4 Nations Face-Off – otteluseuranta 13.–21.2.2025

• 293 529
  • 7 109

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Nojaa. Siihen pakin pelaamiseen liittyy muutakin kuin oman maalin edessä pönöttäminen.

Suomella ei ole minkäälaista avauspelaamista, kun pakit on jatkuvasti hätää kärsimässä
Suomella ei ole kokoonpanossa yhtäkään kiekollista pakkia joka pystyisi avaamaan vaadittavalla tasolla.

Piikkiperse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onhan vastuskin jäätävän kova, mut kyllä tässä Leijona Pennasen johdolla ei paljoa pysty esittämään. Yks rännikiekon voitto olisi jo jotain.
No on, mutta on näitä ainakin lähes yhtä paljon nimekkäämpiä jengejä kohdattu ja pelattu tasavertaisesti.

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei riitä taso ykköskentän pelaajan vaatimuksiin näin kovan tason turneessa. Ei sen kummempaa
OK, yli sata pinnaa maailman kovimmassa sarjassa ja ei riitä ykköskentän vaatimuksiin. Oiskohan vaikka oikeasti niin että nyt ei vaadita mitään kun tota selkäsuorana hiihtelyä?

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jos Ruotsikin jatkaa yhtä vahvojen näyttöjen antamista myöhemmin tänään, ensi vuonna kanukeilla ja jenkeillä on 3 Nations veli venäläisten kanssa.
Tätä menoa jos Suomi uhkaa jatkossa kieltäytymisellä amerikkalaisia, he muistavat tämän turnauksen ja nauravat räkäisesti "siitä vaan".

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Frida & Ebba.
Oon niin tylsistynyt, että pistän matsin lomaan kuunteluun Kiuas podin. Sihvonen kertoo siinä miten Kanada on lyötävissä.

Hiio

Jäsen
Jos tässä tosissaan vielä yrittäisivät hakea kavennusta, niin Kanada rokottaisi hyvällä omalla tunnolla vielä parilla maalilla. Pysyy tuloslukema parempana kun kukaan ei pelaa enää tosissaan.

hiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Oikeasti mä olen huolissani Pennasesta. Kaveri näyttää kärsivältä.

Liitteet

• Screenshot 2025-02-17 212622.png
    Screenshot 2025-02-17 212622.png
    817,9 KB · kertaa luettu: 107
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy