Ai vittu, että mä saan isoja orgasmeja, kun luen arkistosta Urheilulehden artikkeleja, koskien Sportia. Hitto, kun ollaan näytetty amatööreille pitkäänenää. Sieltä löytyy mm. Farmisopimus, Ei mitä asiaa Liigaan, väärää ajoitusta, kaikki tehty väärin ja mitä kaikkea negaa vielä näiden lisäksi. Yhtään positiivista artikkelia ei löydy. Ei yhtään!!
On se! Kyllä mä muistan vielä (todella hyvin), kuinka me tässä muutamia Don Quijoteja, Pat Lafontaine etulinjassa, taisteli täällä palstalla koko kesä ja syksy vastaan Iso-paha-Liiga tuulimylly fani-joukkoineen.
The message oli selvä, me oltiin niiiiiiiin mestis että huhhuuuu...me taas väännettiin vastaan että, joojoo, mutta kyllä siellä joku Kokkala vielä tulee usko nyt! jne, jne...
Meidän valmentaja ei edes tiennyt mitä pelikirja on...tsemppi-kiekko LIIGAssa?? Hähä...lälälääläl.ä..joka ilta tulee!!!
Ja, sitt tietenkin meidän "vahvistukset"...pööh jotain ranskikset muka ykkös-ketjuss...in The Liiga??? Lälälälälää...NEVER! Kyytiä tulee joka ilta, säätänän Mestis apinat!!
Ja, veskari....amerikan kehäraakki, ECHL-tason paskasäkki! Vittu LIIGA-joukke lyö joka ilta 8 byyriä ton taakse. Lääläälää..kyllä on paska joukkue, paskin ever jopa!
Sitt tuli vielä joku Pukka, ei kelvanu missäään...aivan turhake, meille kelpas kuitenkin.
Ja kaikki "junnut"...häh? Manninen, who?, Kiviranta, who? jne, jne..
Pesonen, liian huono Ilvekselle (myös Nika Peltola muuten ehkä Ilveksen paskin puolustaja ever, sai fudut). Niko kelpasi meille...ja myös näköjään KHL:ään, muttta ei Ilvekselle. No, aivan sama meille mitä ne duunailee siellä Tampereess. Pesonen on ollut ihan hyvä, laiska ja vanha muka? Tekee mun mielestä duunia ihan helvetisti.
No jooo, on se kiva kun me nyt saatiin ainakin pieni revannssi, ja "asiantuntijat" saa ainakin hetkeks pidä turpaansa. Missä me ollaan kun sarja on pelattu on taas toinen asia, ehkä sijalla 14 ehkä ei...Mutta katotaan.
Edit. Niin vielä, tä Ilveksen liiga-guru Dougin lempi-fraasi (meille) oli muuten silloin syksyllä että: "kyllä realiteetti iskee pikku hiljaa vastaan siellä Vaasassa...." No en mä ny tiedä...ehkä päinvastoin.