En kattonut livenä kun voittivat Stanley Cupin kapteenin johdolla, niin oon jo unohtanut että se on aivan vitun hyvä pelaaja.Voittihan se ainakin viime keväänä jotain.
En kattonut livenä kun voittivat Stanley Cupin kapteenin johdolla, niin oon jo unohtanut että se on aivan vitun hyvä pelaaja.Voittihan se ainakin viime keväänä jotain.
Erottaisin toisen noista poppareille, kumpaakin ei voi pistää vaikka mieli tekisi.Taas Aho ja Hintz ihan ristiin. Voitaisiinko nuo erottaa?
Noh toivottavasti Sasha vielä muistuttaisi tämän pelin puitteissa sinua omasta ylivoimaisuudestaaEn kattonut livenä kun voittivat Stanley Cupin kapteenin johdolla, niin oon jo unohtanut että se on aivan vitun hyvä pelaaja.
Eipä ole vakuuttanut änärissäkään lähiaikoina, jos olisi olympialaiset niin tuo kaveri ei olisi edes mun jengissä.Ei mahda mitään, mutta Haula ei kyllä vakuuta yhtään.
Jep ja vuoden urheilijaEn kattonut livenä kun voittivat Stanley Cupin kapteenin johdolla, niin oon jo unohtanut että se on aivan vitun hyvä pelaaja.
Juu. Luznikissa -86 oli tunnetta.Pakko sanoa että vähän puuttuu tunne. Paljon parempiakin Suomi-Ruotsi matseja on ollut.
Yleisö vaikuttaa tässä paljon, nyt on kunnon kirkko.Pakko sanoa että vähän puuttuu tunne. Paljon parempiakin Suomi-Ruotsi matseja on ollut.
Kenellä olis muka prätkä olkkarissa? Haisis öljyt ymsOnx ziken mägnaget ziken mägnaget jos se on spaisi?
Toi että yleisön äänistä ei kuulu käytännössä mitään, latistaa kyllä huumaa kotikatsomossa.Pakko sanoa että vähän puuttuu tunne. Paljon parempiakin Suomi-Ruotsi matseja on ollut.
Yleisö mylvii kun Lehkonen tai Laine saa kiekon, muuten aika hiljaista.Yleisö vaikuttaa tässä paljon, nyt on kunnon kirkko.
Eipä ole vakuuttanut änärissäkään lähiaikoina, jos olisi olympialaiset niin tuo kaveri ei olisi edes mun jengissä.
No totta kai Aho on parempi pelaaja, ei tätä nyt tarvitse noin tosissaan ottaa. Aho on kyllä saanut ihan ansaitusti raippaa, mutta luulen että Laineen ollessa kyseessä asiaa olisi puitu useita ketjuja myöten ja NHL-uraakin oltaisiin jo taputtelemassa.No onhan Aho aivan helvetin paljon parempi pelaaja kuin Laine. Se miten heikko Aho nyt on, niin on outoa. Koko Ahon ketju on ihan kammottavan heikko ollut tänään.
En nyt muutenkaan ymmärrä tuota Laineen vetoa tähän sinulta, kun tässä ketjussa on varmaan tuhat viestiä mikä liittyy siihen kuinka huono Aho on ollut tänään. Kohdellaanko Ahoa silkkihansikkain siis ja Lainetta päinvastoin, mitä nyt ennen tätä päivää on painanut tyyliin kymmenen peliä putkeen nollaa plus nollaa?
Tämä kommentaattorien, studioisäntien ja selostajien dissaus jaksaa kummastuttaa aina näissä seurannoissa :D Uskomattoman paljon ihmiset käyttävät energiaa noihin. Ja nimenomaan negatiivisessa mielessä.
Iltapäiväpelit tuppaa olemaan tällaisia rapakon takana. Myös silloin, kun on omat jengit kehissä.Yleisö vaikuttaa tässä paljon, nyt on kunnon kirkko.