Mainos

Aidan Dudas – uusi Midas tai Judas?

• 11 623
  • 110

Ihmiskuula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tästähän sulla on helppo heittää Miettisen TPS aikakaudelta vaikka viisi esimerkkiä. Kun kerran kuuluu pelikirjaan ja on aina kun vähän osuu.
En mä nyt kaikkia Tepsin pelejä katso, kyllähän Miettinen on tästä tunnettu jo Kuopion ajoilta.

Dudashan palaa penkille, sitten tulee ohje kävellä koppiin. Jos se näyttää ankalta ja sitä rataa..

Siwawaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En mä nyt kaikkia Tepsin pelejä katso, kyllähän Miettinen on tästä tunnettu jo Kuopion ajoilta.

Dudashan palaa penkille, sitten tulee ohje kävellä koppiin. Jos se näyttää ankalta ja sitä rataa..
Niin no tilannehuoneenki mukaan tämä on pelikiellon arvoinen teko. Se iso jäähy annetaan teosta ei seurauksesta. Samalla tavalla Ritchien ei olisi pitänyt saada viime kaudella mitään pelikieltoa, koska Makelle ei käynyt mitään.

E.

Torpeedo99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oon kuullut ja kokenutkin useamman. En olis pelivuosinani sellasen saatua ollut askissa muutaman minuutin päästä.

Onkohan mitenkään mahdollista että Dudas koki sellaisen ja hetken ravistelun jälkeen jalka kesti pelaamista? En tiedä, siksi kysyn.

Toki suurimman virheen tässä teki tuomarit, sattui Dudasia oikeasti tai ei. Ja sinne se syyttävä sormi pitäisi osoittaa.

Olin itse myös sitä mieltä että ei missään nimessä ollut ulosajon paikka.

Lähinnä halusin kuulla tuohon mun alkuperäiseen kysymykseen vastauksen mutta keskustelu lähti ihan eri suuntaan.

Tuohon en osaa vastata kun en ymmärrä. Kuten en myöskään ymmärrä sitä että syytetään jotai pelaajaa filmaamisesta kun hän on aiemmin ottanut kovan lonkkataklauksen reiteensä. Mutta ei minun varmaan tarvitsekaan ymmärtää.

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Kuulemma Dudas heitti voltteja, puhalteli ilmasuukkoja, veti ittensä alasti ja nauroi räkäisesti Lukon penkin suuntaan kun tuomarit heitteli noppia.

Sillä mitään väliä mitä se kaveri teki siellä, omaan mieleen ei ollut isompi jäähy, mutta naurattaa joittenkin ulinat siitä että pelaajan pitäisi loukkaantua että ulosajo on sallittu rangaistus.

Ei mulla muuta, jatkan kaljottelua, hyvää iltaa kaikille.

NeilGamble

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Raumalaisten pelikirjaan kuuluu vastustajan tarkoituksellinen vahingoittaminen. Lämsä ainaa haluaa että vastustajalta tiputetaan joku.

Ihmiskuula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niin no tilannehuoneenki mukaan tämä on pelikiellon arvoinen teko. Se iso jäähy annetaan teosta ei seurauksesta. Samalla tavalla Ritchien ei olisi pitänyt saada viime kaudella mitään pelikieltoa, koska Makelle ei käynyt mitään.

E.

Parhaasta kulmasta minkä näin ei se näyttänyt polvella osuvan. En siis syytä Dudasta filmistä, varmaan sattui.

Vitonen videon jälkeen oli ehkä liikaa varsinkin kun Dudas oli jäämässä peliin, ja palasi melko pian jäälle.

Torpeedo99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Katoppas toi video nyt uudelleen. Kiekoton pelaaja, ojennat polven eteen ja vedät jaloille. Ihan täysin polvitaklauksen tunnusmerkit
Kato sä vaikka pelistä hidastettuna. Polvea ei ojenna ja kääntää vähän persettä eteen. Kiekoton pelaajakin on vähän siinä ja siinä koska reilusti alle sek kiekosta luopumisesta tulee kontakti. Eikä saarela muuta linjaansa lainkaan

Koirankoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kato sä vaikka pelistä hidastettuna. Polvea ei ojenna ja kääntää vähän persettä eteen. Kiekoton pelaajakin on vähän siinä ja siinä koska reilusti alle sek kiekosta luopumisesta tulee kontakti. Eikä saarela muuta linjaansa lainkaan
Hieno homma, tervetuloa uudestaan! Jos nyt jatkat juttujas tämän illan siellä omalla hiekkalaatikolla.

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hieno homma, tervetuloa uudestaan! Jos nyt jatkat juttujas tämän illan siellä omalla hiekkalaatikolla.

Jos ei täällä tägäiltäis raumalaisia ja lainattais viestejä Lukko-osiosta tänne ni tääl ois meitä varmaan huomattavasti vähemmän.

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Tästä liekitysyrityksestä on annettu rikepiste.
Ai helvetti mikä neiti. No tervetuloa sitten jääkiekon harrastuksen pariin tällekin amerikan ihmeelle. Tuntuu aidolta ihmiseltä näin visuaalisen kontaktin perusteella.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy