AC/DC – maailman paras rockbändi

  • 263 993
  • 1 323

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kuulin, että ilmeisesti 6 lippua voi ostaa kerralla!? Onko kellään ns varmaa tietoa tästä? Kaikki mahdollinen täytyy kyllä tehdä tämän keikan lippujen eteen, sillä tätä ei yksinkertaisesti voi jättää näkemättä! Olo on kuin pikkupojalla, kun odottaa setien uudelleennäkemistä...
 

lmob

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Liverpool
Kuulin, että ilmeisesti 6 lippua voi ostaa kerralla!? Onko kellään ns varmaa tietoa tästä? Kaikki mahdollinen täytyy kyllä tehdä tämän keikan lippujen eteen, sillä tätä ei yksinkertaisesti voi jättää näkemättä! Olo on kuin pikkupojalla, kun odottaa setien uudelleennäkemistä...

Ainakin LiveNationin omien sivujen mukaan lippuja voi ostaa yksi asiakas 6 kappaletta.

http://www.livenation.fi/event/getEvent/eventId/339843/

Kyllähän tonne on pakko päästä. Viimeksi sedät nähty vuonna 2001 juurikin olympiastadionilla.
 

Reckless

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Sami Kapanen
Mitenkä hyväksi on todettu netinkautta lippujen tilaus/saatavuus tämmöisten jättiläisten saapuessa suomeen? Perinteisesti olen kiltisti mennyt vain jonottelemaan hyvissä ajoin lippuluukulle...
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mitenkä hyväksi on todettu netinkautta lippujen tilaus/saatavuus tämmöisten jättiläisten saapuessa suomeen? Perinteisesti olen kiltisti mennyt vain jonottelemaan hyvissä ajoin lippuluukulle...

Niin, hyvä kysymys. Yleensähän kovin juntturassa nuo selaimet ovat ja onnekkaat kyllä pääsevätkin läpi. Vähän lottoahan se aina on.
Ilmeisesti vain Livenation myy noita lippuja, koska lippupalvelun sivuilla ei ole tietoakaan AC/DC:stä, vaikka iltalehti kertoo, että lippupalvelu myisi liput?
 

Royal-E

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KeuPa, JJK, HJK +/- HPK
Livenationin sivuilta lainattua:
'LIPUT:
Toimituskuluineen alkaen 74,50 euroa / 80,50 euroa.
HUOM! OSTORAJOITUS 6 LIPPUA / ASIAKAS!

Maksettuja lippuja ei vaihdeta eikä lunasteta takaisin.

Lippupalvelu ja Live Nation eivät vastaa kadonneista lipuista

Ehkäpä Lippupalvelu nyt kuitenkin myy lippuja
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Ilmeisesti vain Livenation myy noita lippuja, koska lippupalvelun sivuilla ei ole tietoakaan AC/DC:stä, vaikka iltalehti kertoo, että lippupalvelu myisi liput?
Siis hetkonen? Ainakin joka paikassa vielä tarjotaan ihan tuota perinteistä Lippupalvelua myyjäksi ja varmaan sinne sivuille ilmestyvätkin ennemmin tai myöhemmin.
Toi lippuhinta taas: Toimituskuluineen alkaen 74,50 euroa / 80,50 euroa, alkaa olemaan kyllä kipurajoilla, ei helvetti. Pakko kai se on maksaa että tämänkin edes joskus näkee, mutta ei tulisi kyllä mieleen useammalle keikalle lähteä.

Ja tottakai siihen hintaan varmaan vielä Lippupalvelun oma lisä tulee päälle kassalla.
 

Unchained

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitenkäs perinteinen puhelimen välityksellä hoidettu lippujen tilaus? Onko mitään mahdollisuuksia saada lippuja ylipäätään, tai pitääkö olla jonossa kuinka kauan? Ilmeisesti nettisivusto tulee lagaamaan pahasti ja Citymarketin lippupisteeseen en jaksaisi lähteä jonottamaan.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mitenkäs perinteinen puhelimen välityksellä hoidettu lippujen tilaus? Onko mitään mahdollisuuksia saada lippuja ylipäätään, tai pitääkö olla jonossa kuinka kauan? Ilmeisesti nettisivusto tulee lagaamaan pahasti ja Citymarketin lippupisteeseen en jaksaisi lähteä jonottamaan.

Kyllähän sielläkin lagaa samalla tavalla kuin netissä eli varattua piippaa lähes koko ajan. Kerran kaverini sai Maidenin keikalle liput kun soitti tasan 9 reikäleipä ja odotteli sen puoli tuntia vielä perään. Hakuammuntaa siis sekin. Nettiin luotan itse, koska satun olemaan torstaina sellaisella paikkakunnalla, missä ei lippupalvelua sijaitse niin tilanne on siinä mielessä surkea. Pakko se vain on toivoa ja koettaa päivitellä/yrittää avata uudestaan sivua jos se vain sieltä tärppäisi tuhansien joukosta.
AC/DC on lempibändini ja olisi kyllä helvetinmoinen pettymys, jos en lippuja normaaliin hintaan saa. Muuten olisin kyllä jonossa varmasti aikaisin aamulla. Se tuntien odottaminen sitten palkitaan 17.6 Stadikalla, kuka vain jaksaa.
 

Unchained

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Varmistetaan nyt vielä, kun jäi vähän epäselväksi tuon Lippupalvelun infon kanssa: Onko nuo molemmat numerot(toinen 1,83e/min ja toinen 5,99e/puhelu) käypiä tilaukseen, vai käykö tähän vain tuo minuuttikohtainen? Itse en pysty kuin noudolla hoitamaan tämän homman, joten tuo pankkisiirto/luottokortti systeemi poistaa mahdollisuuden netin kautta tilaamiseen.
 

Zamboni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
No nyt on tullut mainokset ja "ostosivu" lippupalveluunkin. Pari tuntia sitten ei vielä näkynyt mitään ilmoa edes myyntiin tulevien listassakaan.

Kyllä ainakin tällä lippupalvelun sivulla ilmoitetaan, että tuo 1.83€/min olis sopiva numero yrittää soittaa.

Lisäys:
No nyt eksyin tuolle sivulle, missä on tuo toinenkin numero. Tekstistä päätellen voi ymmärtää että molemmat kävisivät. Numerot aukeavat jo klo 8 ja lipunmyynti vasta yhdeksältä, niin siinähän voit heti kahdeksalta soittaa ja kysyä asiaa.

Pääset läpi varmaan heti ja nopea varmistava kysymys kustantaa ~euron vs. jonottelet tuohon minuuttitaksanumeroon lipunmyynnin alkaessa huonolla onnella parinkympin edestä.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Lippupalvelu aloittaa vahvasti. Ensin ruudussa lukee Metallica on täyteenvarattu ja tulee jonotuspalkki.

Palkin latauduttua teksti: Järjestelmä tai selainasetukset ovat ristiriidassa ostoprosessin turvatarkistusten kanssa. Muuttamalla asetuksia voit mahdollisesti suorittaa oston loppuun.

Eipä sillä, ei nämä liput sen enempää kiinnosta, mutta voihan sitä kokeilla, jos kenttälippuja onnistuisi saamaan. Se menisivätkö ne sitten omaan tai jonkun muun käyttöön selviää myöhemmin, heh.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
On ne lippupalvelun sivut hienoja.
Jos pääsee edes jonoon tulee ilmoitus että Metallicankonsertit ovat toistaiseksi täyteen varattuja. Juuh klikkaan AC/DC linkkejä
Mitä vittua!!
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On ne lippupalvelun sivut hienoja.
Jos pääsee edes jonoon tulee ilmoitus että Metallicankonsertit ovat toistaiseksi täyteen varattuja. Juuh klikkaan AC/DC linkkejä
Mitä vittua!!

Niinpä. Ja nyt se alkoi vilkkumaan. Pitääkö taas nyt odottaa vai ilmestyykö James Hetfield meille kertomaan joulun sanomaa?
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kai tuo Metallica-juttu on vain yleisluontoinen muistutus ao. asiasta. Itse palkin tarkoitus on näköjään kertoa että olen jonottamassa pääsyä lippupalvelun sivuille.

Hoh hoijaa. Taisivat liput jäädä saamatta.

Edit: juu ei tätä kautta pääse mihinkään.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Big and Bad & KalPa
Todellakin tuo Metallica-juttu huvitti yleensä niin aamutuimaa persoonaa, mutta tuo jonotuspalkki taasen ei.

Lienee ois ollut järkevää kirjautua jo puolen yön jälkeen nörttien kanssa jonoon. Saas nähä mihin lipun saa, jos saa mihinkään. Sittenhän se on mukava ostella huuto.netistä päälle satkulla jos kerran elämässään kunnon rock shown haluaa nähdä. ;)

PS. Nyt palkki on kulunut loppuun ja kovasti se koittaa palvelun sivuille päästä...
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jes Jes Jes!!, sain soiton, että kaverilla on jo liput taskussa!!!!!! Jonoja on lippuluukuillakin kuulemma ihan kivasti, saas nähdä kuinka nopeasti kaikki on mennyt kaupaksi. Olispa jo kesäkuu...
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
JESH!

Netin kautta 2xkenttäpaikkaa. Enemmän piti saada ja toivottavasti kavereita onnistaa toisaalla. Hyvä näin, kesäkuuta odotellessa.

edit: Oliskohan huhuttuna 18. päivänä se lisäkeikka sitten?
 

Outsider

Jäsen
Pari lippua kentälle hommattu. Metallica ja AC/DC muutaman päivän sisään livenä, kyllä kelpaa! Toivotaan muillekin onnea lippupalvelun kanssa.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
On se vittu kumma. Olin jonossa ja hetken päästä ilmoitti että pyyntöni on ristiriidassa pälä pälä pälä. Tais liput jäädä saamatta tällä kertaa. Perkele
 
Suosikkijoukkue
Big and Bad & KalPa
On se vittu kumma. Olin jonossa ja hetken päästä ilmoitti että pyyntöni on ristiriidassa pälä pälä pälä. Tais liput jäädä saamatta tällä kertaa. Perkele

Sama vika on kuule täälläkin, nyt kun koittaa runnoa ihtensä sisälle palveluun niin paskat, "liikaa samanaikaisia käyttäjiä" ja jonotuspaikkakin meni, kiitti vitusti ticketmaster Finland, onnea kaikille lippunsa jo saaneille.
 

käki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
On se vittu kumma. Olin jonossa ja hetken päästä ilmoitti että pyyntöni on ristiriidassa pälä pälä pälä. Tais liput jäädä saamatta tällä kertaa. Perkele


Itse olen jonossa ja jonotuspalkki etenee todella hitaasti. Onkohan tuo todellinen tilanne, vai tuleeko kohta ilmoitus, että eipä onnistunut. Ts. tomiiko Lippupalvelun nettijonotus?
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Voi jumalauta tätä lippupalvelun sekoilua. Tässä vaiheessa kaikkia varmaan kiinnostaa vitusti onko Metallica loppuunmyynty. Sen lisäksi ainakin minulla kun palkki oli ihan pohjassa ja luulin pääseväni ostovaiheesee, niin eikö perkele heitä palkin puoleen väliin jonoon uudestaan. Onneksi AC/DC-coverbändejä keikkailee ympäri Suomen.
 

jalkakikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
ei perskeles! olin varttia vaille 9 siinä tilanteessa että sain valittua 6 lippua haluamalleni paikoille ja sen jälkeen kun painoin hae liput kohtaa niin ei muutakun jonotus palkkia tiirailemaan ja edelleenkin.... kohta kyrvähtää hermot!
 

Gilera

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Liput hankittu täälläkin. Nyt on erittäin hyvä fiilis! Kyllähän tuo aika pahasti jumittaa lippupalvelun sivut. Toivotan onnea teille muille jotka ollette vielä jonossa. Toivottavasti saatte liput.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös