Pahoittelut jos ja kun on jo kysytty, mutta vain 3p voitto riittää finaalipaikkaa ajatellen?
Jatkoaikalaiset laittaisi tekstarit laulamaanPuhuva Pää selostajaksi. TJTJTJTJTJTJ....
Jep pitää välttää nyt tarttumasta noihin itsekin.Ensin valitat, että ketju hukkuu Laine-viesteihin ja sitten itse lässytät tällaista.
Ei Hedman ole suomalainen.Miten vain suomalaisten mailat ja nyt luistimetkin hajoavat?
Miksi rikkoa toimiva Luostarinen-Lundell-Laine?
Montrealissa peli.On kyllä surullista tämä amerikkalainen katsomokulttuuri
Eiköhän sitä sitäkin ja juomista.Namia menossa ostamaan?
Nää Kanadassa vihaa jääkiekkoa, ni se on sitten tämmöistä.On kyllä surullista tämä amerikkalainen katsomokulttuuri
En mä tiedä olisiko Suomessa pelatussa Kanada-USA pelissä mitään valtavaa mökää. Samanlainen kirkko varmaan.On kyllä surullista tämä amerikkalainen katsomokulttuuri
Nonni, oliko pakko jinxata, se on kiekko kohta kolmen pompun ja Nylanderin perseen kautta maalissa.Ok vaihe Suomella. Toivottavasti Ruotsi ei pääse tuikkaa jostain tuurilla.
Tää LLL on nyt eka ketju, missä homma oikeasti toimii. Mä en keksisi enää enempää ruutia. Edelleen, jos joku alisuorittaa, niin se painetaan hierarkiassa alemmas.Siksi, että Luostarinen-Lundell on tosi hyvä pari joka tapauksessa ja Laine on pelaaja, jota voi siirrellä helposti kentästä toiseen. Uskon, että hän olisi vahvimmillaan Ahon ja Teräväisen kanssa.
Kyllä. Pitää muistaa että ei ole kauaa kun siellä paloi autot aiheen takia.Nää Kanadassa vihaa jääkiekkoa, ni se on sitten tämmöistä.
Mieheksi jonka itse ajattelin lämpimäksi kehoksi tuolla, suoriutunut todella hyvin.Matinpalohan on esiintynyt varsin mainiosti. Hienoa nähdä uusia onnistujia Leijonapaidassa.