Onko MacK tällä kertaa myös matkustaja tai product of McD?Hfboardsin kanukkifanien tuska on kyllä koomista. Kaikki Binningtonista Mackinnoniin on manattu paskoiksi, McDavidia lukuuottamatta tietysti.
Mörkö hyppää askiin.Ketäs me laitetaan maanantaina sitten alotuskiekon jälkeen tiputtamaan hanskat?
Paljonko vetoa, että Kanadalta menee muutama koiruus läpi ja Suomelle vihelletään ainakin kaksi kyseenalaista jäähyä?No sehän on sellanen homma sitten, että Kanadaa pataan huomenna ja finaaliin. Helppoa ja hauskaa.
5vs5 pelissä täysin hyödytön.
Jep. Varmaan ruotsalaiset tuomarit ja itse Rene Fasel kuiskimassa korvanappeihin.Paljonko vetoa, että Kanadalta menee muutama koiruus läpi ja Suomelle vihelletään ainakin kaksi kyseenalaista jäähyä?
Mielipiteesi se tässä on täysin paska. Granlund on ollut molemmissa otteluissa Suomen parhaimmistoa. Olisin laittanut C:n rintaan ja varsinkin laittaisin sen Milanon turnauksen pelinuttuun. Joukkueen johtaja ja pelillinen sielu.5vs5 pelissä täysin hyödytön.
Ole paska +60min mutta tee maali. Suomen kansa -> maailman paras
WINneborgJep. Varmaan ruotsalaiset tuomarit ja itse Rene Fasel kuiskimassa korvanappeihin.
Tuo sivuhan on nykyään aivan hirveä. Joskus sinne kirjoittelen joihinkin ketjuihin. Jokin aika sitten ilmaisin huoleni Bedardin jalkanopeudesta verrattuna Jack Hughesiin sillä kumpikaan ei mitään isoja pelaajia ole. Sanoin tyyliin jotain että Hughes lentää jäällä. Vastausena tuli vain vittuilua. :DTuo palsta on muuten aivan hirveä. Mainoksia, GIFejä ja paskoja kommentteja. En kykene menemään sinne edes Suomen voittopelien jälkeen lukemaan kommentteja.
Penahan sen siinä sitten keksi että Lainehan olis noihin hommiin ihan jokeri, ja mun mielestä Pena osas sen perustellakin niin hienosti, kun kerran on kova veto niin on tietty myös kovat lyönnit.Ketäs me laitetaan maanantaina sitten alotuskiekon jälkeen tiputtamaan hanskat?
Veikkaan että tuossa annettiin sovitusti kuittia kanukkifanien viheltelyistä? Vähintäänkin haettiin henkistä yliotetta heti alkuun.Hieno peli alun pelleilyn jälkeen.
Itse veikkaan, että kyse oli Kanadan kovan alkufokuksen rikkomisesta. Jenkit tiesi, että kanukit tulee todella kovaa heti eikoille minuuteille, mutta tällä tavalla se lataus ja valmistutuminen saatiin osittain napattua pois.Veikkaan että tuossa annettiin sovitusti kuittia kanukkifanien viheltelyistä? Vähintäänkin haettiin henkistä yliotetta heti alkuun.
No jokatapauksessa hienoo vanhanliiton meininkiä ja sytyttää ainakin mut takas tän lajin pariin.
edit. Jännityksellä oikein odotan kuinka Pendo ottaa tästä kopin ja laittaa heti seuraavassa meidän kultaisen noutajan kuittaamaan kalavelat Stone:lle ;)
Kyllähän tuo heti alkuun aiheutti pientä hämmennystä kanukeissa.Itse veikkaan, että kyse oli Kanadan kovan alkufokuksen rikkomisesta. Jenkit tiesi, että kanukit tulee todella kovaa heti eikoille minuuteille, mutta tällä tavalla se lataus ja valmistutuminen saatiin osittain napattua pois.