Samaa ja eri mieltä. Mä en ole laittanut mitään painoarvoa NHL-varaukselle omissa arvioinneissani, vaan mun arviot perustuvat siihen, miten Kaskimäki tuli viime kaudella jengiin. Pidän mahdollisena, että aika on kullannut omat muistoni.
Mua ei häiritse, jos pelaaja on rauhallinen. Mua häiritsee, jos pelaaja pelaa kuukausikaupalla kuin kananmunat kainalossa, ikään kuin itsensä likoon laittamista ja mustelmia vältellen. Ja Kaskimäen peli näyttää mun silmiini juuri siltä. Ymmärrän senkin, että loukkaantumisen jälkeen pelaaja pelaa varovasti, koska se on aika luonnollista ja inhimillistä. Mutta, jos loukkaantuminen vaikuttaa kuukausien jälkeen pelaamiseen, se on ongelma. Ja se ongelma on korvien välissä. En tiedä, onko Kaskimäen kohdalla oikeasti siitä kysymys, mutta jotenkin homma jää nyt pahasti piippuun. Kaskimäki on jatkuvasti seisovilla jaloilla ja se vaikuttaa paitsi hänen omaan peliinsä, myös muiden ketjukavereiden peliin sitä heikentävästi.
Jostain pitäisi saada nyt sellaista kunnon rrrrrraivoa Kaskimäen peliin. Vähän tunnetta, koska nyt on liian kliinistä. Takaa tulee uusia nuoria ja se NHL-varaus ei saisi oikeasti vaikuttaa pelipaikkaan, jos potentiaalia ei saada realisoitua.
Nuori kaveri vielä, enkä mä sinänsä huolissani ole. Aikaa on, mutta haluaisin henkilökohtaisesti nähdä "sitä jotain" paljon nykyistä enemmän.