Addressi: Sergei Yerkovich:lle jatkosopimus

  • 4 634
  • 29

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Tarkennetaan...

varsinkin kun en kyennyt täysin oikein ilmaisemaan itseäni.

Tappeleminen ei saisi olla se pääasia, ainakaan minun mielestäni. Ja joskus on tosiaan parempi kääntää se toinenkin poski, mutta ei todellakaan aina. Ja omaa maalivahtia suojellaan (kuten omia joukkuetovereita). Vaikka poikittaisella tylysti selkään ja äijä ketoon kunhan mv:tä (Tai jotain muuta vastaavaa) ajellut / tökkinyt on poissa. Rangaistuksista huolimatta.

Olennaisin ero on aloitteellisuudessa -> omien /itsensä puolustaminen on kuitenkin ihan eri asia kuin vastustajan mv:n ajelu tai kaverin hakeminen kimppaan omasta aloitteesta. Vaikka NHL:ssä haetaan tappeluilla sekä momentumia omalle joukkueelle että ihan showmielessä viihdykettä, joita en kumpaakaan kaipaa tänne. Täysin selvää ei myöskään ole se(ainakaan minulle), että "goonit" jotain ehkäisisivät ennalta. Ja se kuka on kovin on ihan yksi ja sama, kunhan osaisivat pelata. Lennox Lewis ja Jerome Le Bonner ovat sitten kovia siinä toisessa.

Ja se mitä kaipasit Tepsin pakistoon on juuri sama mitä itse olen jo kysellyt pari kuukautta. TPS aikoo näköjään hyökätä niin vahvasti ettei oman maalin edustasta juuri tarvitse murehtia. Pakisto on aivan huolestuttavan pienikokoinen -> viime kaudella Petriläinen co. roikkuivat vastustajissa kiinni eivätkä saaneet niitä mihinkään ,eivät edes mailoja pelattua pois. Ja kuitenkin pakisto on suurimmalta osin samanlainen. Laatua on tullut lisää mutta koko on entisestään pienentynyt. Joukkueessa on muutenkin pienikokoisia pelaajia aika lailla, turhankin paljon mielestäni. Kaikesta em. huolimatta on kuitenkin ainakin osittain luottavainen olo -skitsofreniaako?
 

Spinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Ei jää Sergei Suomeen

Tuolla Eurohockeyllä oli "confirmed" Erkovich Turusta Khimik Voskresenskiin. Potaichukin kanssa samaan jengiin.

Pelaajakato Suomesta Venäjän sarjaan kiihtyy... No leikki leikkinä ja menestystä uralle.

Sergeistä jäi jopa sympaattinen kuva, ainoita viime vuoden joukkueesta, joka edes yritti pelata tasollaan. Me kaikki tosin olemme aika yhtä mieltä siitä tasosta.
Kiitos ja näkemiin, Varissuo jää taustapeiliin. Palloseurakin yrittää päästä eteenpäin...
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Lord Nikon
Ei ainakaan maalivahdin ajelua voi hyväksyä , esim kun Mikkola ajeli alkukaudesta Puurulaa niin Hpk ei tehnyt mitään koska heillä ei ollut resursseja siihen että asiaan puututtaisiin kaukalon sisäpuolella tappelulla tai jollain muulla pelottelulla.

Taidan heretä hilpeäksi! Niko Mikkola on 173 -senttinen jättiläinen. Olisiko hänen "kouluttamiseensa" tarvittu erikseen tehtävään palkattua kaksimetristä koljattia?!? Kyllä tuo asia oli ihan jostakin muusta kiinni.
 
Viimeksi muokattu:

tony

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Southampton, Deutsches Afrika Korps
No kiitos ja näkemiin.
Sääli että kyvytön valmennusporras ei antanut enempää peliaikaa vaikka kaveri olisi sopinut aivan mainiosti kentälle.

No Oskunkin vielä "kadotessa" niin ensi kaudella maalinedustaa pitää siistinä Kesselit, Timoset ja vaikkapa Paukkuset.(heh)Tämä taitaa kuitenkin riittää monille kannattajille ainakin tämän viestiketjun perusteella.
Ja koska olen niin täysin eri mieltä monissa asioissa mitä edellä on kommentoitu niin en sano muuta kuin että ottaisin koska vaan Palloseuraan Vopatin, Heleniuksen ja vaikkapa Gagnonin täysin välittämättä tuomarilinjasta.
 
No nyt on Jerkku siirtynyt Venäjälle ja sovittaisiinko vaikka niin että tämä ketju pyhitettäisiin kokonaan Jerkulle ja hänen matskuihin(tilastot plus sun muut) Venäjällä.


Jään ikävöimään.


Ps. Kun tuominen sanoi että kylmästi poikittaisella selkään, tuskin ei auttaisi mitään.Muistan TPS-Pelicans pelissä kun Sainonmaa tuli hieman ronkkimaan Lassilaa niin pakkeja ei ollut enään misään vaan vaihtoaitiossa, siihen Lassila sitten löi yhdellä kädellä mailansa varrella Sainonmaata ranteisiin niin hän vain hymyili...

Myöskin tuomiselle vastailisin lisää niin heillä ei ollut KETÄÄN jota lähettäisi sanomaan Mikkolalle että ensi kerralla saat läimää.Samoin kun ei Tepsin maalivahtia ajeltu viime kaudella sen takija koska joukkueessa pelasivat Yerkovich ja Grönman,en väitä että asia olisi pelkästään heidän ansiotaan mutta kuitenkin olivathan he tietenkin osana sitä juttua.


Itse en välttämättä antaisi Snheidille sopparia vaan hankkisin jonkun uuden yli 180 cm pelaajan joka pystyy avaamaan kohtuullisesti peliä ja myöskin taklaamaan ja pitämään maalin edustan tyhjänä.

Minä en välttämättä menisi lyömään mvtä näpeille jos siinä vieressä olisi pelaaja jonka tietäisin suuttuvan jos vähän koskisin maalivahtiin,mutta jos siinä olisi joku 170cm muniin puhaltelija niin en välttämättä edes ajattelisi vaan antaisin palaa puutavaraa sormille niin kauan kuin mailassa vartta riittää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös