Ahoy, vaasalaista positiivisuutta havaittavissa!

  • 279 627
  • 979

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Hunajata!! Ei voisi paremmalta maistua, vaikka pomppu olikin!
Olen rakastunut Fleuryn munkkeihin. Ne ovat niin herkullisia, niin täydellisiä, niin jumalaisen seksikkäitä. Parempaa kuin seksi.

Ainiin. Tajusin samalla, että Sport on nyt voittanut Tepsin kolmesti varsinaisella peliajalla, joten pisteitä sieltä suunnalta on tullut täydet yhdeksän pistettä. Miksei me voida joka päivä harrastaa kiekkoa Tepsin ja Bluesin kanssa?

Oskar Osala ‏@OskarOsala
What a day. First we beat SKA and then @VaasanSport shuts @HCTPS out on the road. These days gives so much energy going forward! #KHL #Liiga

Hiltunen kyykyttää:

Heikki Hiltunen ‏@Heikki_Hiltunen
"Mestisjoukkue" vei vaihteeksi pisteet liigajoukkueelta :-) via miten se nyt menikään ;)

IHANAA SAATANA!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Sellanen pieni ja vaatimaton huomio vaan, että oltasiin nyt sitten tasan PISTE per ottelu tahdissa!!

Aivan saakelin hieno suoritus Mestis-apinoilta. Säälit tulee pakki päällä vastaan ja ajaa melkeen päälle. Neljän voiton päässä! Kelatkaa! Neljän voiton päässä!
 

Tuima

Jäsen
Olen rakastunut Fleuryn munkkeihin. Ne ovat niin herkullisia, niin täydellisiä, niin jumalaisen seksikkäitä. Parempaa kuin seksi.

Ainiin. Tajusin samalla, että Sport on nyt voittanut Tepsin kolmesti varsinaisella peliajalla, joten pisteitä sieltä suunnalta on tullut täydet yhdeksän pistettä. Miksei me voida joka päivä harrastaa kiekkoa Tepsin ja Bluesin kanssa?



Hiltunen kyykyttää:



IHANAA SAATANA!


Mä rakastan sua. (kommenttejasi)

onhan tämä nyt vidduperkele HIENOA!!!!!
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Sellanen pieni ja vaatimaton huomio vaan, että oltasiin nyt sitten tasan PISTE per ottelu tahdissa!!
Mainitsinkin tästä edellisellä sivulla, jonne taisi hehkutukseni hukkua. *hymiö*

Tähän jengiin voi vain rakastua. Olen jo rakastunut.

Hmm.

SPORTWINSLOL

Siinä teille uusi kiekkotermi.

PS. Lisää tilastoja: Fleurylta tänään kauden 12. maali ja nousi maalipörssissä sijalle neljä!

Kaj Kunnas ‏@KajKunnas 3m3 minutes ago
Hyvin vetää Tomekin @VaasanSport just nyt. Grattis! Tällä vauhdilla mä joudun vielä tanssihommiin Kuparisaaren halliin runkosarjan jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:

båbby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Sellanen pieni ja vaatimaton huomio vaan, että oltasiin nyt sitten tasan PISTE per ottelu tahdissa!!

Aivan saakelin hieno suoritus Mestis-apinoilta. Säälit tulee pakki päällä vastaan ja ajaa melkeen päälle. Neljän voiton päässä! Kelatkaa! Neljän voiton päässä!

