On soinut useampiakin Suomi biisi joka pelissä, mm Ich Komme ja cha cha cha. Soittavat biisejä molemmista pelaavista maista.Soiko siellä äsken Haloo Helsinki hallissa?
Toivon mukaan liitosta tullut ennen peliä noottia, että tästä pelistä riippuu pestin jatko.Oikeasti mä olen huolissani Pennasesta. Kaveri näyttää kärsivältä.
Oon niin tylsistynyt, että pistän matsin lomaan kuunteluun Kiuas podin. Sihvonen kertoo siinä miten Kanada on lyötävissä.
OK, yli sata pinnaa maailman kovimmassa sarjassa ja ei riitä ykköskentän vaatimuksiin. Oiskohan vaikka oikeasti niin että nyt ei vaadita mitään kun tota selkäsuorana hiihtelyä?
Taustalla oleva punapaitainen henkilö on juuri huutanut uhkauksen!Oikeasti mä olen huolissani Pennasesta. Kaveri näyttää kärsivältä.
missäs tämmönen podi on ?
Tätä emme saa tietää, mutta Pennasen johdolla uskallan epäillä, että olisi löytynyt.Jos tässä turnauksessa olisi "pronssipeli", niin eiköhän siinä vähän erilainen Leijona olisi taas latautunut kentälle.
Barkov ja Saros ollu parhaat. Barkov ainoo ko mahtuis Kanadan joukkueeseen.Saroshan on ollut paras Suomalainen.
Millaiseen kuntoon saataisiin Tikkanen -26 olympialaisiin?Pistin VHS:ltä Naganon pronssipelin pyörimään.
Nämä nykyjunnut on ihan munattomia pohjoisamerikkalaisia vastaan.
Onko kukaan nähnyt tän puhuvan mitään vaihtoaitiossaOikeasti mä olen huolissani Pennasesta. Kaveri näyttää kärsivältä.
NÄIN. Ei tarvinnu lähtee Giganttiin huomenna.Jos ei TD Gardenissa kohta aina ku mä lämmään soi ni lämään telkkarin ikkunasta. Kyllä.