Miten niin? Siirretyn rangaistuksen aikana IFK pelaaja koski kiekkoon.Nyt tuomari vei HPK:lta maalin kun "pikkaisen" hätäiseen vihelsi pelin poikki...
Saatan olla väärässä mutta mun mielestä se on jo useemman vuoden ollut että kiekko pitää saada haltuun, pelkkä kosketus ei riitäMiten niin? Siirretyn rangaistuksen aikana IFK pelaaja koski kiekkoon.
Miten niin? Siirretyn rangaistuksen aikana IFK pelaaja koski kiekkoon.
Hayton ja Macelli vaikuttaa kovin vittumaisilta jätkiltä pelata samassa jengissä. Tollasta ylimielistä kiukuttelua molemmilla kokoajan.
Kiitos! Harvoin tulee otettua peräkkäisinä päivinä 3,60 kerroin kiinni samalta joukkueelta.GG. Tämä taisikin olla sitten tässä. Onnittelut helpoista 3,6 kertaistetuista rahoista itse kullekin. Harmi kun ei tullut itse iskettyä.
No kyllähän tuossa oli selvä rike ja filmaukset kaukana.. Ota pää pois perseestäSailion filmit on vakio ja tuomari syö
Blood jäähylle kun Sailio yritti taklata ja kaatui
Mitenhän on rike kun kyljellä taklaa toista kylkeen. Sailion mailasta kiinnipitäminen ainoa rike tilanteessa. Että katoppa nyt itse tilanne uusiks pää täällä auringon puolella.No kyllähän tuossa oli selvä rike ja filmaukset kaukana.. Ota pää pois perseestä
No kyllähän tuossa oli selvä rike ja filmaukset kaukana.. Ota pää pois perseestä
Sailion rike ehkä?Mikä rike? :D