minä en syö lääkeittäPappa voi ottaa vaikka päivälääkkeet seuraavaksi. Juuri töissä annoin muutamalle...
Nojoo, taisi siinä mailan pelaamisen yhteydessä tasapaino mennä huonoksi ja sitten kävi miten kävi. Eteenpäin.
minä en syö lääkeittäPappa voi ottaa vaikka päivälääkkeet seuraavaksi. Juuri töissä annoin muutamalle...
Nojoo, taisi siinä mailan pelaamisen yhteydessä tasapaino mennä huonoksi ja sitten kävi miten kävi. Eteenpäin.
Löytyy Katsomosta. Komia niitti.Onko tuosta Anttalaisen taklauksesta klippiä jossain?
Anttalainen on ihrasäkki .Haistakaa kaikki vittu ja viekää aleksille terveiset. Selviää pudin taklauksesta kun koira veräjästä
Onko tuosta Anttalaisen taklauksesta klippiä jossain?
Ehkä kannattais.minä en syö lääkeittä
Mun mielestä sunkin kannattaisi vähän nuuhkaista. Ehkä edellisestä kerrasta liikaa aikaa, kun noin menee huuruun.Anttalainen on ihrasäkki .Haistakaa kaikki vittu ja viekää aleksille terveiset. Selviää pudin taklauksesta kun koira veräjästä
Pudi-puudelille kiviä taskuun. Kokenut kehäraakki ei osaa pelata kaukalossa kuin selkä edellä kaukalon laidassa.Anttalainen on ihrasäkki .Haistakaa kaikki vittu ja viekää aleksille terveiset. Selviää pudin taklauksesta kun koira veräjästä
Anttalainen on ihrasäkki .Haistakaa kaikki vittu ja viekää aleksille terveiset. Selviää pudin taklauksesta kun koira veräjästä
Nyt kauden edettyä loppusuoralle, Aleksi ei ole ihan pystynyt tilastollisesti pitämään samaa tasoa kuin syksyllä. Plus/minus-tilastossa on tultu alas - joukkueessa sitä dominoivat Määttä ja Kucerik, Anttalainen kuudes (+6). Peliajoissa hän on siellä kolmosparin tienoilla. Corsi-lukema ei ole enää läheskään heikoin. Laukaisu/torjuntaprosentti on edelleen plussalla. Ei samanlaista lentoa kuin syksyllä, mutta not terrible.Ja olemme taas tilastojen äärellä. PDO-lukema kertoo joukkueen laukaisuprosentin ja torjuntaprosentin summan tasakentällisin pelaajan ollessa jäällä. Eli mitä suurempi lukema sitä parempi.
Enemmän pelanneista liigan kärjessä ovat sellaiset nimet kuin Kasper Lundell, Iiro Pakarinen, Lasse Lappalainen, Aleksi Anttalainen, Kristian Vesalainen ja Jori Lehterä. Näistä Lappalainen ja Pakarinen ovat liigan plus/miinus-tilaston kärki. Ässien seuraavaksi parhaat pelaajat tässä tilastossa ovat Hämeenaho, Järvinen ja Erholz.
Kyllä Anttalainen jotain tekee oikein vaikka silmätesti muuta väittäisikin. Anttalaisen tilastot ovat kokonaisuudessaan mielenkiintoiset: corsi-lukema on joukkueen enemmän pelanneista heikoin (eli käytännössä vihu pääsee laukomaan Anttalaisen ollessa jäällä paljon enemmän kuin omaan hyökkäyspäähän lauotaan), samaan aikaan kuitenkin Anttalaisen ollessa jäällä Ässät tekee laukauksistaan todennäköisimmin maalin ja maalivahti todennäköisimmin torjuu vihun laukaukset. Erikoista, jäädään seuraamaan näitä lukuja.
Pitkästä aikaa kuitenkin ehjä kausi ja varmasti tuo suht runsas peliaika vaikuttaa. Kyl pleijareissa sitten taas (viimeistään) on ytimessä, kerätköön vähän voimia ennen sitä.Sellaiset suuret pommit on nyt jäänyt taka-alalle, taklaa kyllä edelleen mutta ei läheskään niin näyttävästi kuin aiemmin. Mistäköhän nyt kiikastaa?