4 Nations Face-Off – otteluseuranta 13.–21.2.2025

• 256 799
  • 6 670

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Olisi Leijonien yksi suurimmista saavutuksista ikinä voittaa Kanada niiden kotikentällä tälläisessa turnauksessa, kun kovimmat pelaajat ovat kehissä. Tasuri kertoimella 5,75 kiinni.

Olis aika kova. Vaikka Bostonissa pelataan.

Kanada Cup 1991 2-2 tasuri, Venäjän kaato Sotshissa, USA:n kaato vieraalla maalla World Cup 2004. Kun Mikko Koivu löi Suomen finaaliin Venäjällä mm-välierässä, U20 Kanadan kaato Kanadassa. On näitä muutama.

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu, sokea mummo

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vaatii munaa olla ajamatta tuota räpellystä pois. Itse päädyin kaljuun heti, kun peli oli menetetty.
Mä joskus ajattelin, että vaatii rohkeutta ajaa hiukset pois, kun aloin kaljuuntua ohimoilta. Nyt olen sitä mieltä, että tuo Jussin tapa käsitellä aihetta on rohkeutta, koska eihän tuota avointa terassia peitä enää millään.

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuo on ollut aina todella ärsyttävää, että Pendo ei katso sitä henkilöä kenelle puhuu.

Tulee epävarma olo itsellekin tuollaisesta katseen välttelystä.

Ccrb

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Tuo on ollut aina todella ärsyttävää, että Pendo ei katso sitä henkilöä kenelle puhuu.

Tulee epävarma olo itsellekin tuollaisesta katseen välttelystä.
Skannaa kyllä aivan pirun oudosti ympäri huonetta. En tajua miten kaikista maailman ihmisistä tuo on joku terapeutti.

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu, sokea mummo
Onko OMO-nesteiden käyttäjiä?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy