4 Nations Face-Off – otteluseuranta 13.–21.2.2025

• 256 108
  • 6 670

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
Koripallomies Lätkäsudiossa.... Mä kysyn miksi... Nyt on aika väsynyttä ajankuluttamista
Tuo on aika peruskauraa ulkomaita myöten että studioissa markkinoidaan lyhyesti kanavan muita urheilulajeja.

Maikkari tekee ihan samaa kun markkinoi Liigaa, SHL:ää ja CHL:ää Chämppäristudioissa. Viaplay markkinoi NHL:ää, Hiihtoa ja Dartsia omissa Valioliigastudiossaan. Sky Sportsit ja CBS:ät tekee ihan vastaavaa ulkomailla.

Onhan tuo tavallaan semi perseestä kun on jääkiekkoa tullut katsomaan että jauhetaan minuutti diibadaabaa koripallosta minuutin ajan. Mutta toisaalta itse olen monesti näistä lyhyistä "mainostushetkistä" löytänyt seuraavalle päivälle katsottavaa kun ei kaikkea viikon urheilutarjontaa voi ulkoa muistaa. Esim tuota Susijengin tulevaa peliä en muistanut lainkaan. Tästä syystä olen ihan fine näiden lyhyiden mainospuheiden kanssa, koska niistä on ajoittain oikeasti hyötyä.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Hiio

Savon leijona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Slovakian jääkiekkomaajoukkue ja KalPa
Jännittää muuten erittäin paljon. Tästä tulee kammottava peli, mutta uskotaan Suomen mahdollisuuksiin. Kanadalla ne kaikki paineet ovat. Se sopii meille.
Suomi !!!!!!!

hiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Kuvakulmalle 5/5.

Liitteet

• Screenshot 2025-02-17 184534.png
    Screenshot 2025-02-17 184534.png
    904,5 KB · kertaa luettu: 128

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Tykkään siellä ylilaudalla niistä sammakkokuvista. Ne on ihan hassuja
On tuolla jotain sammakoita. Silti kaikki muu on viihdyttävämpää. Helena mm. sanoo, ettei voi pestä "kotonaan" pyykkiä kun Mikko sammuttelee lämmintä vettä. Olenko tyhmä nainen, vai eikö pesukoneet ole kiinni kylmävesihanassa ja ne sitten itse lämmittää sen?

En tiedä kumpi on viihdyttävämpää, Helena Koivun vaiheet vai peli.

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Olisi Leijonien yksi suurimmista saavutuksista ikinä voittaa Kanada niiden kotikentällä tälläisessa turnauksessa, kun kovimmat pelaajat ovat kehissä. Tasuri kertoimella 5,75 kiinni.

EDIT: Pelataan siis Bostonissa

Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles

jahoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
Kanadalla on kyllä niin pas2t mokkeet, että leijonat voisivat yrittää maalia vaikka siniviivalta, ja varmasti joka toinen yritys menee häkkiin

eemuman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kävi miten kävi, niin on hienoa kyllä, että meidän kakkakikkareen kokoisesta maasta on noussut maailman huipulle joukkueellinen pelaajia, jotka pystyvät tosissaan haastamaan kaikki muut. Parempi fiilis kuin silloin, kun ei saatu edes maalia aikaiseksi

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy