4. peli, Ilves-HIFK, 19.3.04, klo 18.30

  • 46 218
  • 378

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Stathosiin vielä!

Itseasiassa tais ekassa pelissä pelastaa pari Ipan läpiajoa. Mutta siinä ne loistamiset sitten onkin! Ekassa pelissäkin Ipan maali oli täysin Daven moka!!!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Mä oon ihminen, joka tunnistaa tosiasiat!!!

Viestin lähetti Jakke76
Mä en ymmärrä teitä ns. HIFK-faneja. Muista jo kaudella 1995-96, kun iso-Frank kusi joukkueen kasaamisen oikein kunnolla, niin varmasti niin Mauno Ahonen kuin Simonkin oli takana tukemassa Frankia. Itse kuulun sakkiin joka heitteli silloin broilereita kentälle!! Te ette vaan ilmeisesti pysty sitä tosiasiaa käsittelemään että HIFK:n tän kauden joukkue on täysi PASKA!!!! Lukuunottamatta ykkösketjua!!! Ei tommosella rosterilla oo mitään saumaa TOSIPELEISSÄ!!!! JA SULLE MAUNO: ÄLÄ SAATANA HAUKU MUA NARRIPELLEKSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vedäpä henkeä, narripel... eiku siis the one and only HIFK-fäni.

Itte en muista paljoakaan mistään kaudesta 95-96, hyvä ku eilisen tapahtumat muistuu mieleen. Sen verran voin sanoa, että IFK:n tämän kauden joukkue EI ole täysi paska. Ilvestä lähdettiin vaan kaatamaan liian ylimielisenä, sanon ma. Hyvä runkosarjan loppu ja neljä voittoa Ilveksestä sekä vielä pleijareiden eka voitto samaisesta joukkueesta mitä ilmeisimmin aiheuttivat jonkun käsittämättömän hyvän olon tunteen vähän joka jätkässä. Kaikki näytti hyvältä, mutta sitten tuli "altavastaaja" Ilves ja näytti närhen ne.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Re: Stathosiin vielä!

Viestin lähetti Jakke76
Itseasiassa tais ekassa pelissä pelastaa pari Ipan läpiajoa. Mutta siinä ne loistamiset sitten onkin! Ekassa pelissäkin Ipan maali oli täysin Daven moka!!!

En ota kantaa kritiikkisi ja dissaamisesi tasoon, mutta olisiko millään mahdollista, että voisit jättää ne vitun huutomerkit pois teksteistäsi? Rasittavaa lukea noin teinimäistä kirjoittelua, silmät väsyy ja mieli uupuu. Ei mulla muuta.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Pärdelle!!!!

Pyydän anteeksi ja parannan tapojani!! ;-)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Riks Raks

Viestin lähetti Vegas
Kannattas perehtyä Lundellin playoff historiaan tai yleensäkin peleihin missä on ollu panosta, niin toi munkin kirjotus aukee vähän paremmin.

Perehdytty on. Vielä kun itse katsot Lundellin tekemisiä näissä playoffeissa, niin ei se ihan niin imuri ole vielä ollut. Mitäs sillä historialla nyt on merkitystä, kun Dave on kujalla ja näillä mennään. Lundell on pelannut kovin vähän toistaiseksi Ilvestä vastaan, mutta eipä ole päästänyt maalin maalia. Ei kahta sanaa, Janne maaliin sunnuntaina, saa näyttää kyntensä heti pelin alusta lähtien.
 

ipanmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canadiens
Mahtava taistelu!

Olipahan taas jännä peli. Ilveksellä on tapana mennä yhden maalin johdossa kolmanteen ja tehdä näistä sellaisia trilleireitä että oksat pois.

Ensimmäinen erä oli tänään selvästi IFK:n. Sille siunaantui monta varsin maukasta maalintekopaikkaa, mutta viimestely-yritykset olivat luokattomia. Esimerkiksi Joonas Vihko pääsi nokikkain Pitkämäen kanssa muttei saanut edes kiekkoa maalia kohti. Hieman erän puolenvälin jälkeen nähtiin avausmaali kun Snellman laukoi kiekon jäätä pitkin helposti ohi Stathosin. Erän loppupuolella oli vielä Hifkillä muutama paikka ja yksi ylivoimakin mutta Ilves kesti.

