Voisi melkeen sanoa että Aleksi Laakso on hyvä versio Roni Seväsestä.
Laakso on Sevänen ilman virheitä.
Voisi melkeen sanoa että Aleksi Laakso on hyvä versio Roni Seväsestä.
Laakso on Sevänen ilman virheitä.
Ongelma taitaa ollakin se että jos noi huhut realisoituvat niin ei kai Laakso mahdu enää porukkaan. Jatkuvuus olisi kiva juttu, mutta kun täällä on paljon sellaisia jotka haluavat paljon vaihtuvuutta.Itse asiassa viimeisimmässä podcastissa perusteltiin nimenomaan Laakson jatkon tarvetta samoilla sanoilla, mitä itse taisin aiemmin käyttää. Eli nythän näyttää varsin mahdollisesti jopa siltä, että tämän kauden pakistosta ei jää jäljelle ketään muita kuin Määttä ja Viirret. Eli näin ollen Laakson jatkoa voisi perustella jo sillä, ettei koko pakka nyt oikeasti ihan hajoaisi..
Ongelma taitaa ollakin se että jos noi huhut realisoituvat niin ei kai Laakso mahdu enää porukkaan. Jatkuvuus olisi kiva juttu, mutta kun täällä on paljon sellaisia jotka haluavat paljon vaihtuvuutta.
Aika kovia jätkiä tulossa, jos Laakso ei mahdu seitsemän pelaavan pakin joukkoon. On ollut roolissaan hyvä+.
Pelas ehkä kauden parasta peliä tänään. Kuten moni muukin kyllä. Sytyin ihan helvetisti.
Eli siis suomeksi Vuorinen ei suostunut miehen eittämättä nousseeseen palkkapyyntöön..Ilmoitti äskettäin Instagramissa ettei jatka uraansa Porissa. Olisi omien puheidensa mukaan jatkaa Porissa, mutta asiat eivät mene aina niinkuin itse haluaa.
Harmi juttu, olisi kyllä ollut mieluinen jatkaja.Ilmoitti äskettäin Instagramissa ettei jatka uraansa Porissa. Olisi omien puheidensa mukaan jatkaa Porissa, mutta asiat eivät mene aina niinkuin itse haluaa.
Laakson paikka jäänee nyt sitten junnujen otettavaksi. Hellman ja Virtanen ovat siellä kärkkymässä, jos ovat jatkamassa.
Tän kauden otteilla mahtuis vajaaseen n. 10 liigajengiin vähintään 7. Pakiks tasoltaan, palkkapyynnöstä ei tietenkään oo hajua.Pelasko itsensä Liigakartalle vai nähdäänkö vielä Eurokaukaloissa?
Esillä olleet nimet ovat olleet nuorehkoja, mutta ehkä kaikkia ei vielä tiedetä?
Äkkisiltään olisi luullut, että juuri tällaiselle kokeneelle peruspakille puolustuksessa olisi ollut tilaa. Mutta sitähän voi arvioida vasta, kun näkee koko pakiston, joka ensi kaudelle tulee.
Esillä olleet nimet ovat olleet nuorehkoja, mutta ehkä kaikkia ei vielä tiedetä?
Samoin meikäläiselle olisi hyvin kelvannut Laakson jatko, veti roolinsa aivan nappiin kolmosparissa eli lähestulkoon näkymättömänä. Nyt kun yrittää muistella Laakson suorituksia koko kaudelta, niin ei tule kirkkaasti yhtään tilannetta mieleen, ehkä hatarasti se lämärimaali Kerhoa vastaan.Harmi juttu, olisi kyllä ollut mieluinen jatkaja.
Samaa mieltä. Toisaalta, nuoret tarvitsevat peliaikaa ja jos pelimerkkejä on rajallisesti niin tämä on ymmärrettävä valinta seuralta.Harmittaa yllättävän paljon Laakson lähteminen. Sai lisää sympatiaa vielä instapäivityksestään. Ei olisi varmasti ollut kallis, asenne kunnossa ja pelasi suht virheettömästi