Paitsi jos Usa voittaa Kanadan.Nyt Ruotsi vie USA pelin ja Suomi Kanada pelin niin saadaan revanssi finaalissa. Olisi P-Amerikkalaiset ihmeissään.
Paitsi jos Usa voittaa Kanadan.Nyt Ruotsi vie USA pelin ja Suomi Kanada pelin niin saadaan revanssi finaalissa. Olisi P-Amerikkalaiset ihmeissään.
Pieni kauneusvirhe, kunhan nyt edes kättelisi tällä kertaa.Pennasella vähän kravatti vinossa.
Venäjän voittaminenSanokaa mikä tuntuu paremmalta, kun Ruotsin voittaminen jääkiekossa?
Totta. Mutta eihän näin käy kun on käsikirjoitus jo valmiina täällä päässä.Paitsi jos Usa voittaa Kanadan.
Joko Ruotsi kusi hommansa?
Sara tuli järkiinsä ja deittailee vaan tähtifutareita enää.Sieppi nähty lentokentällä matkakohteena Montreal
Ryssistä ei ole kovissa peleissä vastusta ollut enään vuosikymmeniin.Venäjän voittaminen
Ja silloinkin oli Lankinen maalissa.Suomi-Ruotsi, Jatkoaika, Adrian Kempe tekopaikassa jonka jälkeen kaatuu ja vastahyökkäyksestä Suomi tekee voittomaalin. Olen nähnyt tämän ennenkin.
Sotshi 2014 puolivälierässä Venäjä 3-1.Entä milloin voitettiin iso maa edellisen kerran niin, että kaikki parhaat on ollut mukana?
Mitä Touru kysyi?Tuu nyt Touru kotiin sieltä!
Et sä jumalauta esitä tommosta kysymystä loppuun
Ajattelin jo hetken, et Eero Tauru aktivoitunut.Pennanen jo vähän sulanut. Tourun hiillostuksessa!
Jotenkin näin:Mitä Touru kysyi?
#Köyhä palstalainen
Jenkeillä näköjään aika tiivis loppuohjelma.Jos kanukit voittaa jenkit jatkoajalla, ja vikalla kierroksella suomi voittaa jenkit varsinaisella sekä ruotsi jenkit varsinaisella, niin lopputulema:
Suomi 5pts
Ruotsi 5pts
Kanada 4pts
Jenkit 4pts
Sama!! On käsittämättömän hyvä jääkiekkoilija ja jolla sykkii vielä megalomaanisen suuri Leijona -sydän. Kiitos Mikke tästäkin illasta.Ja jotku ihmettelee miksi fanitan Mikkeä kaikista suomalaispelaajista. Jo vuodesta 2009 <3
Inte bajsa. Gissa!Nu ska vi bajla!
Vai USA pronssipelissäSotshi 2014 puolivälierässä Venäjä 3-1.
Ensimmäinen kerta ikinä? Taisi olla ainakin omalla seurantajaksollani.Kaikki parhaat mukana taas pitkästä pitkästä aikaa ja Suomi pyyhkii Ruotsilla lattiaa. Kukapa olisi uskonut.
Kiitos itsellesi. Miken kehuajat ovat mun ystäviä.Sama!! On käsittämättömän hyvä jääkiekkoilija ja jolla sykkii vielä megalomaanisen suuri Leijona -sydän. Kiitos Mikke tästäkin illasta.
Joo siis tuosta tilanteesta teki vaan erittäin koomisen se, että noilla kilsoilla, mitä Karlssonillakin jo on, niin joku kolmostähti hävityn pelin jälkeen varmaan kiinnostelee ihan mielettömästi.Mun mielestä flegmaattisena pidetyltä pelaajalta aika poikkeuksellisen vahva reaktio, kun muutaman kerran pelin aikana bongasin tv-kuvista naureskelevia ruotsalaisia. Kertoo minulle siitä, että ainakin oli asenteella pelissä mukana ja hyvin pelasikin.