Toisen erän alkuun tuli huomattavasti aggressivisempi Ilves kuin ensimmäiseen. Erkki Rajamäki pelasi yhden vaihdon heti erän alkuun Vorelin ja Toporowskin kanssa ja tulosta tuli. Rajamäki pelasi kiekon hienosti laidan kautta Topperille ja tämän tilanteen jälkeen Toporowski pääsi kuin varkain nokikkain Stathosin kanssa. Topper nosti kylmän viileästi kiekon ylänurkkaan ja Hakametsä repesi liitoksistaan. Maalintekijän maali. Tämän jälkeen koko ottelun käsittämättömän huonosti viheltänyt Kruus pisti Luomalan boxiin ja Ville Koistinen tarjoiti jäähyn aikana Pasi Saariselle vapaan paikan ja hän veti kavennuksen. Mutta mitä vielä. Raipe pisti Ilveksen jälleen kahden maalin karkumatkalle kiepauttamalla maalin edestä vastustamattomasti kiekon maassa maanneen Stathosin ohi. Tässä vaiheessa Lundell luisteli maalinsuulle. Erän loppuun Kuhta kavensi ja oli selvää että tästä tulee jälleen trilleri.

Kolmannessa erässä Ilves ei enää painostanut niin kovasti hyökkäyspäässä vaan tyytyi lähinnä roiskimaan kiekkoja pois omalta alueeltaan. Hifkillä oli pari paikkaa tehdä maali mutta ei pomppinut kiekko heille tänään. Pitkämäki pelasi kolmannessakin erässä hyvin ja otti varmoja koppeja vaikka helsinkiläiset yrittivät ajaa lopussa vielä Tauben yli. Lopuksi vielä hurjan taistelun jälkeen Vesa Viitakoski pääsi yksi laittamaan kiekon tyhjään pömpeliin ja homma oli sillä saletti ja voitot ipalle 3-1.

Tunnelmaa oli hallissa ja miksei olisi kun täysi tupa paikalla. Ilveksestä mieleen jäi etenkin Vorelin johtama kolmonen jossa laidoilla väänsivät Toporowski ja Tinke. Pitkämäki pelasi jälleen loistavan pelin ja otti ne mitä oli otettavissa. Ylivoimapelaaminen oli jälleen surkeata ja siinä on parantamisen varaa kuten myös purkukiekkojen lähettämisessä. Purkukiekot pysähtyivät tänään liian usein omalle siniselle ja Hifkille tuli niistä pahoja paikkoja. Taisteluvoitto kuitenkin ja nyt ollaan mukavasti niskanpäällä lukemin 3-1. Eipä taidakkaan olla niin selkeä homma Hifkille mitä täälläkin on arveltu. Ipa laittaa tämän sunnuntaina poikki sanon minä. Ja mikä makeinta se tapahtuu vielä Helsingin vanhassa jäähallissa kuten myös pari vuotta sitten kun Bruun ratkaisi.

Kiitos Ilves huikeasta taistelusta! Homma on vielä kesken ja pelaajien ei auta vielä alkaa leijumaan mutta nyt jos koskaan on paikka mennä neljän parhaan joukkoon.
 

Mr_T

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Re: Stathosiin vielä!

Viestin lähetti Jakke76
Itseasiassa tais ekassa pelissä pelastaa pari Ipan läpiajoa. Mutta siinä ne loistamiset sitten onkin!

Ei muuten ole. Maanantaina Stathos pelasi erittäin hyvän pelin Tampereella.

HIFK:sta erottuivat positiivisesti nimenomaan Stathos sekä Kuhta.

Jälkimmäinen noista onkin mielestäni tällä hetkellä liigan selvästi vaarallisin hyökkääjä. Loistava pelaaja jonka todellakin haluan nähdä maajoukkueessa.
 

Mauno Ahonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Mä oon ihminen, joka tunnistaa tosiasiat!!!