Hah :D Tässä joku Patin fani

Lari Lieskivi ‏@ElManazer 48 min48 minuuttia sitten
Eniten vituttaa se, että saa lukea Pat_LaFontainen kommentit. #hymiö #hctps (Lainaus TPS:n Twitter tililtä)
 

t.m.a.l

Jäsen
Suosikkijoukkue
SPORT
Perhana, että tekee hyyyvääää. Ilo katsella levollisin mielin tuota kiekkoa, kun pojat on saaneet juonesta kiinni ja peli on hallinnassa. "Onnekas" pomppu whatewa! Kaikki onni pitää ansaita. Tepsipakki päästi seisovin jaloin Fleuryn ohi ja loppu on historiaa! Vähän kuin Brennanin maali (Tappara pelissä). Paitsi, että Fleury yritti Syöttää ja Brennan yritti juurikin luistimista ennemmin. Kaikki kelpaa:)

Pelicans karkaa sitä mukaa, mutta Tappara tulee kovaa vastaan:)
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Viimeksi muokattu:

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Pitää huudella sen verran vieraisiin pöytiin, että on hemmetin hienoa että teille on nyt ropissut tasaisemmin pisteitä ja voittoja. Hieman ärsytti täälläkin asti ne "korkeintaan viisi voittoa" puheet ennen kautta ja on loistavaa, että se porukka on jo tässä vaiheessa kautta upotettu suohon. Kivinen tie on KooKoollakin ensi vuonna edessä, mutta teidän tekemisestä saa uskoa siihen, että pelkkiä tappioita ei tarvitse ensi vuonna todistaa.
 

infidel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Royals Up! #Pukkaparty
Kyllä. KooKoolla on vielä enemmän aikaa, joten hyvä siitä tulee.
Yleisön pitäis asennoitua et turpaan tulee välillä useamman kerran, mutta silti ollaan mukana. Vaasassa mielestäni tässä on onnistuttu kohtuullisesti, kouluarvosanana 7 1/2.
Ens vuonna sit taas vihataan ja sen takia teitä odotetaan
 

Entrosantier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Sportin pistekeskiarvo kuntopuntarissa, kun otantana on viimeisimmät:

5 peliä: 1,6 p/o
10 peliä: 1,5 p/o
15 peliä: 1,27 p/o
20 peliä: 1,10 p/o

Eli eteenpäin on menty ja mikä tärkeintä, menossa edelleen! Jos pystytään pitämään tämä, pudotuspelit ovat realisimia!
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
SPORTWINSLOL

10/5 | 1,07


Maagisia lukemia. Ei minulla oikeastaan muuta lisättävää. Voittaminen on mukavaa.

Hattunen teki maalin. Torille!

Sportin pistekeskiarvo viimeisen viiden ottelun aikana on 2,00 ja 10 ottelun ajalta 1,80. Tämän viikon saldo kuusi pistettä ja vielä olisi vieraspelireissu lauantaina Oulussa. Joko olisi 9 pisteen viikon vuoro?

Ainiin. Juuri kun olin huolestunut huonosta ylivoimasta, niin tänään kaksi ylivoimamaalia ja ensimmäinen maali syntyi kaksi sekuntia ylivoiman päättymisen jälkeen. Ihanaa!
 
Viimeksi muokattu:

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Kaikki asiantuntijat, mitä ehdin bongata, veikkasivat Sportille selvää tappiota illan pelistä. Taisi olla mtv:n asiantuntija, joka veikkasi 1-5. Jätkien on kyllä henkisesti helppo lähteä joka peliin, kun lähtökohtaisesti sulla ei ole mahdollisuuksia ja kukaan ei odota, ei yhtään mitään.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Kyllä teki eetwarttia, kun Kilpeläistä vietiin! Ja nyt ei kukaan "asiantuntija" voi viisastella, että ollaan otettu kolme pistettä ainoastaan "kriisijoukkueilta". KalPa on edelleen jaetulla ykkössijalla sarjassa. Kyllä on Sportti lennossa! Ja Kalpa on taas tavallinen kuolevainen vaasalaisittain.

Sport on mestari. Sport - on mestari! (oli pakko fiilistellä)
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Hattunen teki maalin. Torille!
Älä ny hätäile. Vasta sitten aihetta torijuhlaan, kun Klooni Cheekiltä lähtee sokka irti. Kuka muu muka? No, #16'tietty!
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Taas yksi rajapyykki saavutettu, kun 10 voittoa tuli täyteen. Vielä 2 voittoa ja 2 pistettä, niin ohitetaan KalPan nousukauden saavutukset, mutta meidän tavoitehan on vähintään tuplata nuo.

