Prof. Puck
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- ***HIFK*** & Norristolainen
Vaikea uskoa, että tänne kirjoittaneet Helsingissä ajavat ovat ollenkaan edustava otos, tai sitten omaa toimintaa sievistellään? Ainoastaan pari kirjoittajaa on tunnustanut ajavansa päin punaisia, mutta kun tuolla liikenteessä päivittäin autolla kulkee, niin joka ikisellä siirtymällä - melkeinpä matkan pituudesta riippumatta - saa todistaa, kuinka törkeästi erittäin vanhoja vihreitä tai rehellisesti päin punaisia ajetaan. Tämä vituttaa jo itsessään, koska sellaista super-janaria ei ole vielä syntynytkään, joka voisi rintarottingilla sanoa, etteikö ota silloin tietoista riskiä muilla tiellä liikkujien kustannuksella. Toiseksi asiassa vit***a tyhmyys, joka tuohon toimintaa liittyy. Usein samat autoilijat löytyvät sitten taas vierestä seuraavista valoista, joten pointtia on aika vaikea ymmärtää. Tai toinen yhtä yleinen juttu on se, että ensin tuupataan vimmatulla angstilla päin punaisia/wanhaa vihreää, ja sitten kuitenkin juututaan keskelle risteystä tukkien liikenteen toisesta suunnasta. Esimerkiksi Ruoholahti ruuhka-aikana ei olisi ollenkaan niin paha kuin se nyt on, elleivät siitä töihin/himaan läpiajavat Espoolaiset (no OK, ei kaikki, ainoastaan 90%) olisi niin hemmetin tyhmiä ja itsekkäitä.
Ja turha tulla selittämään, että jos jarruttaa ajoissa, niin takaa tuleva ajaa perään. Ei ole ainakaan minulle ajanut, vaikka olen ajanut autoa kauemmin, kuin tänne kirjoittavilla finninaamaisilla esiteineillä on ikää.
Ja turha tulla selittämään, että jos jarruttaa ajoissa, niin takaa tuleva ajaa perään. Ei ole ainakaan minulle ajanut, vaikka olen ajanut autoa kauemmin, kuin tänne kirjoittavilla finninaamaisilla esiteineillä on ikää.