Viestin lähetti Jakke76
Mä en ymmärrä teitä ns. HIFK-faneja. Muista jo kaudella 1995-96, kun iso-Frank kusi joukkueen kasaamisen oikein kunnolla, niin varmasti niin Mauno Ahonen kuin Simonkin oli takana tukemassa Frankia. Itse kuulun sakkiin joka heitteli silloin broilereita kentälle!! Te ette vaan ilmeisesti pysty sitä tosiasiaa käsittelemään että HIFK:n tän kauden joukkue on täysi PASKA!!!! Lukuunottamatta ykkösketjua!!! Ei tommosella rosterilla oo mitään saumaa TOSIPELEISSÄ!!!! JA SULLE MAUNO: ÄLÄ SAATANA HAUKU MUA NARRIPELLEKSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Paskastihan HIFK on pelannut pleijareissa, sen myönnän. Mutta silti annan kaiken tukeni joukkueelle, ja toivon jatkopaikkaan. Nää on pleijarit. Mitä vaan voi tapahtua. Kyllä. Nyt vituttaa ja ainakin keskiviikkona peli oli täyttä paskaa. Tämän iltaisesta esityksestä en tarkkaan tiedä. Vielä ei ole mitään hävitty. Se on "vasta" 1-3. On sitä ennekin noustu tappioasemasta.

Siis jakke hei. Ei sillä, ettenkö myöntäis HIFK:n pelanneen paskasti. Paskastihan he ovat pelanneet näissä pudotuspeleissä. Mutta sillä ei ole väliä. Silti kannatan HIFK:ta, uskon ja toivon jatkopaikkaan, enkä ala itkemään (hirveästi). Seistään joukkueen takana silloinkin, kun menee hieman huonommin. Vielä on toivoa. Jatkopaikkaan vaaditaan pelitavan muutosta, maalivahdin onnistumista, huolellisuutta, asennetta ja onnea. Ei muuta.

Etkö sinä pysty käsittelemään sitä tosiasiaa, että olen HIFK:n kannattaja. Pojat rypevät paskassa, mutta silti en heitä ihan joka lauseessani dissaa "täysiksi paskoiksi".
Ymmärrän, jos sinä olet sellainen kannattaja, joka kannattaa HIFK:ta vain silloin, kun menestys on luokkaa 98. Minä kannatan HIFK:ta, meni pelit miten meni.
 

Kyle

Jäsen
HIFK Brett Harkins Kampitus 2min
HIFK Roman Vopat Kampitus 2min
HIFK Lubomir Hurtaj Huitominen 2min

Kahvaus oli tänään molemmin puolista, Hifk hallitsi ja meinasi tehdä lopussa maalin tasakentällisinkin, mutta Pitkämäki oli loistava isoine housuineen, nykyajan mukaista muotia, joka kaiketi (?) on Helsinkin kautta tänne Suomeenkin ajautunut, siis tuo 4 kokoa isommat housut...

Ykkösketju(siis Ilveksen) alkaa pääsemään pisteitten makuun näin keväällä, kun muilla alkaa pää sulaan lumen mukaan, niin Raipella se pysyy kylmänä loppuun asti, "kuumimmisakin" tilanteissa.
Toporovski on ollut loistavalla pelipäällä viimme aikoina, taklaa taistelee ja tekee maaleja, kuten myös Vorel on kuin uudestaan syntynyt.

Mikä muuten on Vopatin tilanne? Teloiko hän itsensä lopussa?
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Ei voi olla ylimielisyys mahdollista

Joka pelaaja toitotti ennen sarjan alkua Ilveksen vaarallisuudesta ja ei se eka peli kuitenkaan niin hyvin menny, että syytä ois ollu rotsit avata? Ja jos näin kuitenkin kävi, niin kyllä viimeistään keskiviikon jälkeen ois ollu napit kiinni. Mutta toisaalta kun nyt on Ilveksellä on hurmos päällä, ja HIFK:lla paniikki, niin paha sitä on enää kääntää. Mutta toivottavasti nyt ainakin kunnon yritystä vielä tulee. Ettei ainakaan sunnuntaina mene poikki. Ja kyllä TÄHÄN mennessä ero ainakin yhdellä osastolla on ollut todella selkeä. Maalivahtiosastolla Ilves vie tätä sarjaa 100-0. Todella hyvin on Pitkämäki kasannu ittensä ekan pelin "nukahduksesta". Parissa viime pelissä yli 80 torjuntaa ja vain 2 päästettyä maalia. Lainatakseni erästä Hockey-night juontajaa: "Miettikääpä sitä".
 

JJLehto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ensinnäkin onnittelut ipalle, 3/4 hoidettu.

Sitten täytyy ihmetellä valtaosaa ifk:n "faneista". Uskomatonta kitinää ja ruikutusta ja suurimman hädän hetkellä keskitytään pelaajien haukkumiseen ja selkään puukottamiseen. Sen aika on sitten kun pelit on ohi, ei silloin kun ne vielä on kesken. Kun vierailee tps-blues ketjussa, meininki on ihan toinen vaikka blues juuri tasoitti voitot...

Teillä on toivoa, ainakin 60 minuuttia, ja pelatkaa loppuun asti. Jos ipa pystyy 3 voittoon putkeen, niin miksei ifk:kin? Te voitte nyt olla yhtä oikeassa kuin luulitte olevanne ennen sarjan alkua!

Jos ifk sen tekee, niin jopas on ketjut taas hehkutusta. IFK:n voittoa en toivo, mutten sitä hehkutustakaan mitä siitä syntyisi.
 

toimittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag
Eikä siellä kai ketjuissa mitään vikaa ollut, enempi maalin suulla?

Tosiaan, taisi olla molempien maalien suulla vikaa tästä vinkkelistä katsottuna.
Jos meidän ykkönen pelaisi nolla nollaa ja Lundell ottaisi kaikki kiinni niin tulisi piiiiitkä peli. Taitaa niissä ketjuissa/pojissa kuitenkin olla jotain vialla.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitti isällisistä neuvoista, DzeiDzei.

Täällä siis pitäisi teikäläisen mielestä vaan jaksaa kritisoimatta kannustaa omaa jengiä kaiken aikaa, vaikka peli on ihan perseestä? Siihen ei pysty kukaan.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Maukalle vielä

Kyllä mä oon kannattanu HIFK:ta 80 luvun puolesta välistä alkaen, ja en todellakaan hylkää sitä. Mutta myönnäthän sinäkin varmaan tosiasian, että HIFK:ssa ei ole kuin 5 hyökkääjää joilta voi odottaa jotain pleijareissa. Ja se on kieltämättä todella huono luku (vrt. TPS, Kärpät). Pakkikalusto on todella hyvä, mutta sitten se maalivahti, josta jo äsken kirjotinkin, niin voi voi. Ja kuitenkin budjetti on liigan toiseksi (?) suurin. Niin joku siinä yhtälössä kuitenkin mättää. Maksetaanko rivipelaajille todellakin semmoista palkkaa? Tulee mieleen NY Rangers tuolta valtameren takaa, mutt onneksi tilanne ei kuitenkaan ole niin paha. Ja pakko on vielä sekin sanoa, että vaikka HIFK mielletäänkin ns. isoksi seuraksi, niin ei sitä kyllä tue mikään fakta viimeisimmän 20-vuoden menestystä katseltaessa.
 

Mauno Ahonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JJLehto
Ensinnäkin onnittelut ipalle, 3/4 hoidettu.

Sitten täytyy ihmetellä valtaosaa ifk:n "faneista". Uskomatonta kitinää ja ruikutusta ja suurimman hädän hetkellä keskitytään pelaajien haukkumiseen ja selkään puukottamiseen. Sen aika on sitten kun pelit on ohi, ei silloin kun ne vielä on kesken. Kun vierailee tps-blues ketjussa, meininki on ihan toinen vaikka blues juuri tasoitti voitot...

Teillä on toivoa, ainakin 60 minuuttia, ja pelatkaa loppuun asti. Jos ipa pystyy 3 voittoon putkeen, niin miksei ifk:kin?

Jos ifk sen tekee, niin jopas on ketjut taas hehkutusta. IFK:n voittoa en toivo, mutten sitä hehkutustakaan mitä siitä syntyisi.

Ei täällä kovin moni muu jaken lisäksi selkään puukottele. Kyllä varmaan jokunen muukin, mutta ei läheskään kaikki. Itsekään en tätä ymmärrä ollenkaan.

Stathosen kritisoimisen ymmärrän, luvattoman helppoja hörpännyt playoffseissa. Ilmeisesti pää ei kestä, vai?
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Vituttaa. Vituttaa aivan s**tanasti.

Sunnuntaina katsomaan matsia paikanpäältä. Toivottavasti tulee ylilyöntejä ja saataisiin vähän helpotusta tähän vitutukseen. Hirso vois vaikka hakata jonkun, ihan sama kenet, kunhan hakkaa jonkun. Joku muukin vois tehdä jotain, ihan sama mitä, kunhan joku edes tekisi jotain... ei jaksa tätä neppailua. Pitkämäen vois vaikka survoa suurien housujensa sisällä. Toivottavasti HIFK ei voita, nostaisi vain turhia toiveita pienessä ihmisessä.

