3.4.2014 – tiedotustilaisuuden anti

  • 28 767
  • 115

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
IFK järjestää torstaina aamupäivällä lehdistötilaisuuden Helsingin Jäähallilla. Voit seurata tilaisuuden suoraa lähetystä Elisan Sporttimobiilista.

Sporttimobiili - HIFK tiedottaa 3.4.

Lähetys alkaa klo 10:55

Vielä MTV Katsomon linkki: LIVE klo 11 - MTV Katsomo - Ohjelmat - Urheilun livestreamit


No niin, HIFKkin alkaa julkistamaan jotain. Oma veikkaukseni on Törmänen + pari julkisuudessa jo pyörinyttä nimeä puolustuspäähän. Toki toivon mukaan pari kovaa hankintaa jos IFK julkistaisi niin voisi itkut vähentyä sosiaalisessa mediassa.

-Tinke
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
IFK järjestää torstaina aamupäivällä lehdistötilaisuuden Helsingin Jäähallilla. Voit seurata tilaisuuden suoraa lähetystä Elisan Sporttimobiilista.

Sporttimobiili - HIFK tiedottaa 3.4.

Lähetys alkaa klo 10:55

Vielä MTV Katsomon linkki: LIVE klo 11 - MTV Katsomo - Ohjelmat - Urheilun livestreamit


No niin, HIFKkin alkaa julkistamaan jotain. Oma veikkaukseni on Törmänen + pari julkisuudessa jo pyörinyttä nimeä puolustuspäähän. Toki toivon mukaan pari kovaa hankintaa jos IFK julkistaisi niin voisi itkut vähentyä sosiaalisessa mediassa.

-Tinke

Veikkaan IFK:n julkaisevan (toivon...) myös muutaman kovan pelaajan. Tämä nimenomaan itkun vähentämiseksi. Tilanne on ollut melko kestämätön lähiajat (Nybondas, Nybondas, Nybondas), joten nyt otetaan vähän omia takaisin.
 

Lhutuur

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jari Levonen haista vittu!!
En usko pelaajasopimusten osalta mihinkään hirveään tykitykseen tässä tilaisuudessa vaan paino lienee enemmän uudessa valmennuksessa. Esim. Taipaluksen kausihan on vielä kesken joten sopimusta tuskin tullaan julkistamaan vielä. Isommat kalat julkistettaneen myöhemmin (risteily?)
 

Scharnhorst

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lydman ja Ville Stögön lisäks.

Ville ja Lyde on punaisissa pikee-paidoissa. Nybari ja Stögö sprigit päällä!

Kolme vuotta Törmäsen diili.
 

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eipä toimi ainakaan mulla sporttimobiili. Toivoisin tasoa myös yhteistyökumppaneilta... paskan saa pyytämättäkin.
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
"Mä en koskaan lupaa mitään, joten ainut asia mitä mä lupaan on etten mä lupaa mitään."
Tom Nybondas, 3.4.2014
 

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eipä toimi ainakaan mulla sporttimobiili. Toivoisin tasoa myös yhteistyökumppaneilta... paskan saa pyytämättäkin.
Sama ongelma myös täällä. Maikkarin linkki onneksi toimii hyvin.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Lydman kai valmentamaan lupaavia pakkijunnuja, jos kuulin oikein. Meni tuo vähän ohi.
 

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ville Peltonen nuorten valmennuspäälliköksi.

-Tinke

Oikein hyvä. Tätä olinkin toivonut jo jonkun aikaa. Hyvä esikuva hurjine meriitteineen ja ei katsele sluibailua. Hyvä tapa myös aloittaa uusi ura.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Nybarin vuoro loppui ja siis yhtään pelaajaa ei tullut?
Törmänen asustelee Sveitsissä vielä jonkin aikaa ja siihen asti hoitaa "etänä". Mitä helvettiä?

Ei toi Törmäsen puheenvuoro nyt vakuuta "katsotaan nyt millainen joukkue meille tulee" .... "syksymmällä sitten aloitetaan"... mitä helvettiä?
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Nybarin vuoro loppui ja siis yhtään pelaajaa ei tullut?
Törmänen asustelee Sveitsissä vielä jonkin aikaa ja siihen asti hoitaa "etänä". Mitä helvettiä?

Ei toi Törmäsen puheenvuoro nyt vakuuta "katsotaan nyt millainen joukkue meille tulee" .... "syksymmällä sitten aloitetaan"... mitä helvettiä?

Todella koomista, jos homma oikeesti jätetään tähän 2 min puheenvuoroon per ukkeli.

On tää hauskaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös