3.4.2014 – tiedotustilaisuuden anti

  • 28 768
  • 115

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Nybarin vuoro loppui ja siis yhtään pelaajaa ei tullut?
Törmänen asustelee Sveitsissä vielä jonkin aikaa ja siihen asti hoitaa "etänä". Mitä helvettiä?

Ei toi Törmäsen puheenvuoro nyt vakuuta "katsotaan nyt millainen joukkue meille tulee" .... "syksymmällä sitten aloitetaan"... mitä helvettiä?
Joo tää kausi on hävitty. Pelkkää paskaa kaikki. Tää on mun IFK, pelkkää valitusta. Vuosi toisensa jälkeen. Pentti ulos. Pentti sisään. Nybari sitä dinot tätä. VMP.
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Hieno homma, että kolmen vuoden pahvi suoraan ja Ville&Toni junnuja kehittämään! Todella hieno päivä! Vahvistuksia ilmotetaan myöhemmin vielä keväällä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Minkäköhän helvetin takia Tötterströmille ja Salmelle on solmittu jatkodiilit? Ei mitään käyttöä kummallakaan. Sentteriosasto hyvässä kondiksessa, kuten todettu. Pakisto surkea.
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Kestikö tuo äsköinen tiedotustilaisuus oikeesti 10 minuuttia?

Tuo ei antanut mitään tietoa yhtään mistään.

Ainut mitä jäi käteen oli Peltosen kommentti "aika ohut on meidän puolustus."
 

Scharnhorst

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Törmäsellä taitaa verotukselliset syyt olla taustalla, mutta hieman koomista että etänä hoitaa ilmeisesti syksyyn saakka. Eli vasta kesälomien jälkeen yhteisjäille sitten. No onpa joku selitys sitten jo valmiina jos homma ei heti ota toimiakseen.

Kolmen vuoden diili on kyllä hyvä juttu. Villen ja Lyden palkkaamiset myös hyvä asia.
 

Lalli68

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Erittäin hyvä anti, ellei sitten odotusarvona ollut stiga-ukko-massiivinen. Tuo pitkäjänteisyys on juuri tuota 3v Törmäs-pestiä sekä Villen ja Lyden junnuvalmennuspestit. "Lahjakkaiden hyökkääjien yksilöllistä valmentamista" à la Ville Il Capitano. Sanoisin että miehen meriitit, osaaminen ja karisma on sitä luokkaa että vetoa junnupuolelle ja sitä kautta muutaman vuoden sisällä työntöä miesten jengiin on. Hieno homma! Muutenkin se, että todella ääneen sanoen aletaan panostaa yksilöihin (pelikirjan sijaan) on tuossa ikävaiheessa ja jyvien akanoista seulomisessa ja kehittämisessa hienoa.

Jatkosoppareita sopivan pitkä lista.

Hyvä fiilis, hyvä juttu. Day one.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Nybarin vuoro loppui ja siis yhtään pelaajaa ei tullut?
Törmänen asustelee Sveitsissä vielä jonkin aikaa ja siihen asti hoitaa "etänä". Mitä helvettiä?

Ei toi Törmäsen puheenvuoro nyt vakuuta "katsotaan nyt millainen joukkue meille tulee" .... "syksymmällä sitten aloitetaan"... mitä helvettiä?

Voipi olla, että Stögöllä on muutakin tuliaislistalla kuin Toblerone & käkikellot.
 

maxhc

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tää Lydmanin ja Peltosen homma on loistava! Just näin sitä pitääkin tehdä niin ei sitten tarvii jatkossa palkata +15 ulkomaalaista kääntämätöntä korttia. En odottanutkaan mitään pelaajajulkistuksia vielä tässä vaiheessa joten ainakin tällä suunnalla ollaan erittäin tyytyväisiä tähän tiedotustilaisuuteen! Vielä kun ajatellaan ,että olin aamulla lähdössä jo kivittämään officea ennen kun tajusin että Rudi uutinen höblän sivuilla olikin (onneksi) aprillipila, niin mieli on hyvinkin positiivinen.

EDIT: Se että Törmäselle iskettiin kolmen vuoden paperit enteilee nimenomaan pelkkää hyvää juuri ajatellen tätä pitkäjänteisyyttä. Voisiko tässä olla uusi Nokka..?
 
Viimeksi muokattu:

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Hyviä uutisia. Tosin, kyllä tuota yksilöllistä taito-osaamista pitäisi alkaa jo opettamaan nuoremmalla iällä. Jos 15-vuotiaana aletaan vasta panostamaan esimerkiksi laukaisutaitoon ym. muuhun taitopuoleen, niin myöhässä ollaan.
 

Sleep

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mennään oikeaan suuntaan organisaatiotasolla. Nyt on mittavat sainaukset URHEILULLISEEN puoleen.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK:n nettisivuille päivitetty aktiivinen kokoonpano. On siellä näköjään Nykoppin nimikin. Puolustus on kyllä karmeassa tilassa: Söderholm, Nyqvist, Teppo, Salmi, Tarkkanen.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelaajia ei siis julkistettu. Nimilistaa kun tihrustelin, niin ainakin Arttu Luttisen nimi siellä oli.

Ja myös Nykoppin ja Partasen nimet oli listalla. Lydman on kyllä pitänyt itsensä siinä kunnossa, että jos vaikka ensi kaudella pelihommat alkaisivat kutsua, voisi vastata Tompan kyselyyn myöntävästi.
 

wloff

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko sitä videotykillä näytettyä pelaajalistaa vielä missään? En erottanut siitä juuri mitään Maikkarin striimistä.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Onko sitä videotykillä näytettyä pelaajalistaa vielä missään? En erottanut siitä juuri mitään Maikkarin striimistä.

En ainakaan itse löytänyt sitä listaa mistään. Sporttimobiilin streamistä näkyi hyvin pelaajalista ja tallenne löytyy tältä sivulta myöhemmin tänään: Sporttimobiili - HIFK tiedottaa 3.4.

edit! jaahas, HIFKn sivuilta löytyy pelaajalista.

-Tinke
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Ihme nillitystä tosiaan vahvistusten puuttumisesta. Tämä oli valmennusta koskeva tiedotustilaisuus, ja joukkueesta kerrotaan myöhemmin. Minulle ainakin on ihan sama milloin julkistetaan, jos julkistetaan laatua. Lopputulos ratkaisee eikä se, saadaanko minun uteliaisuuteni tyydytettyä juuri silloin kun minä haluan.
 

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Tänään on day one."
- Tom Nybondas 3.4.2014.

Karavaanari on edelleen sekaisin kuin seinäkello, tänään on kolmas päivä. Mitenköhän joukkueen kokoaminen sujuu kun kalenterikin aiheuttaa jo ongelmia :p

Itse olen erittäin tyytyväinen Törmäsen, Kangasalustan, Lyden ja Villen pesteistä.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Itsekin olen erittäin tyytyväinen tämänpäiväisen tiedotustilaisuuden antiin. Toki se ettei uusia pelaaja hankintoja julkistettu antaa nillittäjille mahdollisuuden valittaa että "ifk ei ole hankkinut yhtään pelaajaa tulevalle kaudelle, valivali nyyh nyyh".

-Tinke
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös