Viestin lähetti Annamaila
Kai sinäkin Vykon lasket aika lailla Blegin mieheksi, vaikka onkin kiekko-oppinsa Tsekeissä saanut?
Mikä on Bleg?
Vyko on yksi gloryhunter muiden joukossa.
Viestin lähetti Annamaila
Kai sinäkin Vykon lasket aika lailla Blegin mieheksi, vaikka onkin kiekko-oppinsa Tsekeissä saanut?
Viestin lähetti ehcszteiN
Ja tämän vuoden "Tosikko" -palkinnon voittaja on...
Viestin lähetti Virén
Itse olin juuri nielemässä tätä tappiota, mutta tappio karkea pala juuttuikin kurkkuun ja tuli sinisenä ylös. Te Blues fanit luulette että teidän täysin perinteetön, yli markkinoitu kiiltomuovi joukkueenne on yhden surkean voiton takia jotain. Tuomari oli tänään huono ja ennenkaikkea linjaton. Vaikka 70 % tästä tappiosta menee omaan huonouteemme niin 29 prosenttia menee pienen kaukalon ja tuuliviiri perseessä puhaltaneen tuomarin piikkiin. Teidän on helppo pelata tikkuaskissa rikkovaa peliä, mutta miten ihmeessä kun tullaan turun lentokentälle pelit päättyy 4-0 ? Mutta 1 prosentti oli teidän hyvyyttänne ! Onneksi olkoon siitä.
Rikkokaa te, me rakennetaan ja menemme vain kotiedun turvin jatkoon. Parasta on ettei tarvitse enään monta kertaa tällä kaudella katsella tai kuunnella näitä pelejä. Minua suorastaan oksettaa tämän illan jälkeen. Jääkiekko maistuu paskalta.
Viestin lähetti Virén
Kuten jo aiemmin melkein totesin : Hieno taistelu Bluesilta ja etenkin kapteeni Rami Alangolta, nämä sairastuvalta -> sankaraiksi tarinat maistuvat aina, vaikka vastassa olisikin verivihollinen. Sääli vain että kaiken tämän pilaa huonot fanit DanC:n johdolla.
Viestin lähetti L-Mies
Jos olisit tänne yli kaksi viikkoa kirjoitellut, niin voisi olla toistakin mieltä. Sinun harrastama iloittelu ei toisaalta avaudu.
Minulla ei tosiaankaan ole mielenkiintoa tai aikaa lukea 100 sivun pätkiä neidittelyä ja provosointia. Olen ollut tyytyväinen siihen, että TPS-kannattajien osalta älytön provosointi on jäänyt vähäisemmäksi.
Onnea valitsemallesi tielle!
L
Viestin lähetti Virén
Sääli vain että kaiken tämän pilaa huonot fanit DanC:n johdolla.
Viestin lähetti Power
*
*Mika Alatalo oli eilenkin The Man. Satakymmenen lasissa ja roppaa likoon, niin kuin Juti kai sanoisi. Playoffspelaajan prototyyppi.
Viestin lähetti E
Ja vielä lisäksi, että mikäli meidän joukkueessa olisi ollut The Pasi, David Schneider olisi tänään lähtenyt hallista jalat edellä. Aivan järjetön ajo vastapalloon suoraan Kohnin päähän kolmannessa erässä. No, Kohn ei ollut kuoleva mikkorautee, joten vain 2+10 oli tuomiona Hannulla. Jos olisin ollut kentällä, olisin leiponut lättyyn aika helvetin kovaa. Ylilyöntejä kaivataan, mutta ei älyttömyyksiä. Joka tapauksessa on nyt merkattu mies.
E tätä tuolla aiemmin jo selvittikin. Eli kyllä Bluesilla tilanteita oli kolmannessa erässä, todella vaarallisiakin, mutta vedot menivät hiuksenhienosti ohi, sekä yläkulmista että jäätä pitkin. Alanko sitten sai tällätä vastapalloon maalia kohti ja verkko heilahti. Yhden kerranhan päädystä kimmonnut kiekko meinasi lipsahtaa Karjalaisen selästä maaliin, mutta sekin sitten kierähti ohi.Viestin lähetti kloever
Ihmetyttää tuo Karjalaisen 0 torjuntaa 3. erässä ja yksi selän taakse.
Viestin lähetti Shayne
Todellakin tuo Schneiderin "taklaus" oli erittäin akkamainen. Vastapalloon kädet ja maila ylhäällä suoraan naamaan. No, Laddy ei ihan noin pienestä hätkähdä. Kuinkahan pahasti tuollaisessa tilanteessa olisi Mikko Rauteen visiiri loukkaantunut?
Nåå joo, pientä piikkiä vaan aina tilaisuuden tullen.Viestin lähetti Judge
Maine istuu tiukassa, enkä nyt väitä etteikö Raku mainettaanm olisi ansainnut, mutta toivon sinultakin että katsot seuraavan kerran kun Rakua taklataan enemmän vähemmän rumasti selästä, että hän ei tällä kaudella ole jäänyt makoilemaan jäälle, hanskat eivät ole lentäneet (syy voi olla aiemmin mainituissa hakaneuloissa) eikä itkua ole nähty.