Mustakotka
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan Sport
Lisäksi Pelicans vain 9 pisteen päässä kaksi ottelua enemmän pelanneena, joten saadaan kunnon jumbokarkelot päälle taas ensi viikolla! Tässähän alkaa Lämsän karavaanin takavalot näkyä kohta puoliin.
En mä tiedä, tarviiko olla perverssi tai ainakin sit mäkin olen. Kyllähän se on just, kuten Sport Mestiksessä oli ja kuten vaikkapa Lukko eilen, että kun olet iso ja ehdoton ennakkosuosikki runkosarjassa, ei se vaan jaksa sytyttää silleen, kuin nälkäisiä nuoria, jotka pelaa käytännössä illasta toiseen veitsi kurkulla.Jollain perverssillä tavalla pidän tästä altavastaajan asemasta vrt Mestiksen ennakkosuosikki.
Sori, että tuun pilaamaan teikän fiiliksiä :) Mutta meikäläisen mielestä alkaa olemaan jo kulunut läppä jauhaa tuosta 5/5 voittoa, 6/5 jne. Tuota kullut jo niin paljon vähän joka tuutista..Se olis sit 8/5 voittoa! Jumalauta jätkät! Koska rulee tuplat tohon asiantuntija sarakkeeseen? Tulkaa nyt tänne kertomaan IS:n "asiantuntijat", mikä tässä mättää? Te voitte lähtee!
Pitäähän meillä olla edes jonkinlaiset huvit tällä kaudella. *hymiö*Sori, että tuun pilaamaan teikän fiiliksiä :) Mutta meikäläisen mielestä alkaa olemaan jo kulunut läppä jauhaa tuosta 5/5 voittoa, 6/5 jne. Tuota kullut jo niin paljon vähän joka tuutista..
Oli ennen kauden alkua älytöntä puhua viidestä voitosta, itse veikkasin 12, mutta sekin taitaa ylittyä.
Varmaan muita joukkueita ei paljon liikuttaisi onko 13. vai 14., mutta meille tuo olisi todella iso juttu. Tekisi todella hyvää meille ja olisi aika kirvelevää sen joukkueen kannattajille, jotka meidän taakse jäisivät.13. sija on vielä hyvä tavoite kevättä kohti.