Mä oon vanha. :) Taino keski-ikänen vähintään.Selänteen tulokaskaudesta on 32 vuotta aikaa.
Miettikääpä sitä.
Mä oon vanha. :) Taino keski-ikänen vähintään.Selänteen tulokaskaudesta on 32 vuotta aikaa.
Miettikääpä sitä.
Tuosta nimimerkistäsi päätellen olet yli 40-vuotias, kuten minäkin. Jotenkin nämä vuodet vaan vierii. Korona oli kaksi vuotta sitten, Selänne lopetti viisi vuotta sitten, Naganon olympialaiset oli 10 vuotta sitten ja MM-1995 15 vuotta sitten. Sitten katsotaan kalenteria ja pohditaan, että ei voi mitenkään pitää paikkaansa, että noista on "vähän" kauemmin" :DSelänteen tulokaskaudesta on 32 vuotta aikaa.
Miettikääpä sitä.
Niin määrittää, seuraavaksi viideksi päiväksi.Onhan tää nyt ollut ihan sairas matsi. Tämä ottelu määrittää sen missä jääkiekko menee vuonna 2025. Voi tulla vielä ihan hullu kolmas erä!
1996 World Cup nyt tuli heti mieleen, mutta voi olla joku tuoreempikin tapaus.Millonkohan viimeksi USA on voittanut viimeksi Best on Best ottelussa Kanadan?
Ei riitä, jos Kanada voittaa tänään varsinaisella USA:n ja sitten USA Ruotsin jatkoilla niin nämä molemmat maat ovat Suomen kanssa silloin tasapisteissä ja maaliero ratkaisee siinä vaiheessa sijoituksen mikä on luonnollisesti Suomella sitten heikoin tästä porukasta.Eikös se varsinaisen peliajan voitto riitä käytännössä kaikissa skenaarioissa?
Ollut kyllä heikko tässä pelissä, ehkä kaikista selkeiten näistä supertähdistä.Crosby tarjoilee kaverin lapaan.
Mitä tässä on mukana, jotain EHT:tä?Ruotsilla muuten 11 edellisesestä maajoukkuepelistä 10 tappiota. Vähän toki ohi ketjun aiheen.
Kun on lusikalla annettu, ei voi lusikalla vaatia.Pakko sanoa että odotin molemmilta parempaa kiekkoa hyökkäyssuuntaan
Joo nekin. Katsoin vaan tuota livescoren tilastoa. Ei varmaan usein tuollaista sarjaa Ruotsilla.Mitä tässä on mukana, jotain EHT:tä?
Niin, kai siellä monesti on vastassa jotain heikompiakin maita.Joo nekin. Katsoin vaan tuota livescoren tilastoa. Ei varmaan usein tuollaista sarjaa Ruotsilla.
Tuo palsta on muuten aivan hirveä. Mainoksia, GIFejä ja paskoja kommentteja. En kykene menemään sinne edes Suomen voittopelien jälkeen lukemaan kommentteja.Hfboardsin kanukkifanien tuska on kyllä koomista. Kaikki Binningtonista Mackinnoniin on manattu paskoiksi, McDavidia lukuuottamatta tietysti.
Pakko sanoa että odotin molemmilta parempaa kiekkoa hyökkäyssuuntaan