Viestin lähetti Jakke76
Mä en ymmärrä teitä ns. HIFK-faneja. Muista jo kaudella 1995-96, kun iso-Frank kusi joukkueen kasaamisen oikein kunnolla, niin varmasti niin Mauno Ahonen kuin Simonkin oli takana tukemassa Frankia. Itse kuulun sakkiin joka heitteli silloin broilereita kentälle!! Te ette vaan ilmeisesti pysty sitä tosiasiaa käsittelemään että HIFK:n tän kauden joukkue on täysi PASKA!!!! Lukuunottamatta ykkösketjua!!! Ei tommosella rosterilla oo mitään saumaa TOSIPELEISSÄ!!!! JA SULLE MAUNO: ÄLÄ SAATANA HAUKU MUA NARRIPELLEKSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Viestin lähetti Jakke76
Itseasiassa tais ekassa pelissä pelastaa pari Ipan läpiajoa. Mutta siinä ne loistamiset sitten onkin! Ekassa pelissäkin Ipan maali oli täysin Daven moka!!!
Viestin lähetti Vegas
Kannattas perehtyä Lundellin playoff historiaan tai yleensäkin peleihin missä on ollu panosta, niin toi munkin kirjotus aukee vähän paremmin.
Viestin lähetti Jakke76
Itseasiassa tais ekassa pelissä pelastaa pari Ipan läpiajoa. Mutta siinä ne loistamiset sitten onkin!
Viestin lähetti Jakke76
Mä en ymmärrä teitä ns. HIFK-faneja. Muista jo kaudella 1995-96, kun iso-Frank kusi joukkueen kasaamisen oikein kunnolla, niin varmasti niin Mauno Ahonen kuin Simonkin oli takana tukemassa Frankia. Itse kuulun sakkiin joka heitteli silloin broilereita kentälle!! Te ette vaan ilmeisesti pysty sitä tosiasiaa käsittelemään että HIFK:n tän kauden joukkue on täysi PASKA!!!! Lukuunottamatta ykkösketjua!!! Ei tommosella rosterilla oo mitään saumaa TOSIPELEISSÄ!!!! JA SULLE MAUNO: ÄLÄ SAATANA HAUKU MUA NARRIPELLEKSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Viestin lähetti JHag
Eikä siellä kai ketjuissa mitään vikaa ollut, enempi maalin suulla?
Viestin lähetti JJLehto
Ensinnäkin onnittelut ipalle, 3/4 hoidettu.
Sitten täytyy ihmetellä valtaosaa ifk:n "faneista". Uskomatonta kitinää ja ruikutusta ja suurimman hädän hetkellä keskitytään pelaajien haukkumiseen ja selkään puukottamiseen. Sen aika on sitten kun pelit on ohi, ei silloin kun ne vielä on kesken. Kun vierailee tps-blues ketjussa, meininki on ihan toinen vaikka blues juuri tasoitti voitot...
Teillä on toivoa, ainakin 60 minuuttia, ja pelatkaa loppuun asti. Jos ipa pystyy 3 voittoon putkeen, niin miksei ifk:kin?
Jos ifk sen tekee, niin jopas on ketjut taas hehkutusta. IFK:n voittoa en toivo, mutten sitä hehkutustakaan mitä siitä syntyisi.
Viestin lähetti Simon
Kiitti isällisistä neuvoista, DzeiDzei.
Täällä siis pitäisi teikäläisen mielestä vaan jaksaa kritisoimatta kannustaa omaa jengiä kaiken aikaa, vaikka peli on ihan perseestä? Siihen ei pysty kukaan.
Viestin lähetti Mauno Ahonen
Stathosen kritisoimisen ymmärrän, luvattoman helppoja hörpännyt playoffseissa. Ilmeisesti pää ei kestä, vai?
Viestin lähetti JHag
Ipa - vittu te ootte kovia! Tähän käteen: Onnea.
Viestin lähetti Jakke76
Kyllä mä oon kannattanu HIFK:ta 80 luvun puolesta välistä alkaen, ja en todellakaan hylkää sitä. Mutta myönnäthän sinäkin varmaan tosiasian, että HIFK:ssa ei ole kuin 5 hyökkääjää joilta voi odottaa jotain pleijareissa. Ja se on kieltämättä todella huono luku (vrt. TPS, Kärpät). Pakkikalusto on todella hyvä, mutta sitten se maalivahti, josta jo äsken kirjotinkin, niin voi voi. Ja kuitenkin budjetti on liigan toiseksi (?) suurin. Niin joku siinä yhtälössä kuitenkin mättää. Maksetaanko rivipelaajille todellakin semmoista palkkaa? Tulee mieleen NY Rangers tuolta valtameren takaa, mutt onneksi tilanne ei kuitenkaan ole niin paha. Ja pakko on vielä sekin sanoa, että vaikka HIFK mielletäänkin ns. isoksi seuraksi, niin ei sitä kyllä tue mikään fakta viimeisimmän 20-vuoden menestystä katseltaessa.