyvä peli, joten tuskin tulee nousemaan seuraavassa pelissä kokoonpanoon.
Sanokaa, missä TOP 6 joukkueessa Saarela mahtuisi kahteen tai kolmeen ensimmäiseen kenttään keskelle?
KIvittäkää jos siihen on aihetta, mutta A ja P Saarela ensi kaudella Jokereissa molemmat, aikas varmasta lähteestä tämä tieto!!!
KIvittäkää jos siihen on aihetta, mutta A ja P Saarela ensi kaudella Jokereissa molemmat, aikas varmasta lähteestä tämä tieto!!!
Erik Riska Liigassako? Salli mun nauraa.
Ja mites henkilökohtaiset antipatiasi liittyy Peeryn viestiin?
Ei olisi mitenkään yllättävää vaan jopa todennäköistä. Sanoin jo alkukaudesta, että Saarelasta saadaan Rauman case-Granlund.KIvittäkää jos siihen on aihetta, mutta A ja P Saarela ensi kaudella Jokereissa molemmat, aikas varmasta lähteestä tämä tieto!!!
...Sanokaa, missä TOP 6 joukkueessa Saarela mahtuisi kahteen tai kolmeen ensimmäiseen kenttään keskelle?
Sellaisessa, jossa ajatellaan tätä kevättä pidemmälle.
Sellaisessa, jossa ajatellaan tätä kevättä pidemmälle. Saarela on poikkeus, hän on Vatanen, Granlund, Barkov, Armia, Teräväinen, ei tavis.
Se on helppo tietysti teksti-tv:n välityksellä jakaa totuuksia.
Olen ollut sellaisessa käsityksessä, että Saarela on ikäluokansa parhaita maailmassa. Tällaiselle lupaukselle pitää tehdä tilaa tai hyväksyä hänen lähtönsä. Olen pahoillani, jos olen ymmärtänyt väärin.
... Onko asenne/nöyryys vielä tarpeeksi kehittynyt nykykiekon vaatimuksiin? Poika on kuitenkin vielä vasta 17-vuotias ja käy läpi kasvuprosessia.
Ok, ilmeisesti Saarela ei olekaan maailmanhuippuja vaan tavallinen suomalainen pulliainen, joka leijuu, Rauman Elo, ei kun Niinimäki...
Ominaisuudet ikäluokkansa maailman huipulla, mutta ei selvästikään ole ollut vielä valmis liigakiekkoon.
Aika tulee vielä.
Ei se siitä muutu, vaikka vetelet mutkia suoraksi.
Saarelalle tarvitsee antaa ennenkaikkea nyt aikaa. Ja peliaikaa. Poika kyllä tulee sieltä vielä.