Mainos

Aidan Dudas – uusi Midas tai Judas?

• 11 612
  • 110

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Palloseuran pitäisi kukittaa Dudas ennen perjantain Tappara ottelua ratkaisumaaleistaan Lukkoa vastaan, aika isoja maaleja Seuran talouden kannalta.

Runkosarjassa 13+14 27 tehot, miinuksia 12.
Dudas pelaa ensimmäistä kauttaan Pohjois-Amerikan ulkopuolella joten 24 vuotta täyttävälle kausi on mennyt ihan ok-tasolla.

Heiveröinen kaveri kieltämättä on vääntötilanteissa mutta kesällä voimaharjoittelu kunniaan ja toivottavasti syksyllä mustavalkoisessa nutussa pääsee tekemään läpimurtokauden jo tutuksi tulleessa liigassa.

Viimeksi muokattu:

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Palloseuran pitäisi kukittaa Dudas ennen perjantain Tappara ottelua ratkaisumaaleistaan Lukkoa vastaan, aika isoja maaleja Seuran talouden kannalta.
Taitaa olla rahallisesti ihan pirun paljon plussalla Dudas jo nyt. Mikään kallis mies ei todennäköisesti ole ja aivan järjettömän ison kassan Seuralle tuo noilla kahdella maalillaan.

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wernblom, Lindroth, TPS sekä Ruskon #51
Pitääkö paikkaansa että oli kuikuillut Tpsin pukukopin huudeilla kunnes Saarela heitettiin ulos ja palasi sitten heti vaihtoaitioon? Jos näin on nii jeesus mikä minnihiiri

Emme tiedä, emmekä ole asiasta kiinnostuneita.

Mr. Tasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palloseura, Avalanche
Pitääkö paikkaansa että oli kuikuillut Tpsin pukukopin huudeilla kunnes Saarela heitettiin ulos ja palasi sitten heti vaihtoaitioon? Jos näin on nii jeesus mikä minnihiiri
Kyllä näin oli. Hymyili vielä silleen tosi inhottavasti kun palasi vaihtoaitioon. Ja me kaikki niin nautittiin kun kiekko oli rysässä.

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ei pidä.

Torpeedo99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä näin oli. Hymyili vielä silleen tosi inhottavasti kun palasi vaihtoaitioon. Ja me kaikki niin nautittiin kun kiekko oli rysässä.
Kiva homma. Ei mua sinällään haittaa yhtään ottelun lopputulema. Tps ansaitsi voiton, Lukko oli niin käsittämättömän paska toisessa erässä. Toivoisin vaan että jääkiekosta ei mitään jalkapalloa tule noiden filmien suhteen

Mr. Tasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palloseura, Avalanche
Kiva homma. Ei mua sinällään haittaa yhtään ottelun lopputulema. Tps ansaitsi voiton, Lukko oli niin käsittämättömän paska toisessa erässä. Toivoisin vaan että jääkiekosta ei mitään jalkapalloa tule noiden filmien suhteen
Juu näkee selvästi ettei yhtään haittaa kun tulet illan vastustajan palstalle provoamaan. Illanjatkot!

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Aidanin povarissa jo puoli Raumaa. Tämä on jo ennätys.

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Aidanin povarissa jo puoli Raumaa. Tämä on jo ennätys.

Mä en oo oikein ikinä nähnyt mitä hyvää jotkut näkee siinä että vastustajan kannattajat ei arvosta näitä kieriskelijöitä ja sitten ollaan muodikkaasti siellä ”ihon alla” ja ”povarissa” ja ”pään sisällä”. Mikä tossa on siis jotenkin siistiä tai hyvä juttu?

En voi sanoa että Dudasin ollessa kyseessä olisin ollut jotenkin yllättynyt siitä että hetkeä myöhemmin oli ylivoimaa pelaamassa kentällä.

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wernblom, Lindroth, TPS sekä Ruskon #51
En voi sanoa että Dudasin ollessa kyseessä olisin ollut jotenkin yllättynyt siitä että hetkeä myöhemmin oli ylivoimaa pelaamassa kentällä.

Onko Dudas kovakin kieriskelijä tai filmaaja? Ja onko niitä filmejä tässä huoneessa?

Ihan vilpittömästi, eikö pelaajaa voi sattua tuollaisessa tilanteessa? Eihän Dudas päässyt omin voimin edes vaihtoaitioon.

Ihmiskuula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä en oo oikein ikinä nähnyt mitä hyvää jotkut näkee siinä että vastustajan kannattajat ei arvosta näitä kieriskelijöitä ja sitten ollaan muodikkaasti siellä ”ihon alla” ja ”povarissa” ja ”pään sisällä”. Mikä tossa on siis jotenkin siistiä tai hyvä juttu?

Eikä tuosta nyt voi edes Dudasta suolata, ihan Miettisen pelikirjan mukaan aina kun vähän osuu niin koppiin. Valitettavasti tuo nyt vaan toimii yleensä aika hyvin.

Kyllä tätä moni muukin käyttää, ettei ihan vaan Tommin suolaamiseksi mene.

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Oletteko kuulleet puujalasta?

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Oletteko kuulleet puujalasta?

Oon kuullut ja kokenutkin useamman. En olis pelivuosinani sellasen saatua ollut askissa muutaman minuutin päästä.

Toki suurimman virheen tässä teki tuomarit, sattui Dudasia oikeasti tai ei. Ja sinne se syyttävä sormi pitäisi osoittaa.

Lähinnä halusin kuulla tuohon mun alkuperäiseen kysymykseen vastauksen mutta keskustelu lähti ihan eri suuntaan.

Otetaan hetki happea ja jatketaan huomenna.

NeilGamble

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eikä tuosta nyt voi edes Dudasta suolata, ihan Miettisen pelikirjan mukaan aina kun vähän osuu niin koppiin. Valitettavasti tuo nyt vaan toimii yleensä aika hyvin.

Kyllä tätä moni muukin käyttää, ettei ihan vaan Tommin suolaamiseksi mene.
Tästähän sulla on helppo heittää Miettisen TPS aikakaudelta vaikka viisi esimerkkiä. Kun kerran kuuluu pelikirjaan ja on aina kun vähän osuu.

Hiltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä ottaa taas rauman landeja päähän nähtävästi. käykää lukemassa mitä noi kirjottelee Dudaksesta täällä ja heidän palstallaan. Helppo se toki on huudella katsomosta sattuiko tarpeeksi vai eikö, katkerina kun ei itse jaksanut junnuna treenata ja nyt tehdään asfalttia työkseen kasitiellä tai kortelan abc:lla lehtipihviä. Hohhoijaa. Tavallaan nautin tästä mutta, mutta… :D

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Saanko ihan oikeasti kysyä että mikä vitun pelikirja? Ei sellaista edes ole millään joukkueella. Se on jonkun jääkiekko toimittajan keksintöä koko pelikirja juittu johon sitten on tartuttu. . Ei NHL:ssäkään pelata minkään pelikirjan mukaan. Vai pelataanko? Ei siellä edes tunneta termiä pelikirja.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy