Ensinmäiset kolme peliä ovat olleet Koivun osalta loistavia. Onhan se hyvä homma, että ei ole vain täydentämässä kokoonpanoa vaan pystyy olemaan myös tärkeä pelaaja joukkueelle. Tietysti vielä liian aikaista sanoa, että jo tällä kaudella hänestä tulisi varmasti korvaamaton pelaaja joukkueelle, joka pystyy lukitsemaan paikkansa pelaavassa kokoonpanossa. Hän joutuu jatkuvasti taistelemaan pelipaikasta, eikä se tule hänelle ilmaiseksi. Vaikka alku on lupaava, tulee hänen jatkaa vakuuttavia otteita jatkossakin, mutta nyt kyllä näyttää toiminta hyvältä.
Hyvien näyttöjen pohjalta ois hyvä alkaa kasvattamaan hänen peliaikaansa hieman. Onnistumiset voi myös tehdä hänestä vaihtoehdon peluuttaa ylivoimalla ja kokeilla sen myötä saada jokin tarvittava mauste ylivoima peliin.
Olen tosiaan itse alkanut tottua ajatukseen, että hän pystyy tällä kaudella vakiinnuttamaan paikkansa kokoonpanossa. Jos myöhemmin tämän kauden peleissä tulee jaksoja, joissa peli ei kulje, niin tietenkin näen mahdollisena, ettei hän taas pääse pelamaan. Oikeestaan vähän niin kuin Hemming viime kaudella, joka vakiinnutti paikkansa viime syksynä, mutta kevät puolella siirtyi takas junnuihin kun loukkaantumiset hellittivät vakiopelaajien osalta, eikä Hemmingillä ruuti enään ollut kuivaa syksyn tavoin. Niin, että lähes samanlainen kauden kulku voi olla Koivulla edessä, mitä Hemmingillä viime kaudella oli. Toivon itse hänen olevan vakiokalustoa ja toivon, että roolia kasvatetaan suoritusten pohjalta. Uskon hänen myöskin onnistuvan siinä. Oishan se kyllä hienoa nähdä monessa pelissä hänen tekevän tulosta.
Jotenkin myös tuntuu siltä, että tässä on pelaaja, joka voi toimia vetonaulana kotipeleihin. Sukunimi sekä yhdistettynä hyvät otteet voisivat olla loistava houkutin saada paljon yleisöä peleihin.