@Mr.Fox , olet hieno kiekkomies, fani jota voi arvostaa. Muistan nuo tunteita herättävät pelit, urheilulliset taistelut elävästi. Saku Koivu ärsytti minua jossain vaiheessa, mutta maju ja NHL-ura kummasti saivat takkini kääntymään. Joskus aikoinaan Ducksien kotipalstalla pyrin kehittämään amerikan kiekko-englantiani Sakun puolustamiseen, ja myönnän, ehkä yritin viilentää heikäläisten ja meikäläistenkin Teemun one more year-hehkutusta...
Otto on varmaan aivan itse vilpittömästi värkännyt tuon videopätkän, myös tribuuttina Tepsille. Perrinin nykyiselle seuralle.
Olihan se maila kieltämättä varsin korkealla aikoinaan. Mutta jospa kuvakulma vääristää, tuomarit näkivät omalta tasoltaan... mutta joo, kyllä noita aikoja kaipaan.
Otto on varmaan aivan itse vilpittömästi värkännyt tuon videopätkän, myös tribuuttina Tepsille. Perrinin nykyiselle seuralle.
Olihan se maila kieltämättä varsin korkealla aikoinaan. Mutta jospa kuvakulma vääristää, tuomarit näkivät omalta tasoltaan... mutta joo, kyllä noita aikoja kaipaan.