Kummelilta hyvää pohdintaa! Allekirjoitan! Minä tykkään alkusyksystä ja kesästä kyllä eniten. No doubt about it. Keväässä vituttaa loska, mutta onhan se muuten pirun makeeta aikaa ja loppusyksystä on taas niin pimeetä, että vituttaa ja paljon.
Nyt viimeiset kaksi vuotta meitä on vielä kaikenlisäksi hemmoteltu erittäin hyvillä vuodenajoilla. Talvet ovat olleet miellyttävästi pakkasen puolella ja kesällä on ollut ihan oikeasti kuuma. Kuitenkin rospuuttoaika molemmissa päissä on ollut äärimmäisen lyhyt eikä muistikuvia loskasta juurikaan ole parin viimeisen vuoden ajalta. Kesä vetää vuodenajoista luonnollisesti pisimmän korren, mutta kyllä mä tykkään kun kaikki neljä vuodenaikaa. Ovat muuten ulkomaillakin kateellisia tästä, kun asiasta heille kertoo.Aika hankala kysymys, koska Suomessa nimenomaan on parasta tämä, että on neljä vuodenaikaa, joissa kaikissa on omat hyvät puolensa.
Ovat muuten ulkomaillakin kateellisia tästä, kun asiasta heille kertoo.
Kaikki muu käy paitsi alkutalvi.
Talvella voi mukavasti säädellä vaatetuksella ihan itse sen lämpötilan mieleiseksi. Ei ole mikään yllätys, että kaikki ulkomaalaiset ihastelevat Suomen talvea. Se nyt vaan sattuu olemaan kauneinta, mitä maailmassa voi vaan olla.
Kesä, tarviiko tästä edes keskustella.