@Juippi , kakkua, saatana, en kenellekään täällä toivo, mutta oletko oikeasti sitä mieltä, että ainoastaan oikein ajattelevat ja mielestäsi oikealla tavalla koulutetut saisivat tälle palstalle kirjuutella? Kyl mää kovasti ihmettelen, jos kaltaisesti fiksunoloinen tyyppi vakavissaan ehdottelee sananvapauden rajoittamista ja "väärien" mielipiteitten kieltämistä. Mä ainakin, noin niinkuin elämässä yleensä, olen havainnut mielipiteitten vaihtamisen ja erilaisten näkökulmien pohdiskelun rikastuttavan omaa elämääni ja ajatteluani, vaikken täälläkään aina (tietenkään) kaikkien kanssa samaa mieltä ole. Se siitä jeesustelusta.
@IkuinenVappu , Supercellin pojat ovat tosiaankin faneja ja juuri kertoivat, etteivät ehdi eivätkä halua puuttua seuran jokapäiväisiin asioihin. Kuten osakeyhtiöissä on tapana, hallitus määrää toimivan johdon ja antaa heille työrauhan. Jos homma ei toimi, vaihtuu toimiva johto. Yleensä. Toki Tepsin tapauksessa aika hallitusvetoisesti asioita johdetaan, mutta yhden henkilön toimesta, sen jonka vastuulle asiat hallituksessa kuuluvat ja jolle asia on muitten hallitusten jäsenten/omistajien (sama asia) toimesta sysätty. Eli Raipen palkkaamisessa ei näy pelipoikien kädenjälki, vaan tässäkin tapauksessa TPS-merkkisestä persereiästä leijuu voimakkaasti ulos Westerlundin tankojuuston tuoksu.
Ja
@Zodiac , meuhkaat lujaa, mutta asiasta. Yhteen juttuun älä kuitenkaan lähde: silakoihin. Meinaan mun suuni mukaan tämän kaupungin paras ravintolaruoka-annos on erään laivaravintolan paistetut silakat pottumuusilla.