Onnittelut ilvekselle voitosta.

- Tinke-80

ps Läski-Salonen maaliin
 

JJLehto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Simon
Kiitti isällisistä neuvoista, DzeiDzei.

Täällä siis pitäisi teikäläisen mielestä vaan jaksaa kritisoimatta kannustaa omaa jengiä kaiken aikaa, vaikka peli on ihan perseestä? Siihen ei pysty kukaan.

Ei tietenkään, kritiikki kuluu olennaisesti asiaan mutta ei kesken sarjan, ainakaan noin rankasti. Itse penkkiurheilijana ja pelaajana luovun toivosta vasta kun peli on ohi...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Mauno Ahonen
Stathosen kritisoimisen ymmärrän, luvattoman helppoja hörpännyt playoffseissa. Ilmeisesti pää ei kestä, vai?

Ei, vaan liian snadit byysat...

Nyt mun on jo korkee aika lähtee vittusiin tästä ketjusta, jätetään palstatilaa vähän muillekin turhan paskan jauhajille.
 

masu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti JHag

Ipa - vittu te ootte kovia! Tähän käteen: Onnea.

Radiosta katseltuna on pakko kommentoida peliä hieman. Kynnet on syöty jo näiden neljän ensimmäisen pelin aikana ja varmastikaan ei viides peli paikanpäällä katsottuna tuo yhtään helpotusta.

Vaikka voitot nyt ovatkin 1-3 Ipalle, on tämä koko sarja vielä auki. HIFK:lla oli tänään kaksi kertaa enemmän laukauksia kuin Ilveksellä, lisäksi radio Suomea kuunnellessani tuli sellainen olo, että HIFK pyörittää peliä varsin väkevästi.

En usko että viidennessä pelissä ratkaisu vielä tulee.

masu
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ilves Juha Pitkämäki, torjunnat: 14+15+12=41. Aika tuttua luettavaa.

Mitäpä jos sunnuntaina IFK vetelisi maalia kohti vaikka 43+40+57=140 kertaa. Saattaisi mennä enemmän kuin kaksi. IFKin veskaan voisi mennä Brewerin landelta se vanha pahviveskari.

Kaaddämit. Mehän hävitään nää pelit. Näkemättä/kuulematta tämänpäiväisestä matsista onlinenä hetkeäkään, mun täytyy, aikuisten oikeasti, nostaa hattua Ilvekselle, joka on pelannut vittumaisen rauhalliset, eleettömät ja tehokkaat pleijarit. Ei painetta, vaan tekemistä. Ei puristusta, vaan maksimisuoritusta. En vielä heitä kirvestä kaivoon, mutta jos tämän viette, nostan stetsonin suoritukselle muistaen viime kauden konttaamisenne. Umpikelpo suoritus, jo nyt. Onnittelut voitostanne. Paineet ovat vain ja ainoastaan IFKillä. Veitsi valtimolla jatketaan. Yhtään ei huolestuta. Etsi edellisistä kusetus.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Huh huh. Eka erä oltiin senlaatuisessa myllyssä ettei vähään aikaan olla oltukaan. Ihmeen kaupalla siitä selvittiin johtoasemassa. Melko lähellä oli lopussa Sebun toinenkin maali.

Toinen erä oli standardifanin kannalta jo helpompaa katsottavaa. Peli oli tasaista eikä koko ajan tarvinnut purra rystysiä. Yllättävän paljon paikkoja oli kuitenkin molemmissa päissä.

Kolmannessa erässä ei suurempaa hätää ollut vaikka peli tasaisena pysyikin loppuun asti.

Vaikka nyt tuntuu ja näyttää hyvältä, niin vielä ei olla mitään voitettu. Pitää lähteä nöyränä sunnuntaina katkaisemaan sarjaa. Erityismaininnan pelistä ansaitsee Tauben lisäksi Rajamäki. Komea paluu loukkaantumisen jäljiltä. Pelasi milloin missäkin ketjussa ja aina oli sata lasissa. Tosin kolmannessa erässä kun pääsi vapaaseen paikkaan, niin koitti jotain älytöntä "bulgarialaista" kun olisi pitänyt tällätä kiekko tylysti verkon perille.
 

kritiikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mittee myö Helesinkiläiset. Asutaahan myö isommassa kaapunnisannii.

