Re: Ketkä vanhat jatkavat?
Viestin lähetti Socrates
Itse olen aika ulkona tilanteen kehittymisestä, joten olisi hauska tietää ketkä vanhoista(=yli-ikäisistä) junioreista jatkava vielä A:n matkassa ensikaudella?
Minäkin olen ulkona, ja paikathan kai jaetaan vasta Ahvenanmaalla, mutta ainahan voidaan spekuloida. Eiköhän sitten joku asioista tietävä tule kertomaan jos menee pahasti pieleen.
Kasikolmosista on tietysti vaikea sanoa ketkä jatkavat. Tietysti esim. Holman kohdalla voidaan sanoa aika varmasti että ei jatka. Luulisin, että Hramoff ja Laine jatkavat. He ovat syntyneen vuoden 83 lopussa, tällaisille pelaajille on kai oma kiintiö (5 kappaletta).
Kasinelosista senttereistä suuremman roolin sanee Paavo Torkkola, joka oli pudotuspeleissä todella tehokas vaikka pelasi vain vähän. Lennart Petrell on kehityskelpoinen lauri, pikkaraismainen pelaaja, iso, mutta suhteelisen taitava ja pelaa kovaa. Kaikkonen on tietenkin mukana, pääsisikö nyt pelaamaan jo kolmosessa, eli normaali vaihdot?
Simo Tiilikainen ja O-V Laaksonen olivat viimeksi pienissä rooleissa, muta nyt olsii varmaan enemmän peliaikaa tiedossa. Kasivitosista Salonen on tietenin joukkueen ykköstähti, ja loppukaudesta hyvin esiintynyt Jarkko Oikarinen on kiinni pelipaikassa. Oikarinen jakaa kiekkoa kentällä todella nopeasti. Kunhan hän saa lisää kokomusta A:n nopeammista pelistä ja isommista vastustajista niin homman pitäisi toimia.
Muita hyökkääjiä ovat luultavasti B:n parhaimmistoa ollet Wärn, Putkonen ja Palotie.
Puolustuksessa miehiä on määrällisesti paljon. Varakas on ykkösnimi ja kasivitosia riittää paljon, Hovinen, Kautto, Muurinen, Uotila. Kasinelosista Liffländer lienee kokenein. Mielenkiintoinen nimi saattaisi olla Olli Havikari, mitä hän mahtaa tehdä ensi kaudella? Käsittääkseni hän pelasi ihan hyvin UJK:ssa loppukaudesta.