Siwankassa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomen maajoukkue, Mikael Granlund
Ja jotku ihmettelee miksi fanitan Mikkeä kaikista suomalaispelaajista. Jo vuodesta 2009 <3
Vaihtuisi mihin vaan, niin ei ainakaan huonompi voisi olla.Haluaisiko joku ottaa työkseen ja kerätä vaikka adressin sen eteen, että tuo maalilaulu vaihtuu. "Aina kun mä lämään"
Ollaan jo paljon edellä viime World Cupia, Pennanen on nero!Turnauksen päätavoite suoritettu!
Tekopi**u. Lisätiedot Kibe Kuhdalta ja Toni Häppölältä.Joko joku tietää, mitä tos mustassa laatikossa on, minkä noi saa!?
Oon miettiny nyt täs tän turnauksen aikana, et siinä on kyl yks isoimpii Leijonii! Ehkä voi olla jopa isoin. Jotenki vaan aina herää ja elää Suomen paita päällä. Toki ollu tällä kaudellakin kova änäris.Näki kilometrin päästä, että Mikke tekee! Hän on minulle se oikea leijonakapteeni!
Aromipesä.Joko joku tietää, mitä tos mustassa laatikossa on, minkä noi saa!?
Kävikö Lehkonen taikka Teräväinen kentällä enää kolmannessa erässä?
Mä ottaisin vaika Raptorin Oi Beiben tilalle, siitä kohdasta kun lauletaan "voisimme kokeilla ryhmäseksiä".Haluaisiko joku ottaa työkseen ja kerätä vaikka adressin sen eteen, että tuo maalilaulu vaihtuu. "Aina kun mä lämään"
Koska siirtyi seuraavalle!Granlundin aika tällä tasolla on ohi.
Eikä ollut edes parhaat Suomen loukkaantumisten jälkeen. Ja silti.Kaikki parhaat mukana taas pitkästä pitkästä aikaa ja Suomi pyyhkii Ruotsilla lattiaa. Kukapa olisi uskonut.