Kaikki asiantuntijat, mitä ehdin bongata, veikkasivat Sportille selvää tappiota illan pelistä. Taisi olla mtv:n asiantuntija, joka veikkasi 1-5. Jätkien on kyllä henkisesti helppo lähteä joka peliin, kun lähtökohtaisesti sulla ei ole mahdollisuuksia ja kukaan ei odota, ei yhtään mitään.
Saa nähdä tullaanko Sportia tällä kaudella veikkaamaan kertaakaan voittajaksi "asiantuntijoiden" toimesta. Tämä nykyinen tilanne kelpaa mulle kyllä ihan hyvin. Kiva lukea aina voittopelin jälkeen noita peliä edeltäviä kommentteja.

Se olisi myös jo kauden toinen voittoputki meneillään, eikä olla edes kauden puoliväliä ylitetty. Kahdeksasta viime ottelusta vain yksi pisteetön peli ja viisi voittoa.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Mä odotan kyllä jo viikonlopun viikkomaksiinia ja Kortsu Kortelaisen kommentteja, kun hän vielä kaksi viikkoa sitten asiantuntijana oli täysin vakuuttunut, että Sportin kohtalo on sinetöity jo. Miten voivat asiantuntijat ampua noin helvetisti hutia? Eiku, mites ne muuten sitä Suomen BKT-kasvua ovatkaan viimeset kymmenen vuotta ennustaneet. :)
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On kyllä hienoa seurata Sportin menoa: 2 voittoa putkeen, viimeisestä 8 ottelusta vain yhdestä ei ole tullut pistettäkään, viimeisestä 12 ottelusta 7 voittoa. Joku ennusti kauden alla, että Sport saa 5-6 voittoa. Kautta on pelattu puolet ja voittotili näyttää kymmentä, kun jatkoaika/voittolaukauskisavoitot lasketaan mukaan.

Erityisen iloinen olen siitä, että Charles Bertrand on saanut onnistumisia ja pelaa huikeaa kautta. Sympaattinen kaveri, jolla oli itseluottamus kateissa, mutta tällä hetkellä kaikesta huomaa, että Bertrand nauttii jääkiekosta. Pistepörssin sijalla 9. ja suurta roolia tarjolla ensi kevään MM-kisoissa.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
+ Hattuselta ehkä kauden paras peli. Mitä kaverille on parin viime viikon aikana tapahtunut?! Doupattu vai ;)

+ Bertrand ja Fleury. No words.

+ Toivonen.

+ Gröndahl ja Valkonen pelasivat yllättävän hyvän matsin!

+ Peltolan puuttuminen ei näkynyt niin pahasti mitä pelkäsin.

+ 4-kenttä.

+ Tunnelma.

+ Anvian ilmaispelien loppuminen. Yleisömäärät jatkossa nousuun?! Jos otteetkin tällaisia. Vielä pois jumbosijalta.
 

infidel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Royals Up! #Pukkaparty
Gröndahl vielä melko nuori. Viime kaudella peli oli ajoittain täyttä paskaa, välillä piti oikein ihmetellä et ketä pelaa Arin paidalla.
Sama jatkunut tällä kaudella. Aloittanut toki varovaisemmin ja ailahteluja tulee, mutta tasaisemmaksi on kaveri muuttunut.
Kelpo tulee vielä isosti jos terveenä pysyy ja itseluottamus ei rapistu.
Omasta mielestä eilinen oli tasaisempi ja kypsempi esitys. Johtuuko sit siitä et kukaan ei kuskannut kiekkoa alhaalta, vaan pakit laittoi helpon ja nopean avauksen. Myös keskialueella syöteltiin. Ei Peltolakaan aina kuskannut en sillä, mutta ei tule ikävä!
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Ai vittu, että mä saan isoja orgasmeja, kun luen arkistosta Urheilulehden artikkeleja, koskien Sportia. Hitto, kun ollaan näytetty amatööreille pitkäänenää. Sieltä löytyy mm. Farmisopimus, Ei mitä asiaa Liigaan, väärää ajoitusta, kaikki tehty väärin ja mitä kaikkea negaa vielä näiden lisäksi. Yhtään positiivista artikkelia ei löydy. Ei yhtään!!

