MS kirjoitti:Äsken MTV3 kanavalla Sorainen (Harkimo) ohjelmassa Kummola totesi jatkavansa Suomen Jääkiekkoliitton johdossa ainakin parit MM-kisat vielä.
ElBimbo kirjoitti:En minä Niinimaata kaipaa, mutta hänen leimaaminen joksikin vässykäksi ihmetyttää. Kyllä hänen lähdön takana on tapahtunut paljon ja se ei joukkuepelien koodien mukaan kuulu julkisuuteen.
Kummola Iltalehdessä kirjoitti:En mä sano siihen mitään. Mä sanon vaan, ettei tänään tehdä mitään päätöksiä. Ei me ketään vielä pois tästä suljeta s...tana. Se voi olla Shedden tai se voi olla joku muu, Kummola sanoi STT:lle ja ihmetteli mistä Ilta-Sanomien tiedot ovat peräisin.
- Se sattuu olemaan mun päässä se tieto p...kele, Kummola sanoi.
Gags kirjoitti:On hyvä jos Kummola paikkaa elämänsa suurimman mokan, Summasen potkut, palkkaamalla nyt maajoukkueen päävalmentajaksi Doug Sheddenin. Tämän johdosta en enää vaadi potkuja Kummolalle, vaan voi hyvin jatkaa aikomansa parit MM-kisat, jonka jälkeen aika onkin jo Hjalliksen hypätä ruoriin.
sixtus kirjoitti:Miten 'ojasta allikkoon' taktiikalla voidaan paikata mitään?
Kalervo, ota ja eroa kun kerran edes harkitset näin käsittämättömiä ratkasuja.
aurinkolahna kirjoitti:Milloinhan J. Jalonen ilmoittaa närkästyksissään kieltäytymisestään kakkosvalmentajan vakanssista. Tällöinhän Sheddenin aisapariksi nousee tietenkin, ei enempää eikä vähempää kuin Matti Virmanen!
Gags kirjoitti:On hyvä jos Kummola paikkaa elämänsa suurimman mokan, Summasen potkut, palkkaamalla nyt maajoukkueen päävalmentajaksi Doug Sheddenin. Tämän johdosta en enää vaadi potkuja Kummolalle, vaan voi hyvin jatkaa aikomansa parit MM-kisat, jonka jälkeen aika onkin jo Hjalliksen hypätä ruoriin.
Birkku kirjoitti:En tosin vaadi Kummolalle potkuja vaan toivon että pelaajat suorittavat historian laajimman joukkokieltäytymisen, jota Kummola joutuisi katsomaan vieressä ja selittelemään medialle.
OneBigRed kirjoitti:Mikä se joukkokieltäytymisten syy olisi? Se että Birkku ei pidä Sheddenistä?
Kuinka monen ammattimiehen suulla puhut?Birkku kirjoitti:Syy voisi olla vaikka se ettei ammattimiehet lähde MM-kisoihin minkään alasarja meuhkaajan kanssa.
Gags kirjoitti:Kuinka monen ammattimiehen suulla puhut?
Samaa mieltä. Itse näen Shedden/Jalonen parin vähän samanlaisena kuin Summanen/Westerlund. Kelpaisi minulle.Johannes kirjoitti:Shedden/Jalonen on paras mahdollinen pari Shedden/Summasen jälkeen, joten vahva luottamuslause Kalervo Kummolan diktatuurille tällä kertaa.
Birkku kirjoitti:Syy voisi olla vaikka se ettei ammattimiehet lähde MM-kisoihin minkään alasarja meuhkaajan kanssa....
....Surullista asiassa on se että tuon pellen valinta olisi oikeasti julkaistu tänään ellei rautakansleri olisi älähtänyt.