Tuo Koivun esityö maaliin oli todella loistavaa pelaamista. Mielestäni ottelun paras suoritus, jota olen kelaillut jo monta kertaa. Bravo Aatos!Ja ai että tuo avausmaali.
Jengi tiedostanut ja kertonut haastatteluissakin, että on ollut haastetta saada maskia ja sitä kautta vaarallisia maalipaikkoja, niin nuori Aatos astuu esiin ja näyttää kokeneemmille että miten sitä kiekkoa kuuluu toimittaa luukulle.
Loistava startti!
Nuori poikahan Aatos on, mutta kai se on luvallista sanoa, että junioriksi sellainen "boomeri". On menty selkeästi kesällä taas harppauksia eteenpäin ja on todellakin ihan omissa käsissä ottaa se pysyvä pelipaikka jo tälle kaudelle. Fysiikassa on myös selkeästi tehty hommia ja siinä on kieltämättä työtä myös tuleville vuosille. U-18 kisoissa pörräsi sellainen yliaktiivinen kiekon hautoja, mutta nyt suunta näyttäisi olevan oikea.Tuo Koivun esityö maaliin oli todella loistavaa pelaamista. Mielestäni ottelun paras suoritus, jota olen kelaillut jo monta kertaa. Bravo Aatos!
− Välillä sieltä Veli-Matti Savinaiset ja muut jotain huutelivat, mutta minä käänsin vain selkäni, ja lähdin menemään, Koivu naureskeli.
Tapparan konkarien huutelut eivät hetkauttaneet Koivua − "Minä käänsin vain selkäni, ja lähdin menemään"
Aatos Koivu käänsi selkänsä Veli-Matti Savinaisen huutelulle. TPS:n peliin hänellä on täydellinen luotto tällä hetkellä.www.jatkoaika.com
Pisti hymyilyttämään. Koivu oli eilen huomattavasti näkyvämpi pelaaja kuin Savinainen, joten riittänee kuitiksi sinne suuntaan.
Savinainen oli itseasiassa eilen todella näkyvä. Siinä oli kolmannessa erässä Salinin(?) virheestä paikka päästä 2v0 hyökkäykseen, mutta Savinaisen jäätävän lepsu syöttö ei mennyt ikinä perille asti. Siinä jos olisi ollut joku ketä ei olisi pelannut tilannetta noin löysästi, niin Tapparan ukkeli kasvotusten Wernerin kanssa.
Tapparan konkarien huutelut eivät hetkauttaneet Koivua − "Minä käänsin vain selkäni, ja lähdin menemään"
Aatos Koivu käänsi selkänsä Veli-Matti Savinaisen huutelulle. TPS:n peliin hänellä on täydellinen luotto tällä hetkellä.www.jatkoaika.com
Pisti hymyilyttämään. Koivu oli eilen huomattavasti näkyvämpi pelaaja kuin Savinainen, joten riittänee kuitiksi sinne suuntaan.
Voihan se olla, että Savinainen on pyytänyt Aatoksen nimmaria. Aatoksen tulevaisuus on NHL:ssä ja Savinaisen tulevaisuus on Tapparan bisnesklubi-isäntänä.38 vuotias kaiken saavuttanut pelaaja joka keskittyy huuteluun viidettä edustusjoukkueen peliä pelaavaa pelaajaa kohtaan. Vaikka Savinaisen meriitit ovat huikeat, en ole miestä ikinä arvostanut ja aina jäänyt hieman keijo kuva kaverista (sellainen joka jääkiekkouran epäonnistuessa olisi työtön hitsari joka tappelee grillijonossa ja facebookin someprofiilissa lukee elämäm koulu). Tämä ei juurikaan saanut muutosta mielipiteeseen.
On olemassa pelaajia jotka pääsevät ihon alle oikealla hetkellä oikeassa paikassa, ja sitten on Savinaisia..
Tykkäsin erityisesti tästä Aatoksen vastauksesta.Noh ehkä joo, mutta NHL varaus ei ole lähellekään yhtä hyvä
Saku Koivun Aatos-pojalta kovaa puhetta – ”Olen parempi kuin isä oli minun iässäni”
Saku Koivun poika Aatos Koivu saalisti ensimmäisen syöttöpisteensä SM-liigassa Tapparaa vastaan.www.is.fi
38 vuotias kaiken saavuttanut pelaaja joka keskittyy huuteluun viidettä edustusjoukkueen peliä pelaavaa pelaajaa kohtaan. Vaikka Savinaisen meriitit ovat huikeat, en ole miestä ikinä arvostanut ja aina jäänyt hieman keijo kuva kaverista (sellainen joka jääkiekkouran epäonnistuessa olisi työtön hitsari joka tappelee grillijonossa ja facebookin someprofiilissa lukee elämäm koulu). Tämä ei juurikaan saanut muutosta mielipiteeseen.
On olemassa pelaajia jotka pääsevät ihon alle oikealla hetkellä oikeassa paikassa, ja sitten on Savinaisia..
Kaverihan ottaa jo Marjalan tonttia.
Tänään kentällä molempien maalien aikana kolmossyöttäjänä.Sillä erolla että Koivu tekee pisteensä huomattavasti pienemmällä peliajalla. Nyt 0+2 ja TPS tehnyt kauden aikana 7 maalia eli Koivu vaatimattomasti osallisena n. joka kolmannessa maalissa. Tuolla peliajalla (vähiten peliaikaa hyökkääjistä).
Kyllä toiseen sai ihan kakkosen papereihin.Tänään kentällä molempien maalien aikana kolmossyöttäjänä.
Jep, liian hätäiseen kirjoitettu. Ja jos ihan tarkkoja ollaan, taisi olla ekassa maalissa neljäs syöttäjä. Antoi omissa pakille joka antoi Odenille.Kyllä toiseen sai ihan kakkosen papereihin.