Mä saan ihan oikeasti touhutippoja aikaiseksi tällaisesta. Onko ihan oikeasti vielä markkinaa tällaiselle, seiskalehteäkin ala-arvoisemmalle julkaisulle? Toinen kysymys. Löytyykö yhtään niin masokistista henkilöä, joka kehtaa tunnustaa tilaavansa ko, julkaisua? Ja vielä senior masoa, joka vieläpä lukee sitä? Edes paskalla istuessaan, kun ei ole yhtään liukkautta liikenteessä? Any one?!?
 

Der Adler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Ai vittu, että mä saan isoja orgasmeja, kun luen arkistosta Urheilulehden artikkeleja, koskien Sportia. Hitto, kun ollaan näytetty amatööreille pitkäänenää. Sieltä löytyy mm. Farmisopimus, Ei mitä asiaa Liigaan, väärää ajoitusta, kaikki tehty väärin ja mitä kaikkea negaa vielä näiden lisäksi. Yhtään positiivista artikkelia ei löydy. Ei yhtään!!

On se! Kyllä mä muistan vielä (todella hyvin), kuinka me tässä muutamia Don Quijoteja, Pat Lafontaine etulinjassa, taisteli täällä palstalla koko kesä ja syksy vastaan Iso-paha-Liiga tuulimylly fani-joukkoineen.

The message oli selvä, me oltiin niiiiiiiin mestis että huhhuuuu...me taas väännettiin vastaan että, joojoo, mutta kyllä siellä joku Kokkala vielä tulee usko nyt! jne, jne...

Meidän valmentaja ei edes tiennyt mitä pelikirja on...tsemppi-kiekko LIIGAssa?? Hähä...lälälääläl.ä..joka ilta tulee!!!

Ja, sitt tietenkin meidän "vahvistukset"...pööh jotain ranskikset muka ykkös-ketjuss...in The Liiga??? Lälälälälää...NEVER! Kyytiä tulee joka ilta, säätänän Mestis apinat!!

Ja, veskari....amerikan kehäraakki, ECHL-tason paskasäkki! Vittu LIIGA-joukke lyö joka ilta 8 byyriä ton taakse. Lääläälää..kyllä on paska joukkue, paskin ever jopa!

Sitt tuli vielä joku Pukka, ei kelvanu missäään...aivan turhake, meille kelpas kuitenkin.

Ja kaikki "junnut"...häh? Manninen, who?, Kiviranta, who? jne, jne..

Pesonen, liian huono Ilvekselle (myös Nika Peltola muuten ehkä Ilveksen paskin puolustaja ever, sai fudut). Niko kelpasi meille...ja myös näköjään KHL:ään, muttta ei Ilvekselle. No, aivan sama meille mitä ne duunailee siellä Tampereess. Pesonen on ollut ihan hyvä, laiska ja vanha muka? Tekee mun mielestä duunia ihan helvetisti.

No jooo, on se kiva kun me nyt saatiin ainakin pieni revannssi, ja "asiantuntijat" saa ainakin hetkeks pidä turpaansa. Missä me ollaan kun sarja on pelattu on taas toinen asia, ehkä sijalla 14 ehkä ei...Mutta katotaan.

Edit. Niin vielä, tä Ilveksen liiga-guru Dougin lempi-fraasi (meille) oli muuten silloin syksyllä että: "kyllä realiteetti iskee pikku hiljaa vastaan siellä Vaasassa...." No en mä ny tiedä...ehkä päinvastoin.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös