Ahola on tunkenut sormensa oikeastaan jokaiseen koloon, mitä Bluesin toiminnassa on. Hän on käsitykseni mukaan vastannut pääasiallisesti joukkueen kasaamisesta ainakin tämän kauden osalta, mutta ehkä jo aiemmin. Viime kauden lopun floppihankinnat pääsevät ainakin hänen syntilistalleen. Hän on myös onnistunut heikentämään fanituotemyyntiä ainakin epäsuorasti.
Itse näkisin (tämä on siis sitä mutua), että Peter on oikeasti se iso kiho ja Rautio on johdossa vain nimellisesti. On totta, että häneltä ei voida odottaa mitään hyviä markkinointi- ja medianhoitotaitoja, koska on tosiaan vain entinen pelaaja, mutta miksi hän on päässyt niin suureen asemaan jos ei pysty hoitamaan rooliaan ammattimaisesti?!
Ikos-gatessa Aholalla on suurempi rooli, kuin vain lausuntojen antajana. Hän on 99% varmasti se henkilö, joka on kaupitellut Ikosta eri seuroille. Jo pelkästään tämän kieltäminen useaan otteeseen kertoo miehestä hyvin paljon.
Olen itse asioinut kyseisen herran kanssa henkilökohtaisesti parin kauden ajan, ja en anna kovinkään hyvää arvosanaa hänen tavastaan hoitaa asioita.
Pusan ehdin tavata henk koht vain kerran, mutta hänestä huokui aivan erilainen asenne toimintaa kohtaan kuin mitä Rautiosta ja Aholasta.. Olin itse erittäin pettynyt Pusan potkuihin ja jotenkin tuntuu, että tämän kauden sohellus alkoi juuri noista potkuista..
Minun puolesta voitaisiin siis laittaa koko jengi (Saarikangas, Rautio & Ahola) ulos, mutta tämä on jo sen luokan utopiaa, että nauran ajatukselle itsekin.. Todennäköisesti tämä kolmikko saa kuitenkin ajettua toiminnan pohjamutiin, elleivät sitten myy koko seuraa jo ennen sitä..