Aivot, mitä vittua nyt taas?

  • 394 491
  • 1 689

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
avaas nyt vähän?
Tä on ehkä väärä ketju, eli sry OT:sta.
Saatko sinä itse valittua pin-koodia pankkikorttiin mistä alunperin kyse.
Massikeisarit ehkä saa, mutta epäilen sitäkin.
P.S. Toivottavasti Seppis ei tarkoita Sepulturaa!!
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Tä on ehkä väärä ketju, eli sry OT:sta.
Saatko sinä itse valittua pin-koodia pankkikorttiin mistä alunperin kyse.
Massikeisarit ehkä saa, mutta epäilen sitäkin.
P.S. Toivottavasti Seppis ei tarkoita Sepulturaa!!
Herääs ny poika tähän päivään. Tottakai sen saa itse valita.
Läheskään aina sitä pin-koodia ei saa itse valita. Joidenkin pankkien kohdalla tämä mahdollisuus on, mutta yleensä ei.

Ja tietysti muutenkin hyvä idea välttää sellaisia koodeja, mitkä on helppo arvata.
eiks just sellasia koodeja olisi hyvä välttää mitä ei sitten muista kun pitäisi?
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kyllä @Seppis on ihan oikeassa. Kaikki koodit saa ihan itse valita. Pelaajien numeroista tehty muistisääntöni oli vain hämäystä. Oikeasti valitsin itse pankkikorttini ja luottokorttini tunnusluvut, sekä anoppini ovikoodin. Ja jotta muistaminen olisi erityisen helppoa, on niissä kaikissa sama numerosarja. Tietysti.
 

hege

Jäsen
Kyllä @Seppis on ihan oikeassa. Kaikki koodit saa ihan itse valita. Pelaajien numeroista tehty muistisääntöni oli vain hämäystä. Oikeasti valitsin itse pankkikorttini ja luottokorttini tunnusluvut, sekä anoppini ovikoodin. Ja jotta muistaminen olisi erityisen helppoa, on niissä kaikissa sama numerosarja. Tietysti.
Onko sinullakin kaikki koodit 1995? Never förgöt, sanomattakin selvää tämä!
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Kaupasta kävin ostamassa tänään muutaman tuotteen ja mukana oli sit yks Happy Joe -siideri, kun vaimo käski ostaan.

Menin pikakassalle, piippailin ne mun ostokset ja maksoin. Sit tuli joku maailmanpelastajaoivallus, viittilöin myyjää paikalle suurieleisesti, heilutin siinä sitä Happy Joeta ja ilmoitin kovaan ääneen, että mä sain ostettua tämän!!

Myyjä katto vähän monttu auki, kunnes tarkensin, että tämä kone ei siis hälyttänyt, kun ostin alkoholia. Tässähän saa alaikäisetkin ostettua alkoholia.

Sitten myyjä oivalsi homman ja totesi, että mulla on alkoholiton Happy Joe kädessä.

Näin, en taida hetkeen kehdata tonne kauppaan mennä...
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Kaupasta kävin ostamassa tänään muutaman tuotteen ja mukana oli sit yks Happy Joe -siideri, kun vaimo käski ostaan.

Menin pikakassalle, piippailin ne mun ostokset ja maksoin. Sit tuli joku maailmanpelastajaoivallus, viittilöin myyjää paikalle suurieleisesti, heilutin siinä sitä Happy Joeta ja ilmoitin kovaan ääneen, että mä sain ostettua tämän!!

Myyjä katto vähän monttu auki, kunnes tarkensin, että tämä kone ei siis hälyttänyt, kun ostin alkoholia. Tässähän saa alaikäisetkin ostettua alkoholia.

Sitten myyjä oivalsi homman ja totesi, että mulla on alkoholiton Happy Joe kädessä.

Näin, en taida hetkeen kehdata tonne kauppaan mennä...
Aina vois pahemminkin mennä:
Nauran paskaista naurua kämppiksilleni, jotka ostivat lavoittain alkoholitonta siideriä Virosta. Kämpässä sen verta kireä ilmapiiri tällä hetkellä, että päin naamaa vittuilu saa jäädä huomiseen.
Päivitystä siideri-caseen.

Äsken käytiin kattomassa pakettiauton sisältöä, ja paskaistakin paskaisemman naurunhan se aiheutti. Laskemisen lopetin 20 keissin kohdalla kun nauratti niin helvetisti. Kyllä sinne kuitenkin vielä älytön määrä "juomakelvotonta" tavaraa jäi, sen voin sanoa. Olipa sekaan sattunut yksi alkoholiakin sisältävä loota, mutta siitä en herroille maininnut mitään. Taidanpa kysäistä pojilta jos halvalla lähtisi kyseinen loota, eipä jäisi pojille reissu ihan mollivoittoiseksi.

Ainiin, tyttöystäväni oli myös pyytäny kyseisiltä jannuilta siideri-tuliaisia muutaman laatikon verran, jolloin itelle tuli vaikea päätös. Kumpi olisi parempi vaihtoehto: 1) Kerron että tuotteet ovat schaissea, koska muija tuskin itse älyää asiaa, vai 2) Pidän asian omana tietona ja annan tuhlata omat rahansa, ja saan naureskella neidin "Oon muuten ihan tuitui"-olotilalle?
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jatkoaikaan pitäisi tehdä sellainen Best Of- ketju, mihin kerättäisiin vaan ne todella legendaariset viestit, kuten esim tuo siiderin osto Virosta. Näille voisi sitten naureskella kun elämä potkii lujaa päähän.

Siitä puukkojen yöstä ei taida olla mitään viestejä enää jäljellä?
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Jatkoaikaan pitäisi tehdä sellainen Best Of- ketju, mihin kerättäisiin vaan ne todella legendaariset viestit, kuten esim tuo siiderin osto Virosta. Näille voisi sitten naureskella kun elämä potkii lujaa päähän.

Siitä puukkojen yöstä ei taida olla mitään viestejä enää jäljellä?
Puolet ois Schollin viestejä.
 

Andromeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Muutama päivä sitten moikkasin kaupassa tuttua naista. Hän nyökkäsi takaisin hieman hämillisen oloisena. Seuraavalla sekunnilla tajusin, että ei se ollutkaan entinen naapurini joksi häntä luulin. Pieni asia lopulta, mutta olin kuitenkin tyytyväinen että olin kassalle menossa. Kiihdytin vähän askeltamista, ettei vaan tarvi tätä sittenkin tuntematonta rouvaa nähdä enää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös