Missä on hän? Ei kait myyty.
26.02.2021 klo 20.11 #152 H Haahuilija Jäsen Suosikkijoukkue Kärpät Puliukko kirjoitti: Missä on hän? Ei kait myyty. Laajenna klikkaamalla Mustonen siirtyi parantuneiden otteidensa myötä minun Liigapörssijoukkueeseen. Onko kenelläkään muita havaintoja miehestä?
Puliukko kirjoitti: Missä on hän? Ei kait myyty. Laajenna klikkaamalla Mustonen siirtyi parantuneiden otteidensa myötä minun Liigapörssijoukkueeseen. Onko kenelläkään muita havaintoja miehestä?
26.02.2021 klo 20.18 #153 H Huml71 Jäsen Suosikkijoukkue Kärpät Musen energisyyttä oli tänään jopa ikävä.
26.02.2021 klo 20.52 #154 G Goljat Jäsen Suosikkijoukkue Kärpät, PattU Haahuilija kirjoitti: Mustonen siirtyi parantuneiden otteidensa myötä minun Liigapörssijoukkueeseen. Onko kenelläkään muita havaintoja miehestä? Laajenna klikkaamalla Jostain luin, että pikku vammoja parantelee
Haahuilija kirjoitti: Mustonen siirtyi parantuneiden otteidensa myötä minun Liigapörssijoukkueeseen. Onko kenelläkään muita havaintoja miehestä? Laajenna klikkaamalla Jostain luin, että pikku vammoja parantelee