Kuulkaas nyt Nännimäinen!
..siis herra tai neiti Nännimäinen! Älä sää kuule tuu mulle opettaan seurahistoriikkeja, olen sentään ollut yhtä aikaa jäällä monien Tappara-ikonien kanssa ja tiedän tasan tarkkaan seuranne historian. Käsityksesi siitä, että tämä ketju on Ipa-HIFK pitää paikkansa, mutta kerro se kirvesrintakaverillesi "kritiikille", joka tapparafanina tuli tänne elvistelemään. Viestini oli omistettu hänelle ja sitten tuolle Ipan luuseri-Snaipperille, jonka "ette osaa hävitä" -vinkuna on jo sitä luokkaa, että kaipaan cobolinkin raivostuttavimpia ja vertahyytävimpiä provoja niiden sijaan :) . Niissä on sentään älyä mukana, Snaipperilla ei sitä ole. Eikä tule. Eikä ole ollut, missään viestissään näissä viestiketjuissa. Muuta viestihistoriaa en näillä "näytöillä" jaksa kelata. Turha hahmo sen kannalta, että saisi jotain perkeleen näkökulmaa kaikilta mahdollisilta, jotka ovat matsin livenä nähneet. Omilta ja vierailta. Mutta jos ei henkilöltä tule matsikommentteja, oletan, että hän inisee vastoin parempaa tietoaan ylipäätäänkin.
Mutta asiaan taas; tapparaa käytin lyömäaseena (heh) kritiikkiä vastaan ja erota toki kritiikistäni (heh) se, että kritisoin pelityyliä, en seuraa. Toistan, koskee kaikkia SM-liigaseuroja; kritisoin aina pelityyliä, en seuraa. Sillä en vihaa mitään seuraa ytimiäni myöten. Ryhdyin Pelicans-inhoajasta (viime kausi) Pelicans-faniksi heti kun peruuttelu-Eloranta häipyi ja miehistöön signattiin Mäkkäriä, Topoa etc. No, siinä kävi niinkuin kävi, mutta noin lähellä on Tappara-faniuteni; lopettakaa kahvaaminen, aloittakaa taas äijäkiekko! Onko perkele paljon pyydetty seuralta, joka on ollut aina olemassa?! Rane Korvenkin kivi selässä Pyynikin portaita -Tappara saa melkein veret seisahtumaan vieläkin - ihan kunnoituksesta. Kahvakiekkoon ei äijiä tarvita.
Huonosta häviämisestä? Voisiko joku uuvatti, vaikka se vitun Snaipperi, kaivaa kaikki huonot häviäjät täältä? Lähes jokainen matseissa käynyt meikäläinen on kehunut Ipan, sen pelityylin ja peluutuksen ihan ansiosta. Niin minäkin kaikissa 4:ssä matsissa, jotka olen tähän mennessä nähnyt. Pitäisikö meidän sen lisäksi olla kliinisiä ja tunteettomia robotteja, jotka "lataavat" fiiliksiään pohjalta: "no nyt kävi näin, voivoi, ensi kaudella uudestaan"? Uhhh! Tuollaisia seuroja ja niiden "faneja" on riittämiin tässä maassa. Olen ymmärtänyt, että HIFKin lisäksi Ipan, Tapparan, Narrien fanit ainakin elävät ja kuolevat seurojensa menestyksen mukana sata lasissa! Eikös sen näin pidä ollakin? Joten älkää nyt sekoittako kaikkea tunnekuohua huonoksi häviämiseksi ennenkuin katsotte mitä se ja sekin on kirjoittanut itse matsista.
Vittu kun vituttaa, vittu. Olenko vittu huono häviäjä? En ole, en vain pidä häviämisestä, mutta suon voiton aina sen ansainneelle. Ipa johtaa ansaitusti sarjaa 3-1.
Sanoinko jo että vituttaa? Vittu. Täähän alkaa kuulostaa kohta peruskoululaisen uskonnonläksyn treenaamiselta, pitää lopettaa. Mutsi hei mitä vittuu se Jeesus oli niinku tehnyt kun ne laitto sen ristille?