Meijän jiäkiekkojoukkue on iiähväkoo. Kyllä myö nuo juntti-ilivesläiset voitettaan joo, tuota.

Piru, se kalapa. Se,se vasta ois kova tuota.
Mutta nyt kannatettaan iiähväkoota kun ollaan helesinkiläisiä ei juntteja niinku mualaiskaupunkilaiset Tampereelta.

Piru, sitä kalapoo. Mahtaneeko nousta?

Se on se tuo Ilives voittanna tuolla,,, tuolla,, mikä se nyt oli?
Se oli tuo,, tuo,, tuo.. Niin no nyt minähiin muistan kun kaver sano: Sehän ol tuo kahvoominen.
 

Mauno Ahonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Maukalle vielä

Viestin lähetti Jakke76
Kyllä mä oon kannattanu HIFK:ta 80 luvun puolesta välistä alkaen, ja en todellakaan hylkää sitä. Mutta myönnäthän sinäkin varmaan tosiasian, että HIFK:ssa ei ole kuin 5 hyökkääjää joilta voi odottaa jotain pleijareissa. Ja se on kieltämättä todella huono luku (vrt. TPS, Kärpät). Pakkikalusto on todella hyvä, mutta sitten se maalivahti, josta jo äsken kirjotinkin, niin voi voi. Ja kuitenkin budjetti on liigan toiseksi (?) suurin. Niin joku siinä yhtälössä kuitenkin mättää. Maksetaanko rivipelaajille todellakin semmoista palkkaa? Tulee mieleen NY Rangers tuolta valtameren takaa, mutt onneksi tilanne ei kuitenkaan ole niin paha. Ja pakko on vielä sekin sanoa, että vaikka HIFK mielletäänkin ns. isoksi seuraksi, niin ei sitä kyllä tue mikään fakta viimeisimmän 20-vuoden menestystä katseltaessa.

Onhan HIFK:lla enemmän, kuin 5 pelaajaa, jolta odotin onnistumisia playoffseissa. Mutta eri asia on, moniko täytti odotukset.En tässä nyt nimiä ala luettelemaan, ottelusarja kun on vielä pahasti kesken, ja mitä vain voi vielä tapahtua.

Stathos onkin ollut huono, mutta mielestäni lausahduksessa "Te ette vaan ilmeisesti pysty sitä tosiasiaa käsittelemään että HIFK:n tän kauden joukkue on täysi PASKA!!!!" kritiikki ei kohdistu pelkästään Stathosiin. Vai onko Stathos yhtä kuin koko jengi? Olen kuullut lausahduksen "mv on puoli joukkuetta", mutta että se tarkoitti tätä...jaajaa...

Edelleen: Tarkistele sinä niitä mestaruuksia viimeisen kahdenkymmenen vuoden ajan. HIFK:ta en vaihda, oli niitä mestaruuksia miten hyvänsä.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Ja vielä kerran

En edelleenkään ole vaihtamassa seuraa. Mutta kuitenkin on pakko myöntää, että tää on mun tapani purkaa vitutusta. Mun mielestä kritiikkiä pitää silloin antaa kun se on aiheellista. Muistuu hyvin mieleen kausi 2001-2002, jolloin Penan junnujoukkue rypi syvällä. Kyllä oli vieraspeleissäkin mahtavaa katella Banderolleja joissa luki: "Katso mitä olet tehnyt Pentti!". IFK-fanienhan on sanottu olevan kriittisimpiä, ja en sitä kiistä. Kyllä mua v---taa todella suunnattomasti tällä hetkellä, mutta voin myös myöntää sen että Ilves on tällä hetkellä paljon parempi, kuin HIFK. Toivon ihmettä, mutta jotenkin on vain usko mennyt HIFK:hon. Siis tällä kaudella. Mutta edelleen oon silti sitä mieltä että kyllä HIFK:n kokoiselta seuralta pitää odottaa joka kausi parempaa menestystä, kuin mitä se on tolla mainitsemallani aikavälillä ollut. Sitä et voine reportteri-Ahonen kieltää?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös